-Nu am crezut că o să te văd fără Ella,la final.
Îmi spune Ezra cu paharul în mană, pahar pe care l-am pus pentru mine, dar din care a băut tot el, din cauza șocului.
Și eu am fost șocat, dar nu am de gand să mai prelungesc suferința :
-Ella este matură și a luat o decizie. Pe care o respect, nu mai este nimic de vorbit.
-Liam, eu sunt bărbat ca tine. Știu că Ella a lăsat în inima ta un gol urias. Nimeni nu va putea să-i înlocuiască absenta. Mai știu că o iubesti, deși o lasi să fie fericită cu altul. Chiar te admir, mă auzi? Eu mă cred de vită nobilă, dar nu cred că aș putea să mă port ca tine. Ești cu adevărat un domn.
-Ezra, ești beat cumva? Nu trebuia să te atingi de pahar, tu nu bei în general.
-Ai dreptate, nici viața mea amoroasa nu e mai frumoasă. Bine că am terminat cu munca pe ziua de azi și ne-am adunat la barfă. Chiar trebuie să afli ce mă apasă.
-Ezra, eu mă gandesc la Sofia. Crezi că ar trebui să îmi fac o familie cu ea? Să o iau de nevasta?
-Nu și iar nu. Am înțeles că vrei o familie, dar nu o iubesti! Nu face pasul acesta, e ceva profund la mijloc. Nu trebuie să te grăbesti. Fie, poti avea un copil cu Sofia, dar nu te casatori Liam. Nu atat de usor.
-Ce tot spui Ezra? Sofia este deja mamă. Are un copil cu Ethan. Uiti ? Nu pot să fac asta.
-Dacă ai mai dormit cu ea și fără protectie, poate să rămană din nou, Liam. Nu trebuie să te învat eu. Unde îți este capul?
-Nu este momentul pentru alt copil.
-Poate nu pentru ea, dar pentru tine, da. Sunt sigur că ai nevoie de un copil , al tău.
-Ezra, trebuie să vorbim cu Aidan. Să-l facem într-un fel, să-i acorde o sansa Sofiei. Să nu mai fie atat de dur cu ea.
-De aceea nu mai sunt cu iubita mea, Colette. Ar fi trebuit să mă prind că nu ne va tine. Doar din cauza vorbelor tale, Liam. Se pare că mintea mea și nu doar mintea, ce am eu aparține deja cuiva.
-Cine oare,EZRA?
-Chiar el, Liam. Persoana pe care vrei să o convingi.
Este sincer cu mine, înainte să dea băutura pe gat și închide ochii amețit. Se pare că Ezra suferă la randul său, fără să știu, fără să-l ajut. Bine că am aflat. Nu sunt așa mirat, am bănuit că este ceva mai mult :
-Și ce, doar tu simti?
-Nu știu, Liam. Nu știu ce să mai cred.
-Adică nu ai fost cu el deloc?
-De ce trebuie să mă întrebi pe față? Mă rusinez și eu, Liam!
-Trebuie să aflu dacă vrei să te ajut. Nu te mai purta ca o fată, Ezra.
-Am fost, o singură dată, mai bine nu eram. Înainte să se despartă Colette de mine. Știi? Nu am făcut nimic să o împac, nu am putut să alerg în urma ei, să-i zic adevărul, să-i spun că am sentimente pentru altul. Nu cred că ar fi înțeles. Poate m-ar fi scuipat în față.
-Ezra, eu credeam că este ordine în viața ta.
-Nu prea e, Liam. Noi suntem ca fratii, nu pricepi? Îmi merge rău ca și ție. Din păcate.
-Atunci să începem să le rezolvam noi.
-Ai vreo idee? MERGEM LA AIDAN, PENTRU SOFIA ȘI DUPĂ CE ? OARE NE VA PRIMI PE USĂ? DACĂ NE DĂ AFARĂ ȘI PUNE CAINELE PE NOI? AM AUZIT CĂ ARE CAINI LA CURTE.
CITEȘTI
So what,sir?
RomanceRegret ziua în care am acceptat să o primesc la noi. Regret că i-am oferit o șansă, de dragul unei cunoștințe comune. Regret că m-am uitat la ea, regret că am ajuns să o iubesc. Pentru ea sunt doar șeful, căci așa mă port, dar în realitate, aș vrea...