Šaty

903 65 5
                                    

Victoire

Po tom ako sme sa na seba s Tedom pozreli a dotkli bolo divné a iné ako vždy. Nikdy som nič také pri našom dotyku necítila. Prešiel už týždeň po tom dotyku, ale stále cítim jeho dotyk, a vôbec sa mi to nepáči. Zajtra je konečne ples a ja chcem vyzerať krásne. Môj prvý ples a ja musím vyzerať reprezentatívne. Stále sa pozerám do skrine či tam tie šaty sú. Sú tl tie najkrajšie šaty čo som videla. Majú strieborný korzet a "sukňa" fialová. No chápete je to ten spodok šiat. Sú tak krásne. Mama mi ich dala na mieru ušiť vo Francúzsku. Aj šaty čo mala na svatbe boli s Francúzska od tej istej šičky. Som rada ze mi ich mama dala ušiť. Mala aom ich na sebe iba raz a to vtedy aby keď mi ich mala tá šička upraviť.

"Victoire?" nakukla dnu Lily. Keď ma uvidela vošla dnu a objala ma. Ešte stále som mala otvorený skriňu.

"Sú prekrásne" povedala Lily a dotkla sa ich.

"Ja viem" usmiala som sa na ňu.

"Budeš nádherná" to si zas o sebe nemyslím, ale nechala som Lily tak.

"Čo potrebuješ?" spýtala som sa jej. Nikdy nechodí len tak.

"Potrebujem pomôcť s úlohami a Al a James nemajú čas" pozrela sa na mňa smutno.

"Jasné" zavrela som skriňu a chytila som ju za ruku. Obe sme mali voľné poobede a tak som jej celý čas pomáhala a učila sa s ňou.

"Ale keď ja to stále neviem" povedala Lily so smutným výrazom.

"Neboj sa Lily to sa naučíš" usmiala som sa na ňu a ďalej sme pokračovali. Učili sme sa do 5, no potom ma to už prešlo a aj Lily. Dneska odchádzali študenti čo nrmohli ísť na ples, ale nešli na neho domov. O 6 šiel vlak. Lily už bola zbalená. Stihla sa zbaliť už večer. Tak veľmi sa teší domov.

Lily mi už kývať z okna. Keď odišli všade bola tma. Pomaly som šla do hradu. Bolo tu ticho. Nakukla som do Veľkej siene a nebolo to veľa ľudí. Vošla som dnu na večeru. Bola som tak hladná. Sadla som si sama a jefla potichu. Nebol tu ani Fred a ani Molly. Bolo to divné. Zrazu ma zozadu chytil niekto. Otočila som sa a bol to Adam.

"Ahoj" usmial sa na mňa sladko a dal mi pusu na líce. Necítila som to čo pri Tedovi.

"Čusa" usmiala som sa vtedy keď mi dal pusu.

"Zajtra ideme spolu, nezrušilo sa to však?" prisadol si ku mne.

"Áno" pozrela som sa na neho a pobozkal ma.

"Ideme?" postavila som sa a on ma chytil za ruku. Kde je ten oheň čo som cítila pre Tedovi? Kde sa stratil? Stále som rozmýšľala čo to bolo medzi nami, to čo som cítila pri našom dotyku.

"Tak veľmi sa teším na zajtrajší ples" povedala som a stisla som mu ruku silnejšie.

"Aj ja" povedal to tak znudene, ale nechala som to tak nechcela som si pokaziť náladu. Odrevadil ma, dal mi pusu na lícea poprial dobrú noc. Bolo to zlaté. Vošla som dnu a pozrela sa okolo. Nikto nikde len v kresle sedela Mária. Len nech si ma nevšimne.

"Ale Victoire" postavila sa a prišla ku mne bližie.

"Ahoj" znelo to ako otázka.

"Už ti je lepšie? Počula som že si na tom bola zle psychicky" milé od nej že mi to pripomína.

"Ehm... výborne mi je. Nikdy mi nebolo lepšie" klamstvá všade samé klamstvá.

"To som rada. Tak veľmi sa teším na zajtrajšok" vzdychla si a sadla. Ja som ostala stáť nemienim sa tu zdržať dlho.

"Dobre"

"Prepáč že sa pýta, ale deje sa niečo?" áno deje unavuje ma počúvať ako sa tešíš na zajtrajšok. Super moja nálada je v čudu.

"Nie, všetko je v pohode" povedala som a otočila som sa k odchodu. Nemienim sa s ňou ďalej rozprávať. Vôbec mi ako osoba nesadla. Proste cítim sa pri nej dosť na hovno.

"Už ideš?"

"Áno?" viac som sa ju nesnažila počúvať a zavrela som za sebou dvere do ložnice. Bola tu Molly a Emma. O niečom sa rozprávali, ale keď som vošla boli ticho.

"Čaute baby tá Mária mi nedá pokoj" povedala som a hodila som sa na postel. Ucítila som niečo malé a tvrdé. Vytiahla som to z pod seba. Bol to malý medvedík čo mi dal Ted keď sme sa pohádali. Znovu som si spomenula na ten nás dotyk. Ani som si neuvedomila a začali mi tiecť slzy samý od seba. Prišla ku mne Emma a čupla si ku mne, Molly ma silno objala.

"Čo sa deje?" spýtala sa ma Emma. Ukázala som im medvedíka a Molly si povzdychla.

"Bude to dobré" Molly ma objala a Emma sa k nám pridala. Nemohla som sa pri tom usmiať.

"Tak si krajšia" povedala Emma. Odtiahla som sa od ich.

"S kým idete baby na ples?" pozrela som sa na Emmu naprv.

"S Fredom" pozerala som sa ňu s otvorenými ústami. Pozrela som sa na Molly a ona sa usmievala.

"Nemali ste ísť vy dvaja spolu?"

"No vlastne mali, ale vedala som že Fred chcel ísť veľmi s Emmou tak som ich spolu dohodila na ples, a ja idem s Christianom" povedala a ja som sa na ňu znova ako inka usmiala.

"S tým pekným blondiakom so zelenými očami?" ona prikívla a ja som podskočila.

"To až tak?"

"Áno, som šťastná baby z vás" pousmiala som sa, ale nemohla som prestať myslieť na to že v ruke držím niečo čo my vždy spustí slzy.

Celý večer me len kacali a ukazovali sme si šaty. Emma má krásne strieborné šaty, a Molly zelené. Boli krásne. Áno viem zelená je farba Slizolinu, ale to je predsa jedno. Na nej budú krásne. Jej vlasy tam budú žiariť. Som šťastná keď sú šťastné baby. Mám ich veľmi rada.

Nieje až taká dlhá ako som dúfala že napíšem, ale som rada že dosiahla až 900 slov .. :) ako inak :) a pridávam aj obrázok šiat ktoré bude mať Victoire na plese .. :) dúfam že sa vám páčia mne veľmi :) a ďakujem vám za vaše komentáre a zato že ma podporujete k tomu ab som písala. :) Ešte raz vám veľmi ďakujem :** pusinky moje .. :)

Teddy and Victoire  /Harry Potter-ff/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon