Evansová Snape Potter a Weasleyová

913 78 5
                                    

"Emma som tak nervózna" asi po 15 krát som sa postavila a znova sadla na posteľ. Nehorázne sa bojím čo keď ho pokazím. Emma prišla ku mne a sadla si vedľa mňa.

"Ale Victoire nemáš byť prečo nervózna veď ho predsa vieš urobiť dokonale" stále sa povzbudzovala počas celého rána a obeda. Dnešná skúška nebola jediná vec čo ma trápila po celý ten čas. V hlave mi stále trčal Teddy a jeho správanie. Včera som ho ani nevidela. Trápi ma to veľmi.

"Ďakujem Emma" usmiala som sa na ňu a znova som sa postavila. Chytila ma za ramená a posadila ma.

"Si strašná " zasmiala som sa.

"Prepáč, ale vieš...ah"

"Áno?"

"Teddy" začali mi tiecť slzy. Emma mi ich utrela a usmiala sa na mňa.

"Victoire si tak veľmi silná baba nemôžeš sa takto zrútiť. Ted mal možno niečo dôležité nemohol byť s tebou. Honey usmej sa prosím. Sme tu stále s tebou a veríme ti že dnes je tvoj deň a že dnes to dáš" áno dám ten elixír. Objala som ju a utrela som si pod očami.

"Tak a teraz poďme do učebne 357" konečne som sa mohla postaviť a ísť. Emma šla spolu so mnou až pred tu učebňu.

"Ďalej už nemôžem" narovnala mi kravatu a odišla. Nadýchla som sa a otvorila dvere. Nikdy som si nemyslela že tam práve teraz uvidím tieto osoby.

"Aaa slečna Weasleyová" povedal profesor Slughorn. On vážne prišiel pre Merlina.

"Do-dobrý deň" vykoktala som zo seba.

"Pozvala som aj profesora Slughorna ak vám to nevadí"

"Jasné že nevadí"

Tak mohli by sme začať" povedal profesor Slughorn, ale ja som sa nemohla ani len pohnúť. Vedľa neho stal živý Tedd. Stál ako bez života. Čo sa to s ním deje.

"Slečna Weasleyová?" pozrela som sa na profesorku Mcgonagallovú.

"Áno áno" otočila som od neho pohľad a presunula sa ku svojmu stolu. Boli tam všetky suroviny potrebné pre elixír Živých mŕtvych. Ten elixír som sa naučila od Teddyho keď sa ho raz učila asi pred 2 rokmi.

*flashback*

"Teddy čo sa toľko učíš venuj sa mi"

"Prepáč Vic, ale tento elixír je pre mňa dôležitý" Pohladil má po vlasoch a ja som sa usmiala. Oprela som si hlavu o jeho hrudník a čítala som si s ním.

"Čo sa stane ak ho niekto využije?" pozrel sa na mňa a usmial sa.

"Prečo ťa to práve zaujíma?"

"Nemôžem sa pýtať?" spýtala som sa ho.

"Jasné že môžeš" objal ma a ukázal na dolný riadok na konci strany.

"Stačí čo i len kvapka a zabije človeka okamžite" dočítala som to a pozrela na Teddyho znova.

"Prečo je to pre teba také dôležité ho vedieť?"

"Je to veľmi ťažký elixír a chcem byť v ňom najlepší" začali sme sa smiať. Teddy bol vždy taký narcis. Vždy sa nad svojimi spolužiakmi vyvyšoval. Celý Teddy. Sedeli sme tam mlčky a obaja sme čítali ten elixír stále dookola.

*flashback*

Ani som si neuvedomila a už som mala ten elixír hotový. Profesor Ehnaen na mňa pozeral pohľadom Weasleyovátostesipokašľalidoživotnevámbudemrobiťpeklo no ja som hneď ten pohlad v myslí zavrhla a pozrela sa na profesora Slughorna. Pozeral na ten lekvár udivene. Bol taký istý ako každý jeden.

"Páni" bolo jediné na čo sa zmohol

"Taký silný elixír som videl iba 3 krát. U slečny Evansovej, pána Snapea a pána Pottera. Wow slečna Weasleyová som veľmi prekvapený. Profesor Ehnaen nechápem ako ste mohli zazvrhnúť tento dokonalý elixír"

"Profesor Ehnaen a profesor Slughorn prosím vás poďte so mnoubdo mojej pracovné. Obaja išli a ja som tam ostala iba s ním. Sama v celej miestnosti. Vôbec som nemohla zo seba dostať ani slovko. Teddy prišiel ku mne a stal predo mnou. Pozeral mi rovno do očí. Keby to len šlo určite by ma tým pohľadom zjedol. Nahol sa ku mne a pobozkal ma.

