Nu mi-a venit să cred în clipa în care Ethan a intrat peste mine fără să se anunte și a închis ușa după acesta, impunandu-mi nu alta să stau la o discutie cu el, deși nu eram dornic să-l revăd prea curand.
Am de gand să fiu calm astăzi, mai ales că am pregătit surpriza pentru Ella :
-Ce dorești, Ethan? Ai gresit biroul, Sofia este în altă parte.
Încerc să nu mă uit spre acesta fioros, iar el se apropie de mine și mă ținteste cu privirea iritat :
-Încă o vreau pe Sofia, să fie cu mine, dar nu cand ține la tine.
-Și ce vrei să fac eu? Nici măcar nu m-am atins de ea, o să-i treacă,nu?
-Sofia este o rană pentru mine care nu se va vindeca atat de repede.
Îmi recunoaste Ethan pe un ton înfrant, după care ia loc și își prinde fața în maini cuprins de îndoială și de temeri :
-Mă scuzi, dar ai măturat cu sentimentele Ellei pentru tine, care au fost sincere. Este momentul să plătesti, iar Sofia este acea persoană. Credeai că vei scăpa?
-Nu vreau să argumentez cu tine, încă nu te suport, dar nu vreau să mai prelungesc drama asta inutilă.
-Și ce ai de gand, ETHAN? Nu vezi că nu este posibil să iasă cum vrei?
-Deși eu încă o doresc, Sofia mi-a dat de înțeles că s-a terminat. Nu știu dacă o să se mai atingă de mine, ori uite vreodată la mine. Dar trecand peste pierderea mea, vreau să mă retrag. Este prea greu să fiu în acelasi loc, împreună cu Ella și cu Sofia. Nu pot să suport.
-Vrei să te cred?
Îl întreb fără să înghit momeala și Ethan îmi susține privirea serios, dar și trist :
-Îmi voi găsi în locul de unde am venit, undeva la țară în liniste.
-Ești sigur că nu o să vină Sofia dupa tine? Ești sigur că, s-a terminat cu adevărat?
-Nu are decat să vină. Mereu o voi primi. Însă, înainte să-mi dau demisia, am ceva să-ti spun.
-Nu cred că vreau să aud. Nu te voi ține aici. Este decizia ta, poți pleca și maine.
-Voi pleca, Liam, dar nu pot să-ti permit să rămai cu ELLA. Ești seful nostru, al ei și nimeni nu știe ce faceti pe la spatele tuturor. TE VEI OPRI, ATAT VREAU, IAR EU NU O SĂ DEZVALUI ADEVĂRUL DESPRE VOI ȘI RELATIA VOASTRĂ.
-Asta era? De ce nu vrei să mă vezi langa ELLA?
-Fiindcă nici tu nu ești bun pentru ea, nu vreau pur și simplu! Nu suport să aud că o faci fericită, poate chiar am o problemă, nu știu!
-Nu mai ești acea persoană de care nu se poate lipsi. Ești doar o amintire urată pentru ELLA.
-Dar nici tu nu vei putea să fii. DACĂ NU EȘTI DE ACORD, VEI ÎNFRUNTA FURIA TUTUROR. FIRMA VA AVEA DE SUFERIT ȘI TU VEI PIERDE MAI MULT DECAT ITI IMAGINEZI. Ești dispus totusi, să riști?
-Ethan, tu chiar nu ești normal.
-Poate nu sunt, de acord. NU TU. NU POT SĂ ACCEPT ASTA. SĂ FIE ALT BĂRBAT, DAR NU TU.
-Dar ce am eu?
-Pozitia socială, trecutul, sunt mai multe. Nu ești pentru Ella. EȘTI PREA DIFERIT. Ce vă poate ține împreună?
-Chiar nu vrei să-i dai pace? NU AJUNGE DELOC?
-Îi voi da, Liam. Plec departe. Nu o să vă mai apar în cale. DAR NICI VOI NU VETI TRĂI AȘA CUM VRETI.
CITEȘTI
So what,sir?
RomanceRegret ziua în care am acceptat să o primesc la noi. Regret că i-am oferit o șansă, de dragul unei cunoștințe comune. Regret că m-am uitat la ea, regret că am ajuns să o iubesc. Pentru ea sunt doar șeful, căci așa mă port, dar în realitate, aș vrea...