Znova doma

1.2K 97 7
                                    

Od rána nás naháňa teta Ginny a stará mama. Nechápem, prečo zo všetkého robia takú vedu. Veď ideme len do školy a veci čo zabudneme nám môžu poslať. Vlak odchádza o 11 a teraz je len 9 hodín.

Kufor som si odniesla dole a sadla si za stôl. Zobrala som si chleba a začala som jesť. Pomaly dochádzali aj ostatný. Lily pobehovala po dome. Dnes ide prvý krát do školy. Je taká natešená že tu saltá pomaly robí. Teta Ginny sa ju snaži už dobrú pol hodinu ukľudniť, no ako pozerám nepodarilo sa jej to ešte. Ja a Louis sme tu ostali samí, pretože otec musel ísť do Grecka a mama späť k starým rodičom. Do Londýna sme mali ísť so strýkom Georgom. V aute sme boli tak trochu natlačený, ale bohvieako mi to nevadilo pretože som si už na tlačenie zvykla. Keď sme vystúpily uvidela som Molly a Lucy. Rýchlo som sa za nimi rozbehla a objala som ich.

"Čaute baby" ako som si mohla všimnúť boli trošku tmavšie.

"Ahoj" povedala Molly.

Rozlúčila som sa so všetkými a zobrala som Lily za ruku pretože bola taká neposedná, že si viem prestaviť žeby sa určite stratila. Z jednej strany Lily z druhej môj brat Louis. Obidvaja šli do prvého ročníka, ale Louis sa netešil tak ako Lily.

Sadli sme si do prvého voľného kupé čo som zbadala. Sedeli sme tam ja Teddy Louis Lily Molly a Fred. James Al Rose Lucy a Dominique si sadli úplne inam pri nich bol aj Scorpius. Cesta bola ako vždy dlhá. Molly nam stihla povedať ako bolo na dovolenke. Fred stihol vykecať ako som spadla zo schodov. Molly a Teddy sa smiali vyše 5 minút. Nechápala som, čo bolo na tom tak vtipné. Áno, v ten moment, keď som spadla som sa smiala aj ja, ale potom ma to prešlo a prestala som sa zo seba smiať. Lily a Louis sa rozprávali kam by chceli ísť. Keď sme tam dorazili zbadala som Hagrida. Zamávala som mu a poslala som za ním Lily a Louisa.

"Konečne kľud" povedal Fred.

"Nebuď hnusný" povedala som Fredovi a štuchla ho do pleca.

"A čo. Nič iné nebolo počuť len Lily"

"Fred, ty si sa tiež tešil keď sme šli prvý raz do školy doteraz si to pamätám" pridal sa Ted a začal sa smiať. Fred už bol celý čas ticho.

Uvítací ceremoniál bol dlhý. McGonagallová rozprávala kde sa môže ísť a kde nie a tak. Nebaví ma počúvať to dookola. Pomaly začala tiediť prvákov do fakúlt. Louis Lily a mnoho ďalších bolo v Chrabromile. Tento rok ich bolo trošku viac. Rýchlo som sa najedla a chcela som si ísť konečne ľahnúť , ale keď som odchádzala ucítila som niečí dotyk. Bol to David.

"Ahoj Victoire aké boli prázdniny?" spýtal sa ma.

"Boli fájn a čo tie tvoje?" chcela som sa ho rýchlo zbaviť a ísť do postele ale stále sa mi to nedarilo.

"Úžasné. Chcel som ti napísať, ale nemohol som nebol na to čas"

"To nevadí" dosť som ho odkurovala. Zrazu šiel okolo nás Ted a všimol si ako ma otravuje David a pridal sa do rozhovoru.

"Čau David. Tuším že sa ma chceš spýtať na prázdniny boli úžasne pretože som bol s Victoire" všimla som si ako sa David zatváril a vedela som že už nechce so mnou rozprávať.

"Tak ja idem pozdraviť ostatných čaute" konečne sa pobral preč.

"Ďakujem" povedala som.

"Za málo aj nabudúce. Baví ma ho odkurovať"

"Ako inak" spolu sme sa začali smiať.

Hneď ako sme prišli do klubovne šla som si ľahnúť pretoże Lily ma tak unavila že som ledva zdvihla ruku.

New part :)) hah konečne. Adamko pre teba. Teraz je 00:00 :) ach jaj .. skorooo

Teddy and Victoire  /Harry Potter-ff/Where stories live. Discover now