În viață, pierzi

210 10 5
                                    

M-am trezit pe timpul noptii, fiindcă am avut o durere cumplită de stomac. M-am uitat spre Ella, dar ea dormea și nu avea habar de nimic. Se pare că nu mai era învelită. M-am apropiat de ea și am tras de pătură încet, moment în care s-a mișcat în somn și m-a prins de mană, fără să știe ce face. M-am emoționat cand i-am simțit atingerea și am uitat că trebuie să ajung la baie. Mă holbam la fața ei atat de intens, încat la un moment dat am crezut că mă voi apleca spre aceasta și o voi săruta. Fără să mă mai controlez, dar m-am gandit că va fugi pentru tot restul vieții de mine, dacă o voi trezi în felul acela. M-am dat înapoi, înainte să fac vreo mișcare și am fugit din încăpere plin de sudoare pe frunte. 

Cand să intru în baie, am înțeles că este încuiat și că se află cineva înauntru : 

-Cine e acolo? 

Întreb somnoros, după care mă sprijin de ușă, așteptand să mi se răspundă : 

-Liam, eu sunt. 

Îmi zice Sofia din spatele usii, moment în care mă trezesc de-a binelea și uit de durerea de stomac : 

-De ce stai cu ușa închisă ? Ți-e rău cumva? 

Îmi deschide peste cateva minute și mă uit la ea lung. Se pare că a apărut, nu știu cand și de unde și a făcut baie.

 Încerc să nu mă holbez la trupul său și trag aer în piept încordat : 

-Ethan a plecat? 

-DE CE MĂ ÎNTREBI DE EL? AI UITAT CE NE-AI FĂCUT? 

-Nu te certi cu mine, este, din cauza lui, sper. 

-Liam, de ce te porti așa? mă întreabă Sofia furioasă, îmi dau seama după tonul vocii sale și încerc să nu ridic vocea la ea : 

-Așa cum? La ce te referi? Ce ți-am spus gresit ție? 

-Totul,LIAM. Parcă nu te mai cunosc. De ce ești altul din senin? 

-Sofia, cred că ai stat prea mult cu aburii din baie. Ar trebui să ieși mai repede și să te culci. Vorbim maine dimineață. 

-Nu,Liam. Acum este momentul cel mai potrivit. Suntem singuri, am curaj să-ti spun totul. În plus, nu îl poti da afară, am și eu un cuvant de zis totusi! 

-Vrei ca ETHAN SĂ NU PLECE? DE ACEEA TE PORTI ASTFEL? 

-Nu a făcut nimic pentru care să fie concediat! Munceste și el, poate că ți-a vorbit urat, dar nu o să se mai repete.

-Bine, răspunzi tu pentru el dacă mai greșeste? Cred că uiti că eu sunt șeful, eu. Tu ești după mine, nimeni nu are putere acolo, cum am eu. 

-O să răspund eu, Liam. 

-În regulă, mai ai ceva de spus? Am nevoie la baie. 

-Și acum vrei să scapi de mine? Nu am terminat încă! 

Spune Sofia isterică, ea rar are crize de genul și se uită spre mine rosie la chip. Mă țin cu mana de stomac și o privesc nedumerit : 

-Ce mai este,SOFIA? 

-Vreau să te porti cu mine ca înainte. Ori te voi trata și eu la fel, ca pe un coleg și atat. Vrei relație strict profesională? 

Ce tot este cu Sofia la ora aceasta? 

Se pare că îi face rău să stea mult cu ETHAN. 

-Am înțeles, nu am vrut să te rănesc. Mă auzi, SOFIA? Îmi cer scuze. 

O prind încet de mană, ca să o calmez și ea se uită spre mine precum un copil. Se mai potoleste, îi este furia domolită și mă ia în brate în următorul moment. Deși mă desparte de trupul său doar un halat de baie, nu mă gandesc la prostii. Știu că sunt altele la mijloc, dar în mintea mea nu o văd decat pe ELLA din păcate. 

So what,sir?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum