Noaptea în care ne-am iubit

181 9 2
                                    

Ella a făcut pasul, dar îmi pare rău că nu am fost mai atent la vorbele ei. A doua zi, cand am deschis ochii și am căutat-o prin cameră, nu mai era. Nu știu cand s-a trezit, nu știu cand a plecat. Mi-a lăsat în schimb un bilet. Mi-a zis că ne vedem la muncă și că o să vorbim, data viitoare. 

DE CE A PLECAT AȘA REPEDE? 

Nici măcar nu am auzit cand a iesit pe usă. Cand s-a trezit? Cat de matinală e ?! 

Au fost gandurile mele pe moment. Nici nu doream să cobor din pat. Zambeam de unul singur și eram fericit. Nici măcar să fac dus nu am vrut. 

Eram plin de Ella, îi aveam parfumul cu mine și nu aveam chef să mă pregătesc pentru muncă. 

Până la urmă, a trebuit să revin la normal. 

Sunt în birou și încerc să mă concentrez pe muncă. Mă holbez în laptop, fără să fiu încruntat și privesc spre biroul ei. Se pare că Ella este aici și că lucrează la randul său. Mai mult ca mine. Deși îmi pare la fel de încordată. Ori poate, e doar serioasă. 

Îmi dreg vocea și tresar cand Sofia se opreste langă biroul ei : 

-Cum adică, ești cu Liam? Ce tot faceti voi doi? 

O întreabă Sofia ceva, pe un ton fioros nu alta și Ella se uită în direcția mea o clipă. Mă vede că o privesc și ridică din umeri scurt : 

-A fost doar pentru muncă. NU ESTE AȘA CUM CREZI. A TREBUIT SĂ O FAC PENTRU BANI. 

-Ești sigură,Ella? Am vrut să te ajut, ești aici datorită mie! Cum să-mi faci asta? DACĂ ESTE ADEVĂRAT, NU VĂ MAI ASCUNDETI! SĂ ȘTIE TOTI DE AICI DE VOI. 

-Nu este adevărat, Sofia! Te poti calma, te rog? Nu e nevoie să știe nimeni. A fost doar pentru a-i castiga de partea noastră pe cei doi, nimic mai mult. 

-Putea să mă invite pe mine, nu pe tine! 

-Ce tot este cu tine,Sofia? Ai venit cu Ethan acolo! Cu persoana care mi-a distrus viața, ai idee cat de mult rău mi-ai făcut? 

-Nu mă lua tu pe mine la trei, nu este vina mea că l-ai crezut. În plus, Ethan nu este așa rău, sigur nu e vina ta că te-a părăsit ? 

Îi zice Sofia la fel de pornită și Ella se ridică de la birou în secunda următoare furioasă. Încerc să nu mă strang cu cravata de gat și mă uit spre cele două în continuare, plin de sudoare pe chip : 

-Ce tot spui acolo,Sofia? Tu ești cu el, sau nu știu ce este între voi și tot de mine te legi? Nu m-ai adus aici, pentru a mă călca în picioare. Nu poti vorbi așa cu mine! 

-Că de nu ce, Ella? Ce poti oare să faci? Stai departe de Liam, mă auzi? Nu este de tine, vrei să-i distrugi munca de o viață?! 

-Tot ce s-a întamplat a fost doar fiindcă așa a cerut! DE CE NU MĂ CREZI? ESTE DOAR O RELATIE STRICT PROFESIONALĂ. 

-Am nevoie de o dovadă, Ella. Întoarce-te la ETHAN și te voi crede. 

Îi spune Sofia pe un ton mandru și Ella devine palidă la chip. Se clatină pe picioare, izbindu-se de birou cu trupul și mă ridic îngrijorat pentru ea : 

-Dar ai fost cu el, Sofia! Cum poti să-mi spui așa ceva, după ce ai dormit cu ETHAN? În plus, dacă îl placi pe Liam, de ce ai fost cu ETHAN? 

-Nu este treaba ta, Ella. Ce îți pasă? Vrei să te cred, împacă-te cu el. Nu după el plangeai? Nu pentru el te-ai chinuit atat? 

Ce tot vorbesc ele? 

Nu aud mare lucru. 

Mă îndrept spre ușă, după care ies din birou și Sofia se întoarce spre mine cu fața zambind angelic : 

So what,sir?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum