Dosť zlý pocit

899 73 25
                                    


Ráno som sa zobudil úplne prázdny. Nemal som chuť vôbec na nič. Ani len vstať postele. Pomaly som sa vyštveral z postele a čupol ku kufru. Vybral som si hábit a obliekol si ho. Zo stolíka som si zobral prútik a šiel na raňajky. Vo Veľkej sieni nebolo veľa ľudí.

"Čau" povedal som a klesol som na lavičku. Ani jedna odpoveď. Po chvíli si ozval Fred.

"Aj vy sa máte tak na hovno?" všetci sme prikývli a ďalej sedeli mlčky.

"Prosím ťa Teddy mohla by som ju dať sadnúť medzi vás dvoch? Naša princezná nechcela ani z postele vstať a tak som ju sem zobrala a vyzerá ako keby nejavila žiadne známky života" prikývol som a Molly sem posadila Victoire.

"Chlapci mne sa dnes vôbec nič nechce a ani nemám náladu na školu"

"To asi nik sesternica" povedal Fred. Victoire sedela a hrabala sa v jedle. Postavil som sa ze už pôjdem ale niekto má chytil za ruku. Pozrel som sa a bola to Molly.

"Budeš taký milý a pomohol by si mi z princeznou na hodinu herbologie?" nechápem prečo jej nemohol pomôcť Fred no nezamýšľal som sa nad tým ďalej. Podal som jej ruku. Chvíľu na ňu pozerala no potom ju prijala. Pocítil som šťastie no stále to neprekrylo tu nechuť do všetkého. Boli sme na dvore keď som sa zasmial. Pozeral som na Molly jak sa morduje s taškami. Prišlo miesto strašne vtipné. Victoire sa na mňa pozrela.

"Na čom sa tak zábavaš?" spýtala sa.

"Pozri sa na Molly" jedna taška jej padala z jedného pleca druhá z druhéhom vyzerala dosť komicky. Obaja sme sa zasmiali. Molly nás ignorovala preto nepočula nás smiech. Šli sme spolu ešte chvíľu keď Molly vošla dnu. Stali sme tam a čakali kým sa vráti. No ja dúfam že sa vôbec vráti, lebo nemám dosť času na to aby som tu bol. Po chvíli sa vynorila aj s Adamom.

"Nevyzerá až tak zle"

"Ale že vôbec. Vic čo si to zas stvárala" usmial sa na ňu Adam. Prišiel k nej a chytil ju okolo pásu. Usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätoval. Nevyzerá to tak ako to je.

"Tak čaute" otočil som sa na odchod. Po chvíli som sa otočil a pozrel sa na Victoire. Nepozerala sa na mňa a to bolo dobre. Pomaly som sa pobral do učebne kde sme mali elixíry. Vošiel som do učebne prvý. Bolo to divne pretože vždy tu niekto bol. Sadol som si na svoje miesto a čakal. Pomaly začali chodiť moji spolužiaci. Diky bohu. Sám by som tu určite nebol. Profesor Ehnaen je celkom dobrý učiteľ no mne nejako nesadol.

"Mame tu jednu zmenu žiaci
Profesor Ehnaen už na tejto škole neučí z dôvodu toho že si nezažil jednu žiačku a zrušil jeden z najsilnejších elixírov" otočil som sa a do triedy vošla McGonagallová. Pozrel som sa na ňu a ona sa na mňa usmiala. Bolo to milé gesto, no ale kvôli Victoire vyhodila profesora. Fuuha to musel byť až dosť dobrý ten elixír.

"Od dnes vás bude učiť elixíry...Profesor Slughorn" nikto nevedel kto to je. V triede sa začalo šuškať. Som rád že práve on bude na našej škole. Usmial som sa. Do triedy práve vošiel Slughorn.

"Dobrý deň žiaci, pán Lupin" povedal si samostatne. Všetci sa na mňa pozreli.

"Viem že dnes už nestihneme žiaden elixír, tak čo keby sme sa porozprávali aké máte skúsenosti s nejakým konkrétnym elixírom" všetkým sa uľavilo, lebo v tejto triede nemá rád nik elixíry iba ja. Dosť na hovno.

"Učili ste sa elixír lásky pán Lupin?" prečo práve ja.

"Nie neučili"

"Tak ten si urobíme nabudúcu hodinu. Podrobne si preštudujte návod na ten elixír" a takto to šlo celé 2 hodiny. Dnes som vôbec nemal chuť na túto hodinu. Elixíry zbožňujem no dnes nič.

"To už nám tak rýchlo zbehla hodina? Takže nabudúce robíme elixír lásky a uvidíme či zoženiem niekoho a... šak vy uvidíte to bude prekvapenie" zasmial sa Slughorn. Zbalil som si brko a pergamenty. Vyšiel som pomalým krokom na ďalšiu hodinu.

Ani na jednej som nedával pozor. Nemal som na to dosť síl. McGonagallová ako vždy zadala toľko úloh že to si človek ani nemôže predstaviť.

"Konečne obed" vzdychol som si a sadol si. Jedla bolo na mňa až priveľmi veľa. Nabral som si zemiaky a mäso.

"Čaute" sadla si k nám Molly ale bez Victoire.

"Kde je?" otočil som a na ňu. Pomaly si nabrala jedlo.

"Išla do riaditeľne... trošku sa znova zrútila a Flitwick ju poslal za McGonagalovou..to bola tuším posledná hodina" začala jesť. Postavil som sa no Molly sa ma chytila.

"Je v poriadku, keby nebola určite by som zošalela" no ja som mal aj tak z toho zlý pocit. Cítil som že ma potrebuje no bol to len pocit nič viac. Sadol som si a ďalej som jedol.

"Viete o tom že na škole učí Slughorn? McGonagallová vyhodila Ehnaena" pozreli na mňa s otvorenými ústami.

"Victoire tak na neho zapôsobila že tu chcel učiť" povedal James, ale ja to už dávno viem.

"Tak to je potom pecka" prisadla si Emma.

"Konečne peckový učiteľ čo niečo vie" usmiala sa Emma. Jediná čo tu chýbala bola Victoire. Spolu sme všetci sedeli ako rodina.

"Čaute" odzdravila sa Rose a behala ako vždy za Scorpiom. Ron nebol nadšený, ale láska je láska. Teta Hermiona čakala niečo také. Rose bola celá po mame, len vlasy po otcovi. Bola krásna. Lily sa z Hugom hádali, no a my starší išli skapať. Ani jeden z nás nevládal.

Pozrel som sa hore a uvidel som sovu ako letí presne k nášmu stolu. Letela rovno nad našimi hlavami. Pristála predo mnou a čakala. Teraz listy. Táto sova bola krásna hnedá s jemnými pierkami. Zobral som si do nej list a ona odletela. Pomaly som ho otvoril. Človek nikdy nevie čo v ňom môže byť.

Pán Lupin, prosím vás príďte do riaditeľne je to naliehavé.

McGonagallová

Pre Merlina čo keď je niečo s Victoire
Vstal som a odhodil papierik. Nech ho číta kto chce. Bežal som najrýchlejšie ako sa len dalo.

Stál som už pred riaditeľňou. Nevládal som a tak som tam chvíľu stal. Zaklopal som a počul som ďalej. Videl som na stoličke sedieť Victoire a McGonagallová sa rozprávala z obrazmi. Zdá sa mi že tam bol obraz profesora Snapea a profesora Dumbledora. Wow. Strýko Harry mi o nich rozprával celé detstvo čo dokázali. Keď ešte nebol James tak som s ním trávil veľa času a on mi rozprával o tomto čarovnom mieste. Všetko čo povedal je pravda.

"Pán Lupin sadnite si" vyčarovala stoličku vedľa Victoire. Sadol som si a pozrel na ňu. Mala uplakané očí. Chytil som ju za ruku. Vôbec sa nedotiahla.

"Pán Lupin mám pre vás zlú, ale nehorázne zlú správu.. je mi to ľúto" ale čo sa deje. Pre Merlina.

"Veď mi to už povedzte" Victoire sa na mňa pozrela súcitne pozrela. To sai mi vôbec nepáči.

Pusinky...tak ma to baví vás tak oslovovať :D dobrý napinák? Čo si myslíte že sa stane? Kľudne svoj názor...Mám to tak premyslené že umrete :DD

Teddy and Victoire  /Harry Potter-ff/Where stories live. Discover now