În acel an, s-au întamplat multe cu toți, avand parte de greutăți și de durere.
Ethan a plecat așa cum a spus, dar nici măcar acolo nu a avut liniste. Căci Sofia l-a căutat peste ceva timp și a avut o criză în fața lui. Doar cand au ajuns cu ea la spital, au aflat, el și cu Aidan că Sofia poartă un suflet cu ea. SE PARE CĂ ERA ÎNSĂRCINATĂ CU ETHAN.
Aidan a suferit un șoc, dar s-a și bucurat pentru fratele lui. Ethan nu a dorit să accepte și a plecat din salon în grabă. Iar Sofia, care se holba pierdută la doctor, se întreba de ce vietii nu-i pasă catusi de puțin de inima sa. NU SE BUCURA DELOC. OARE AVEA SĂ REGRETE?
Relația lui Ezra cu a sa colegă, nu a mai continuat. Cum toată lumea se despărtea, EZRA nu a putut să facă față. I-a dat papucii, deși l-a durut și Colette nu a plans după acesta. Nu era slabă. A înțeles situația, cu toate că suferea în tăcere după EZRA. ÎL IUBEA. ÎNSĂ NU MAI ERA SIGURĂ CĂ ESTE ÎN INIMA LUI. CEVA ERA CU EZRA, DAR NU ȘTIA CE.
Luna continua să iasă cu alti bărbati, deși mai visa la seful ei în secret. Pe cine păcălim? Luna își dorea să fie cu seful, se gandea cum ar fi fost să fie în locul ELLEI, chiar și pentru o perioadă scurtă de timp. Oare Luna avea sentimente pentru Liam, sau era doar o obsesie de care nu se putea salva?
Liam a depășit momentul, cu toate că a avut mult de tras. Părintii lui au sărit cu gura pe el, mai ales tatal său, de care s-a ferit, dar care a știut că este ceva cu fiul lui. A fost întrebat de ELLA, au dorit să afle mai multe despre ea , dar nu le-a zis mai nimic. La firmă, se gandea să-și dedice și mai mult viața muncii, deși în afara sa, nu știa cine mai este. De cand Ella plecase, pentru binele lui chipurile, devenise un rătăcit și un amețit. Nu îl deranja. Era mai bine decat să spere, decat să-și facă planuri din nou.
Plansese mult. La început, vorbeau amandoi și chiar se vedeau, cat mai departe de oameni și purtand costumatii ciudate, pentru a nu putea să fie recunoscuti. Dar, într-o seară, Ella nu a mai răspuns la telefon și Liam a aflat că nu mai exista numărul acela. ELLA RUPSESE CONTACTUL CU EL, DEȘI ÎN URMĂ CU O ZI PLĂNUIAU SĂ IASĂ AMANDOI LA UN FILM. LIAM NU A ÎNȚELES NICIODATĂ DE CE. A SPUS CĂ NU VA MAI IUBI PE NIMENI LA FEL. ȘI-A ÎNCHIS INIMA ÎN ADEVĂRATUL SENS. A ÎNCEPUT SĂ BEA. A ÎNCEPUT SĂ UMBLE. DAR NU DORMEA CU TIPELE CARE ÎI FĂCEAU AVANSURI. DEȘI O PARTE DIN EL DOREA SĂ SE LASE PRADĂ DORINTEI, IUBIREA PENTRU ELLA ÎL ÎNTORCEA DIN DRUM. A AVUT CĂDERI NERVOASE, A FOST DUS DE TATAL LUI LA DOCTOR ȘI CHIAR LA PSIHOLOG, DAR NIMIC NU S-A ATINS DE LIAM.
Ella în schimb, nu era persoana din spatele acelei actiuni, dar Liam nu știa. Ella fusese doar o victimă, a unui dusman de-al lui, care o avea aproape spre disperarea lui LIAM. Ella își găsise de lucru la un inamic de-al lui LIAM, dar nu știa adevărul.
I s-a părut straniu că Liam nu a mai contactat-o. Nu știa că era jucată pe la spate de persoana pe care o credea. A vrut să-l caute, dar a fost oprită de tip. A vrut să-l vadă de la distanță, măcar atat, dar nu putea să apară la firmă. Nu dorea să fie ocărată de oameni din nou. Și uite așa, fără să vrea, a rămas fără Liam într-o seară.
După ce nu au mai menținut contactul, Ella nu și-a pierdut calea. Mergea la muncă, reușise să-și închirieze un apartament în care să stea și era fericită, deși o durea sufletul și tanjea după Liam.
Noul șef, era preocupat de soarta ei, dar ea îl asigura că este bine și că nu are nevoie de atenția lui.
Noul șef urma să fie cosmarul pentru Liam și pentru iubirea lor.
În timp, se pare că se întamplă lucruri pe care nu le putem controla și care nu ne plac.
Dar oare,mă vei șterge din viața ta?
Ori mă vei păstra, mai mult ca pe o amintire și mă vei prețui,
ca pe adevărata fericire?
Sfârșit I PARTE.
CITEȘTI
So what,sir?
RomanceRegret ziua în care am acceptat să o primesc la noi. Regret că i-am oferit o șansă, de dragul unei cunoștințe comune. Regret că m-am uitat la ea, regret că am ajuns să o iubesc. Pentru ea sunt doar șeful, căci așa mă port, dar în realitate, aș vrea...