Ella nu a uitat ce am vorbit și s-a prezentat la timp, ziua următoare. Știu că este un început pentru aceasta, la noi în familie, așa că nu o voi reține prea mult astăzi :
-Vei face pe rând, cunoștință, cu persoanele mai importante de aici. Toți sunt, de fapt, doar că vei interacționa mai mult cu unii, pe ceilalți îi vei învăța tu singură.
-Am înțeles. mă ascultă ea cu atenție și întind pe birou mai multe poze, cu angajatii pe care doresc să-i prezint :
-Cum nu îi pot chema pe toți dintr-o dată, o să afli de la mine numele lor și cam atat. Vei vorbi cu ei sunt sigur. Îți aștept întrebările.
-Fetele întai. Sunt două, în afară de Sofia pe care o cunosti și care are altă functie, superioară lor. Prima este Luna, e cam lunatică fără supărare, iar a doua este Colette, se pare că e singura care a fost capabilă să-mi aducă o cafea bună în ultima vreme.
Ella se uită lung la poze și mă aprobă, fără să mă întrebe ceva despre cele două :
-Nu ai vreo curiozitate, nimic de zis?
-Lucrează de mult aici? Sunt de varsta mea?
-Luna e apropiată de tine, ca varstă. Colette este puțin mai mare și este de mai mult timp, la noi. Luna nu are multi ani, o să afli de la ea personal.
Dau pozele la o parte, căci e limpede că a înțeles, așa că nu mai insist cu fetele și mă opresc la adevăratele probleme, la bărbati. Arunc o privire spre Ella, să văd un mic interes pe chipul ei, dar nu exprimă mare lucru :
- Aici este Ezra, e la fel ca și Colette, la vechime mă refer. Cred că o să vă aveti bine și el e la fel serios, calculat, rezervat, abia dacă vorbeste.
-Eu nu vorbesc mult, mă scuzati.
-Am observat, însă aici e nevoie să vorbesti, mă înțelegi,nu?
-Da, vă înțeleg, mă voi strădui să vorbesc mai mult.
Ce fată ascultătoare. Spune așa doar ca să mă mulțumească pe mine? Desigur, trebuie să se pună bine cu mine, doar sunt seful.
Însă, nu cred că se preface :
-Mai avem doi frați, mă întreb de ce i-am angajat pe amandoi, tarziu am aflat că sunt rude. Nu vreau să-mi aduc aminte, mă enervez din nou. Ethan și Aidan, îți sugerez să stai departe de ei, nu sunt bărbati seriosi. Nu vreau legături amoroase la locul de muncă între angajatii mei, cred că ai aflat deja.
Ella se schimbă la chip și se dă în spate, ceea ce mă face să mă întreb ce fel de reacție e asta. Văd că se uită agitată spre ieșire și acopăr pozele celor doi în secunda următoare :
-S-a întamplat ceva?
-Nu, mi-e doar sete și puțin cald. Pot ieși un moment vă rog?
-Pot deschide geamul și apă ai aici. Nu e nevoie să pleci.
Ocolesc eu biroul și mă opresc langă Ella, îngrijorat ce-i drept, după care îi întind paharul meu cu apă, din care nu am băut evident :
-Ia o gură și trage aer în piept, voi deschide geamul.
Ella mă atinge în treacăt pe mană cand ia paharul și îmi mulțumeste pe un ton slab, abia auzit. Mă îndepărtez de ea și deschid geamul, fiind la randul meu agitat, dar din alt motiv. E ceva la mijloc, sunt sigur. De la Ella nu cred că voi afla, ar trebui să mă interesez, ori nu?
Mă întorc spre Ella cu fața, dar ea a luat loc între timp și se uită țintă în podea, cu paharul în mană. Mână care îi tremură, cred că este șocată. Vreau să mă apropii de aceasta, dar nu știu cum să o abordez :
CITEȘTI
So what,sir?
RomanceRegret ziua în care am acceptat să o primesc la noi. Regret că i-am oferit o șansă, de dragul unei cunoștințe comune. Regret că m-am uitat la ea, regret că am ajuns să o iubesc. Pentru ea sunt doar șeful, căci așa mă port, dar în realitate, aș vrea...