Sofia a rămas împreună cu fetita ei, căci Aidan nu a mai putut să facă față tuturor presiunilor din jur și a lăsat de la acesta mult, de dragulor anumitor persoane ( mai precis Ezra și Liam).
Aidan a trebuit să facă pasul, cu Ezra, căci el încă se temea și credea că nu este în regulă ce simte. Deși a fugit de Aidan, el tot a fost pe urmele lui, pană cand l-a prins într-o seară pe stradă, l-a tras de gat spre acesta, i-a oferit un pumn în față ca să-l audă mai clar în timp ce urla la el și după, drept alinare, l-a sărutat și au ajuns în pat din nou.
Cât despre Liam, după ce a revenit din vacanță, a făcut ordine la birou, la firmă și a luat-o de la zero. Deși în vacantă a fost o persoană care i-a făcut avansuri și ochi dulci, el nu a putut să o atingă ci s-a gandit tot la Ella, la ochii ei, la buzele ei. Până la urmă, vacanta a fost perfectă, dar el a refuzat fiecare tipă care îl aborda, spunand amuzant sau nu, că are familie acasă.
Iar Ella ajunsă într-o nouă țară, a încercat să se acomodeze, dar nu prea a reusit. Nu a avut probleme în cuplu, însă nu îi plăcea în mod special, acolo. Deși au existat certuri, din cauză că Ella dorea să se întoarcă, într-o noapte Ella nu a mai putut să țină secretul doar pentru ea. S-a aflat că este însărcinată, fiindcă a lesinat și a fost dusă la spital, unde i-au fost făcute analize. Atunci el a înțeles fără greutate că nu este copilul lui, el dormise cu Ella, dar niciodată fără protectie. Și-a adus aminte de Liam, de momentele dintre cei doi din masina și a râs de unul singur, în spital. Se pare că viața nu era de acord cu acesta. A vorbit cu Ella, a încercat să o convingă, să-i spună că va creste el copilul de parcă era al lui, dar Ella știa că Liam vrea mult familia sa.
Așa că, într-o zi, Ella a plecat deși era însărcinată și nu s-a mai întors.
Cu un bilet pe măsută, el a citit randurile iritat și după, a făcut prapad în casă.
Ella nu putea să rămană cu acesta.
„ Nu am știut că o să fie așa. Nu am crezut că voi avea un bebe. Nu m-am gandit nici măcar o clipă. Îmi pare rău. Nu pot să răman aici, alături de tine. Vreau să-l cresc alături de tatal lui. Mulțumesc pentru tot și iartă-mă. Am vrut să fiu cu tine, dar nu mai pot să mă gandesc la dorintele mele. O să fiu mamă. Rămas bun, Ella . "
***
Mă ridic în capul oaselor în clipa în care aud zgomot la usă, fără să știu cine îmi deranjează somnul. Am băut prea mult noaptea trecută și abia dacă pot să deschid ochii. Mă îndrept spre ușa de la intrarea în casă, după ce mă țin de pereti și îmi aranjez hainele un moment.
Știu că nu traiesc frumos, dar de cand Ella este plecată, viața mea arată oribil din interior.
La muncă, în societate sunt nevoit să mă port de parcă sunt de fier, dar acasă, de unul singur, nu mai țin în mine durerea și merg înainte în acest mod :
-Cine este?
Întreb eu somnoros, după care deschid de nevoie și mă sprijin de ușă o clipă. Asta pană cand să remarc pe cineva, o persoană la care nu mă așteptam în veci.
Îmi cobor privirea de la chipul Ellei în jos, fiindcă iese în evidenta burtica pe care o are și simt că îmi fuge pămantul de sub picioare :
-Bună, Liam.
Îmi spune Ella deși au trecut atatea luni și deschid ochii fără să mai dorm,
fără să mai fiu mahmur :
-ELLA, EȘTI AICI, LA UȘA MEA?
-Da și nu singură. Ne primesti, Liam? Se pare că urmează să fim părinti.
Își atinge Ella burta cu mainile și se uită spre mine cu lacrimi în ochi.
O iau în brate cu grijă, fericit la culme și încerc să nu lesin în fața ei. Ella chicoteste precum un copil, după care mă las pe vine și îi ating burta cu mana :
-E băiat sau fetiță?
O întreb eu absorbit la culme și mă lipesc de burta sa cu obrazul :
-Nu contează, o să fiu tată în final, iar tu, ești aici!
Mă ridic în picioare, după care mă caut prin buzunar și scot din acesta cutia . Ella se uită nedumerită spre mine și fac o plecăciune de îndată, cu toate că mă doare spatele :
-Vrei să te căsătoresti cu mine, Ella?
O întreb eu, iar Ella se luminează mai tare la chip și dă din cap, după care întinde mana spre mine și îmi permite să-i aranjez inelul pe deget. Vreau să o iau în brate, să o învart prin casă, dar nu pot fiindcă este gravida :
-Intră, te rog. Ți-e sete? Ai cărat mult?
-Mi-e sete. Mi-e poftă de suc de portocale. Ai cumva?
-Sigur că am. Dă la mine ghiozdanul!
Iau eu rucsacul de la Ella și după ce o ajut să se aseze pe canapea, fug în bucătărie și mă întorc la ea cu paharul și cu sucul prospat:
-Nu mă întrebi nimic?
O aud pe Ella și îi torn suc în pahar, cu un zambet larg pe chip, zambet ce nu mai dispare, de cand am realizat că s-a întors la mine și că voi avea familia pe care mi-am dorit-o mereu, cu persoana iubită, cu ea :
-Nu. Știu că este copilul meu. Știu că ți-am lipsit. Știu că mă iubesti.
O privesc eu tandru și Ella roseste la chip, după care bea tot sucul din pahar și se întinde obosită :
-Crezi că ai o pernă?
-Sigur că am, Ella. Ar trebui să te odihnesti. După, vrei să iesim la o plimbare?
-Aș merge oriunde cu tine, Liam.
Mă prinde Ella de mană și mă trantesc pe podea, langă canapea, langă Ella. Vreau să o privesc linistit cum doarme :
-Dar mirosi a băutură Liam! Vrei să vomit? Nu te duci să te speli?
Mă ceartă Ella supărată și încep să râd împiedicat, am uitat ce am făcut noaptea trecută, am uitat tot,
doar pe Ella o știu :
-Iartă-mă, Ella! Mă spal repede și vin, da?
Vreau să fug la baie, dar Ella mă atinge pe braț și mă întorc spre ea cu fața uimit :
-Ce mai este?
O întreb panicat, iar ea îmi zambeste fericită și mă mangaie cu mana pe chip :
-Ai slăbit, Liam. Ești tras rău la față. Ai cearcăne.
-Fiindcă mi-era dor de tine. Și fiindcă te iubesc.
-Am glumit, Liam. Rămai cu mine. Rămai doar, mi-ai lipsit mult. Nu vreau să mai plec de langă tine vreodată.
Sfârșit.
CITEȘTI
So what,sir?
RomanceRegret ziua în care am acceptat să o primesc la noi. Regret că i-am oferit o șansă, de dragul unei cunoștințe comune. Regret că m-am uitat la ea, regret că am ajuns să o iubesc. Pentru ea sunt doar șeful, căci așa mă port, dar în realitate, aș vrea...