Cu inima frântă, te caut

94 5 1
                                    

Închei programul de azi cu o ședință în care am fost mai mult absent, decat atent la restul și mă decid să plec de la muncă mai devreme, oricum în ultima vreme îmi vine să lucrez de acasa. Îmi iau geanta cu tot cu laptop și lucrurile de care am nevoie, după care ies din birou, dar Sofia apare în calea mea și mă opreste înainte să înaintez : 

-Gata,Liam? Ai de gand să fugi să plangi acasă? 

-Ce este,Sofia? Ai treabă cu mine? 

-Nu, mă bucur însă că nu s-a aflat ce s-a petrecut acolo. Ar trebui să-ti păstrezi suferința pentru tine, nu să lesini fiindcă te doare inima! În fond, pătesti și tu ce am trăit eu. Cum este oare? Nu e bine, nu? 

-Sofia, habar nu ai de nimic. Doar taci din gură și întoarce-te la tine în birou. 

Încerc să nu vorbesc mai dur cu ea și vreau să o ocolesc, dar mă atinge pe brat insistand : 

-Nu te gandesti deloc, Liam? Că poate, vei fi fericit alături de mine? Că poate, merit o șansă? 

Încerc să nu zambesc forțat și o privesc în ochi, fără să știu ce să răspund ca să nu o rănesc mai tare : 

-Ai un copil cu altul, SOFIA. 

-Știu, Liam, dar nu a fost plănuit nimic. Am un copil, de care nu mă pot ocupa, deoarece aș fi vrut să fim o familie, noi trei, fără ETHAN. 

-Cum poti spune asta? Nu erai sigură, nu te certai cu mine pentru el? 

-Ba da, însă am început să văd că greșesc. Nu sunt fericită, nu am ce îmi doresc. 

Recunoaste Sofia cu o privire amărată, după care se uită în jos, fără să-și retragă mana de pe bratul meu : 

-În plus, sunt sigură că nu o iubesti pe Luna, că nu este ceva serios. AM NEVOIE DE TINE, LIAM. Mă voi certa cu Ethan, voi înfrunta orice, doar să-mi dai o șansă! 

AR TREBUI SĂ SPUN DA? 

AR TREBUI SĂ ACCEPT, FIINDCĂ ÎMI ESTE MILĂ DE EA ȘI ÎMI ADUCE AMINTE DE MINE? 

-Nu este nimic între Luna și mine. CEL PUȚIN, DIN PARTEA MEA. SUNT DOAR AVENTURI. 

-Nu te voi forța cu nimic, nu îți voi cere nimic, vreau doar să te am alături, LIAM. Chiar am nevoie de tine, atat de mult, în viața mea. DEGEABA ÎNCERC SĂ MĂ ADUN, NU MERGE. Nu mă mai ascund de tine, acesta e adevărul. Tu ești problema mea, dar și rezolvarea.

Se mai uită o dată spre mine, după care oftează necăjită și se îndepărtează oferindu-mi timp să mă gandesc la ce mi-a spus. Mă uit în urma Sofiei cu o privire confuză și pic pe ganduri fără să vreau. Știu prea bine că nu o plac pe Luna, deși am fost intim cu ea. Însă de Sofia nu m-am atins niciodată. Nu știu dacă aș putea să încep să țin la ea, mai ales că avem legătura veche de prietenie. O APROPIERE ÎNTRE NOI AR PUTEA DEVENI PERICULOASĂ. 

Asta dacă nu aș avea siguranța că o iubesc pe ELLA. Însă cum o pot avea pe Ella, cand singur, m-am asigurat că o alung din viața mea? 

-Nu face asta, Liam. 

Apare Ezra langă mine și revin la realitate cand îi aud vocea fermă : 

-Ai pierdut multe, Ezra. Nu am cum să mai îndrept ceva. 

-Liam și vrei să o iei pe Sofia, pe cap? NU LUPTI PENTRU ELLA ȘI PREFERI SĂ PETRECI TIMP CU ALTA? 

-Nu înțelegi, Ezra. Ella este cu altul. 

-Nu cred așa ceva. Ella te iubeste, LIAM. 

-Ezra, nici eu nu vreau să cred, însă e ceva cu ei doi. NU O POTI NEGA. I-AM VĂZUT. 

So what,sir?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum