Колкото и да й беше любопитно да чуе какво толкова си говорят Ериан и Натаниел, Кая не можеше да чуе и думичка от разговора, не и от това разстояние. Надигна чашата с бълбукащо перлено бяло вино и я изпи до край. Не беше достатъчно дори да я замае, за съжаление. Изсумтя раздразнено и се добра до масата. На нея имаше главно предястия, всяко по-интересно и изкушаващо от предишното. Ръката й се стрелна към парче гриловано сирене, и тя едва не се разтопи от удоволствие, когато погали езика й. Изяде още едно, след което си хапна и малко хайвер върху брускета от препечено хлебче, намазана с маслинова паста. Беше божествено.
Нареди си да спре, преди да изяде всичко по масата, и се огледа наоколо. Беше й станало като навик, откакто работеше като асасин. Сякаш на всеки ъгъл я дебнеха опасности, хора, които искат да я изкормят. Иронично, понеже Кая бе по-опасна от всички присъстващи в залата, събрани заедно.
Усети поглед върху себе си, което беше съвсем нормално и безобидно нещо, стига да не идваше от престолонаследника. Погледът му сякаш я изгори, макар да се намираха на повече от пет метра разстояние. Кая се размърда неспокойно, като не смееше да погледне принца право в очите. Не желаеше това внимание.
Вместо към него, Кая погледна към Ериан, която също я наблюдаваше с лека усмивка на уста. Говореше нещо на Натаниел. Това трая няколко секунди, докато Кая не реши да извърне лицето си настрани. Долови, че те двамата направиха същото. Ериан се поклони на принца съвсем скоро, и се върна при Кая, която бе облегната на една колона, с втора чаша пенливо вино в ръка.
- Липсвах ли ти? - изпя Ериан, очевидно в прекрасно настроение.
- И без теб си бях добре.
Ериан се хвана за сърцето, престорено обидена, след това се разсмя.
- Между другото, херцогиня Клайн би желала да й направиш рокля за следващия бал, направо се влюби в моята.
Ериан замръзна за момент, след което изгледа Кая невярващо.
- Така ли каза? Наистина ли? И не се шегуваш с мен?
Почти заскача от вълнение, а Кая й се усмихна в отговор.
- Така каза. Когато си готова, изпрати й писмо с цената. Ще ти плати...
Не успя да довърши, защото Ериан й се хвърли на врата и я прегърна толкова силно, че Кая се възхити с каква сила разполага. Едва не прекърши ребрата й. След секунда на шок и колебание Кая бавно отвърна на прегръдката.
DU LIEST GERADE
Silvery Red / Сребристо-червено
FantasyКая Айнар - личният убиец на кралицата на Маан, получава новата си задача. Тя е изпратена в кралство Лумерия, където се сблъсква с бъдещият престолонаследник - Натаниел Албертин. Въоръжена с хладнокръвие и непоколебимост, тя го следи изкъсо, но дали...