În acea perioadă, parcă s-a abătut un nor negru asupra tuturor.
S-a aflat că Sofia și cu Liam formează un cuplu, fiindcă au anunțat fără să se gandească la consecinte și a fost prăpad.
Ethan a condus spre aceștia, spre firmă, dorind să le distrugă conferința de presă, lasand acasă fetita cu fratele lui.
AIDAN NU A ȘTIUT CĂ AVEA SĂ-L VADĂ PENTRU ULTIMA DATĂ. CĂCI ETHAN NU A MAI AJUNS LA DRUM. A FĂCUT ACCIDENT, UN ACCIDENT DIN CARE NU A MAI IEȘIT VIU.
Ethan a pierit.
Fata lor a rămas fără tată. Sofia a suferit un șoc atunci. A lesinat în bratele lui Liam, căci au auzit știrea cand au ținut conferinta și totul a fost un eșec.
Mai tarziu, Ella auzind la randul ei, s-a consumat mult. S-a certat cu logodnicul ei, pe capul căruia apăruse un nou adversar. Se pare că mai era o persoană, care le cumpărase mare parte din actiuni și care era la fel de puternic precum acesta. IMPERIUL LUI SE AFLA ÎN PERICOL.
PĂȚISE LA FEL CUM ÎI FĂCUSE EL, ÎN TRECUT , LUI LIAM. SE PARE CĂ AVEA SĂ PLĂTEASCĂ PENTRU FAPTELE LUI.
Aidan a fost distrus. Nu s-a gandit că avea să-și îngroape vreodată fratele. A început să o vadă cu alti ochi pe SOFIA. SĂ O URASCĂ.
EZRA S-A CERTAT CU LIAM LA RANDUL LUI. CONSIDERAND CĂ ȘI LIAM ARE O PARTE DE VINĂ.
LUNA NU A MAI PUTUT SĂ STEA ACOLO. A PLECAT DE LA FIRMĂ. NU A MAI PUTUT SĂ VADĂ CUM LIAM ȚINE LA SOFIA, SPRE NEFERICIREA SA.
COLETTE NU AVEA CE SĂ FACĂ, ERA PRINSĂ LA MIJLOC.
LIAM ȘI-A CERUT SCUZE, DAR EZRA ERA ATAT DE SUPĂRAT, ÎNCAT NU A VRUT SĂ-L AUDĂ.
TOTUL PĂREA CĂ SE DISTRUGE CU ADEVĂRAT. PE ZI CE TRECEA.
IAR ELLA, FĂRĂ SĂ AIBA HABAR, ÎNTR-O ZI, A FOST PUSĂ FAȚĂ ÎN FAȚĂ CU NOUA PERSOANĂ CU PUTERE DIN FIRMĂ. ÎNAINTE SĂ APARĂ ȘI LOGODNICUL SĂU PE UȘĂ, ÎN SALA DE ȘEDINTĂ, A AUZIT CUM UȘA ESTE ÎNCHISĂ DE CINEVA.
ELLA A CREZUT CĂ ESTE EL ȘI A SPUS PE UN TON BLAND :
-EȘTI PREGĂTIT SĂ-L CUNOASTEM PE BĂRBAT, DRAGULE?
A întrebat Ella zambind și cand s-a întors, nu a mai putut să deschidă gura din cauza uimirii. În fața ei se afla nimeni altul decat misteriosul cu care dormise atunci, nu mai știa cat trecuse.
Remarcă fără să vrea că nu mai avea ochii negri, se pare că purta lentile atunci.
Ella încercă să-și alunge uimirea de pe chip și începu să tremure cand el se opri langă aceasta :
-Bună. Ți-am lipsit ?
O întrebă el în barbă, iar Ella se feri de atingerea lui și începu să intre în panică:
-DAR TU, CE FACI AICI? AI GRESIT LOCUL, NU?
-Nu, deloc, Ella.
Îi zise pe nume și se blocă din nou, dorind să ia loc pe scaun, dar fiind oprită de acesta fiindcă rupse distanța dintre ei :
-Eu sunt persoana care a cumpărat acele actiuni. Eu sunt persoana cu care trebuie să vă aveti bine.
Îi spune acesta pe un ton cald și Ella se uită spre fața lui, de aproape.
Nu putu să nu-l cerceteze cu privirea și el nu scăpă asta din privire :
- Multe s-au întamplat, nu? De cand am apărut eu. DAR NU AM FĂCUT MAI NIMIC.
Îi simti respirația pe chip și Ella se pierdu în prezenta lui.
El vru să se prezinte, dar logodnicul ELLEI dădu buzna peste acestia cu o privire de nebun :
-ELLA? EȘTI AICI, NU?
Întrebă el speriat și suferi un șoc în clipa în care necunoscutul îi aruncă o privire scurtă :
-Bună ziua.
Îi zambi acesta periculos, iar Ella se uită în podea și încercă să nu se mai holbeze la acesta.
Se izbi de ușă în treacăt și se apropie de cei doi cu o privire tulbure :
-Tu ești, nu?
Îi tremură lui vocea și el îl aprobă zambind rece
CITEȘTI
So what,sir?
RomanceRegret ziua în care am acceptat să o primesc la noi. Regret că i-am oferit o șansă, de dragul unei cunoștințe comune. Regret că m-am uitat la ea, regret că am ajuns să o iubesc. Pentru ea sunt doar șeful, căci așa mă port, dar în realitate, aș vrea...