Crezi în iubirea mea .. ?

123 6 2
                                    

A fost cu ăla, trecand peste cuvantul meu. A fost cu ăla, deși nu era fericită după act. A fost cu ăla, deși are sentimente pentru mine.

 A FOST CU ĂLA, A FOST CU EL ȘI NU S-A GANDIT LA MINE. 

Chiar asta s-a întamplat cu adevărat? 

Nu pot să trec peste faptul că ETHAN a dormit cu persoana pe care o iubesc, dar oare Ella și-a dorit cu adevărat să fie a lui? 

Nu mai știu cat a trecut de atunci. Nici nu vreau să-mi aduc aminte, mă străduiesc să uit. Nici nu pot să o evit pe Ella, căci inima mă duce la ea, dar nici nu am mai vorbit ca înainte. Nu mai aveam acea relație.

 Ella e mult mai închisă în ea, față de mine și abia dacă se mai uită la mine. Cu restul, vorbeste și pare de gască mai nou. 

Oare de ce ? 

De ce tot eu nu am pace? 

DE CE EA NU SUFERĂ? 

De ce mă doare așa? 

-Liam, nu te duci azi la muncă? 

Mă întreabă tata cu o privire iscoditoare și îmi aduc aminte de faptul că sunt în bucătărie, la masă și că trebuia să mănanc, dar abia dacă m-am atins de ceva. În schimb, beau ceai să mă calmez și mă uit spre el scurt : 

-Nu, sunt cam obosit, voi lucra de acasă. 

-Sigur ești în regulă fiule? Mie îmi poti spune. 

Oare chiar pot? Abia dacă ai timp pentru mine, la fel ca mama. Amandoi plecati, amandoi obsedati după bani, după cele lumesti. Cum să vorbesc despre ceva profund, cu voi? 

Mă întreb, părintii mei s-au luat din iubire sau nu? 

-Nu am nimic,tată. Tu cum de te-ai întors? 

-Am vrut să văd ce mai faci. Nici nu ne mai suni. Atat de absorbit de muncă ești? Nu e bine totusi. Ai o viață fiule, înainte, nu ai nici măcar planuri de viitor? Eu știu, poate vrei să te casatoresti, eram sigur că vrei familia ta. De cand erai mic, îmi spuneai că îți doresti să te afli la casa ta. 

-Nu, nu mai este pe planul meu familia. Nu mai vreau. 

-S-a întamplat ceva de te-ai razgandit? 

-Tată, chiar nu am starea să discut despre. Nu am găsit pe cine îmi doresc. Atata tot. 

-Dar,Sofia, fiule? Provine dintr-o familie înstărită, este o fată educată, simplă și chiar te înțelegi cu ea. Chiar nu o placi? Nu te vezi cu o persoană ca ea, pe viitor? 

-Tată, eu nu vreau să fie bogată, nu vreau să aleg pe cineva la fel ca mine. Și nu o plac pe SOFIA. 

Tun eu dur, mai degrabă fioros, iar tata nu se mai bagă cu nasul în viața mea. Ies fără să privesc înapoi și mă încui în biroul din casă, de unul singur. Îmi deschid laptopul și mă decid să mă afund în lumea propriei afaceri.

 În fond, ce altceva pot să fac? 

***

Am lucrat pană seara, dar am simțit că nu mai pot să stau închis în casă. Am ieșit și picioarele m-au adus iar, în fața casei Sofiei. Nu am de gand să mă mai ascund, îi voi spune pentru cine am venit cu adevărat.

 Ciocăn și privesc uimit spre persoana care îmi deschide, poate mă aștepta, căci este Sofia. Îmi pare supărată și observ că a plans, căci este roșie la chip : 

-Liam? 

-Bună,Sofia. 

-Bună și ție. Ce este? Ai știut că plang și ai venit să mă consolezi? 

So what,sir?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum