Nimic fără tine

191 10 1
                                    

Ne-am întors, dar astazi nu am chef de muncă deloc. Stau închis în birou, în vreme ce restul s-au strans în grup și vorbesc, poate chiar și despre mine. Aș fi cu adevărat curios, dacă Ella ar vorbi cu ei, dar ea stă la randul său pe scaun și se uită țintă la monitor. Nu cred că mai are treabă, sau dacă are,e cu gandul în altă parte. 

Aș putea să ies din birou și să discut, dar mă doare capul și pun mana pe cană din nou. Dau pe gat cafea fără să mai știu cat de mult am băut și mă întind pe scaun iritat. 

Vreau să mă ridic și să deschid geamul, să arunc o privire afară, dar Sofia intră în birou și îmi spune pe un ton vinovat : 

-Putem vorbi, Liam? 

Mă uit spre ea curios, iar Ella se întunecă la chip și tranteste pe birou telefonul în secunda următoare, însă mie îmi scapă mișcarea asta : 

-Despre ce, Sofia? 

-Pot să închid ușa puțin? Vreau să nu audă ceilalti. 

Se apropie Sofia de mine, după ce se asigură că ușa este închisă iar eu mă uit în treacăt unde se află Ella, ori unde trebuia să fie. Se pare că nu mai este pe scaun, s-a ridicat între timp și s-a dus peste ceilalti, dar nu stă langă Ethan. Din contră, se află langă Aidan și Luna, în vreme ce Ethan a nimerit între Ezra și Colette. Mă întreb ce tot au de vorbit, dar nu pot să-i iau la rost cand Sofia se află pe capul meu : 

-Nu am știut, Liam. Că Ella și Ethan se cunosc. Nu am știut că au fost împreună, îmi dau seama că te gandesti că ar fi trebuit să am habar. Dar lucrurile nu sunt așa cum îți imaginezi. Ella nu mi se deschide în felul acela, am fost și eu șocată să aflu. 

-Ce pot să spun? Și eu am aflat de puțin timp. 

-Liam, nu vreau să te superi pe mine. Îți pasă de Ella, fiindcă ai acceptat-o de dragul meu, nu? Adică totul are legătură cu mine, doar că nu am înțeles asta, decat tarziu. 

-Nu cred că am înțeles?  zic pe un ton surprins, mă prefac desigur și mă uit pe geam, ca să nu fiu nevoit să o privesc în ochi pe Sofia : 

-Am crezut că poate o placi. Ori că ești atras de ea. Deja ai aflat ce simt pentru tine. 

-Da, am aflat, însă te pot întreba ceva? Unde ai fost cand ai dispărut, ai fost cu ETHAN SAU NU? 

-Ești Liam, așa că nu te pot minti. Am fost, dar nu am știut! Îmi pare rău că s-a întamplat ceva între noi, ar fi trebuit să spun nu, nu știu ce a fost cu mine. 

-Vrei să spui că, ai dormit cu Ethan? 

O întreb confuz, iar Sofia se uită în jos, în timp ce mă holbez disperat în directia Ellei și îmi fac griji pentru aceasta. Cum ar reacționa oare ? Să afle că Ethan a atins-o pe Sofia, după care a sărutat-o pe ea și a vrut poate, mai mult și cu Ella? 

Ce tot este în capul lui ETHAN? Cum de nu am putut să opresc nimic, mă simt depășit. 

Ce urmăreste ETHAN ACESTA? 

-Îmi pare rău,Liam. 

-Nu ar trebui să-ti ceri scuze în fața mea. Ella ar fi trebuit să fie sotia lui, SOFIA! Atat de serioasă a fost treaba, ori așa a crezut doar ELLA că e. 

-Ethan a spus că nu a iubit pe nimeni cu adevărat până acum. Nu cred că a mintit! Doar a profitat de Ella, fiindcă a fost naivă și l-a crezut. 

-Tu continui să-l aperi în fața mea? 

-Nu, nu îl apăr. Vreau doar să nu mă vezi cu alti ochi. Nu sunt o femeie usoară, Liam! 

So what,sir?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum