Mâine este ziua în care o să devina mireasa lui, așa ar trebui să fie lucrurile, să decurgă normal. Însă Ella nu poate să treacă peste Liam, peste faptul că au fost împreună, că s-au regăsit. Știe că este vinovată, nu doreste să prelungească momentul. Ea nu a mințit. Nici măcar un moment, nu i-a dat impresia că îl iubeste. În inima sa, de cand îl știe, este doar Liam. Iar de persoana cealaltă, care a amenințat-o frumos ultima dată cand s-au văzut, nu vrea să audă.
Ella iese din cameră și se îndreaptă spre biroul lui. Inima îi bate cu putere în piept, se simte îngrozitor. Se teme să fie sinceră, dar știe că minciuna nu aduce nimic bun. Trebuie să o facă, trebuie să-i spună.
Se opreste din mers, ciocane la ușă, după care așteaptă :
-Lucrez, cine este?
Se aude vocea lui, Ella stie că nu a nimerit momentul, dar nu mai poate astepta. El i-a promis că vor iesi amandoi, după ce termină, că nu va sta închis în birou toată ziua :
-Eu sunt. Pot intra?
Întreabă ea și tresare cand usa îi este deschisă de acesta. Înainte să deschidă gura, este luată în brate de el și sărutată pe frunte cu grijă :
-Te-ai plictisit,nu? Nu vrei să te uiti la rochii? Nu vrei să-ti bati capul, presupun, cu ultimele pregătiri... Mă ocup eu. Vrei să iesim?
Ella se blochează fără să dorească și el își trece mana prin părul său zambind împăcat :
-Sunt așa de fericit, Ella. Abia astept să vină ziua de maine. Abia astept să te văd în acea rochie, să te țin de mană, să te sărut.
Ella îl ascultă depășită de situație și îl aprobă în acelasi timp, apăsată de ultimele evenimente :
-Trebuie să afli ceva însă.
-Ella, nu din nou, te rog. NU VREAU SĂ STIU. NU RENUNT LA TINE NICIODATĂ.
-Ești sigur că doresti pe cineva, ca mine? Nu sunt așa cum mă vezi. NU SUNT BUNĂ, NU ȚIN LA TINE LA FEL. DE CE NU MĂ ALUNGI DOAR? ASTA MERIT.
-Ella, de cate ori să mă repet, draga mea? Nu pot. EU TE IUBESC, ELLA. PRICEPI? Te iubesc și nu vreau să-ti fac rău.
Lasă el vocea jos, după care se întunecă la chip și se dă un pas în spate, fiind deranjat de discutia lor :
-De ce trebuie să vrei MEREU să scapi de mine, ELLA? Vrei la Liam, nu? Ai idee că Liam este cu Sofia în aceste clipe ? Și că trebuie să o ajute, căci fetita a ajuns în grija fratelui persoanei decedate? Este o situație grea. Sofia nu este așa puternică, să treacă peste încercare, îmi pare rău pentru ea. Tu ce doresti însă? Să te las, să te întorci la Liam și Sofia să fie a nimanui? Eu nu cred că ți-ai dori asta, Ella. Ai un suflet cald.
-Nu, sigur că nu vreau ca Sofia să fie singură, dar Liam mă iubeste.
-Vorbesti despre faptul că alt bărbat te iubeste cu atata usurință în fața mea, Ella. DAR NU MĂ SUPĂR PE TINE. Vrei să mă abandonezi în ultimul moment? Ce ți-am făcut eu, să mă rănesti așa, ELLA?
Ella se uită în podea cu lacrimi în ochi. Îi spune doar de Liam și nu se înțeleg, dar cum să afle și de cealaltă parte? CUM SĂ-I ZICĂ OARE, CĂ A FOST ÎN ACELASI PAT, CU TIPUL PE CARE NU ÎL ARE LA SUFLET?
NU ȘI-AR PIERDE CUMPĂTUL DELOC?
-Mă detesti, Ella? Spune ce este doar. Vrei la Liam? Cand mi-ai zis DA, te-ai gandit că mă vei părăsi după?
O întreabă el serios la culme și Ella nu deschide gura să răspundă. Doar se uită în altă directie, spre iesire, după care îi zice :
-Am nevoie să-mi pun ordine în ganduri. Pot iesi puțin?
CITEȘTI
So what,sir?
RomanceRegret ziua în care am acceptat să o primesc la noi. Regret că i-am oferit o șansă, de dragul unei cunoștințe comune. Regret că m-am uitat la ea, regret că am ajuns să o iubesc. Pentru ea sunt doar șeful, căci așa mă port, dar în realitate, aș vrea...