"Je to silnejšie než ja" povedal sa zrazu sa otvorili dvere. Stala tam McGonagallová.

"Prepáčte pán Lupin zabudla som na vás mali by ste ísť aj vy do mnou, a vám slečna Weasleyová gratulujem" usmiala som sa a otočila sa. Ted tam už nestal a ja len uvidela jeho šmuhu. Ako bez duše som šla rovno do ložnice dať si horúcu sprchu
Vošla som dnu a nik tu nebol. Vďaka Merlin neprežila by som výsluch od Emmy a Molly. Určite šli na večeru na ktorú práve ja nemám vôbec chuť.

Po sprche som si ľahla na posteľ a prezerala prívesok od Tedda čo som dostala na Vianoce. Je niečím výnimočný.

Teddy

Keď vošla dnu spomenul som si na deň keď som sa učil ten elixír ja a bola pri mne Vic.

*flashback*

"Teddy čo sa toľko učíš venuj sa mi"

"Prepáč Vic, ale tento elixír je pre mňa dôležitý. Pohladil som ju a ďalej som sa učil.

"Čo sa stane ak ho niekto využije?" kebyže si to prečíta vedela by na čo.

"Prečo ťa to práve zaujíma?" pozrel som sa na ňu.

"Nemôžem sa pýtať?"

"Jasné že môžeš" už bolo na čase ukázať jej to.

"Stačí čo i len kvapka a zabije človeka okamžite"

"Prečo je to pre teba také dôležité ho vedieť?" tak hlúpa otázka.

"Je to veľmi ťažký elixír a chcem byť v ňom najlepší" spolu sme sa začali smiať. Vic sa pozrela do knihy a ďalej čítala. Ja som sa snažil čítať, ale vždy mi môj zrak zameral na ňu. Dlho do noci sme sa ho spolu učili.

*flashback*

Pozrel som sa na ňu bola taká krásna. Keď sa snažila robiť ten elixír presne ako to má byť. Tie jamky v lícach keď sa sústredí. Je hádam jediná osoba čo ma jamky v lícach pri sústredení.

"Pán Lupin čo si myslíte o tom elixíre čo spravila slečna Weasleyová?" spýtal sa ma profesor Slughorn. Nadýchol som sa.

"Bol bez chyby. Najdokonalejší elixír aký som len videl a musel byť veľmi silný pretože ho bolo cítim až ku mne"

"Výborné chlapče" potľapol ma profesor Slughorn po pleci.

"Profesor Ehnaen vysvetlite mi ako ste mohli zazvrhnúť ten dokonalý elixír?" opýtal sa Slughorn.

"Ale Horacio bol to obyčajný lekvár ktorý urobí aj prvák"

"Tak prečo ste ho zavrhli pán Ehnaen" ozvala sa profesorka McGonagallová. Mlčal. Profesorka sa na mňa otočila.

"Pán Lupin môžete odísť" otočil som sa na odchod.

"Tvoji rodičia boli veľmi talentovaný" ozval sa Slughorn. Zavrel som dvere a šiel pomaly spať. Tak veľmi mi chýbajú. Mama otec..ah prečo nieste pri mne.

Trieskol som dverami v izbe a vošiel rovno do sprchy. Teplá sprcha mi vždy pomáhala.

Ľahol som si na posteľ a vytiahol zo stolíka moju fotku s Vic. Bola z tohto leta. Teta Ginny nás chcela alebo viac menej musela odfotiť. Vždy si nás fotila. A každú jednu fotku s Vic som mal ja iba ja. Nechápem prečo jej ich nedala. Od našej prvej fotky po poslednú. Rád sa pozerám na naše spoločné fotky.

Dúfam že budete spoko s touto časťou...som veľmi rada že ma podporujete na poslednej časti bolo 11 vôbec.. :3 som rada že to čítate posúvate má ďalej...ďakujem pusinky... A prajem Veselú Veľkú Noc :3

Teddy and Victoire  /Harry Potter-ff/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon