Кая бе станала особено мълчалива през последните дни, независимо че имаше стотици въпроси. Клеон реши да не я притиска и просто мълчаливо й предлагаше храна, когато се наложеше. Днес обаче се чувстваше вече достатъчно потиснат, особено когато вече виждаше края на "пустинята", както всички я наричаха. Затова подхвърли на Кая:
- Реакцията ти е нормална. - тя само го погледна, но не отговори. - И сигурно знаеш, но бих те изслушал по всяко време.
- Защо реши, че искам да говоря с теб?
- Не си говорила от шест дни насам. Все нещо трябва да те тревожи.
"Тревожи" беше изключително слаба дума за това, което чувстваше. Гласът в главата й така и не си тръгна окончателно. Всяка вечер, понякога и през деня, гласът повтаряше името й. Веднъж й каза, че може да й помогне. Тогава Кая официално прие, че полудява, и отказа да сподели с Клеон. Просто си мълча, почти не спеше и се преструваше, че всичко е наред.
- Все още ли го чуваш? - не се отказа Клеон.
- Не. - каза тя.
- Лъжкиня.
Тя го изгледа лошо, но не отрече.
- Какво ти казва?
- Все едно и също. Вика ме.
Клеон се замисли. Личеше си, че иска да й помогне, но нямаше представа как.
- Чувал съм, че същества, притежаващи магия, могат да проникват в ума ни.
Кая сякаш трепна.
- Това няма логика. - отрече тя, но и не разполагаше с логично обяснение, затова додаде: - Кой би искал да се...свърже с мен?
- Нямам представа. - поклати глава той. - Но не си луда. Поне в това съм сигурен.
Тя не беше, но реши засега да остави темата.
Ниските жълтеникави треви, в чиито мудни цветове липсваше всякаква жизненост, биваха заменени от по-зелени и по-високи треви и даже се виждаха цветя. Щом преминеха тънката ивица на Хауен, вече щяха да са в Нузия.
- Коя беше жената, за която попита елфката? - обърна се Кая към Клеон, докато оглеждаше за някаква пречка да влязат в Хауен.
- Просто позната.
Кая изви вежда.
- Ако беше просто позната, нямаше да изглеждаш сякаш ще заплачеш.
YOU ARE READING
Silvery Red / Сребристо-червено
FantasyКая Айнар - личният убиец на кралицата на Маан, получава новата си задача. Тя е изпратена в кралство Лумерия, където се сблъсква с бъдещият престолонаследник - Натаниел Албертин. Въоръжена с хладнокръвие и непоколебимост, тя го следи изкъсо, но дали...