Mai mult

168 8 1
                                    

De cand am vorbit ultima dată cu Ella, mă simt mai bine. Dar știu că îmi pot pierde în orice moment calmul recăpătat cu greu, fiindcă nu vreau să o pierd pe Ella, nu vreau să o mai văd în bratele ăluia vreodată. 

Știu că nu sunt sincer, cu persoanele din jurul meu. Oare cum aș putea merge la Aidan, să-i spun că fosta lui s-a dat la mine și a vrut să ajungă în patul meu? E ceva ce poti spune cu ușurință? Nu este. Nu am vrut să mă răzbun, să-l fac să sufere fiindcă e fratele lui ETHAN. Nu pot să cred că s-a întamplat așa ceva. 

Oare ce a fost în capul meu? Nu am o slăbiciune pentru femei, însă cred că nu eram eu în acea noapte. Ceva a fost cu mine, ceva ce nu pot să îmi explic. NICI NU VREAU. CĂCI ÎN MARE ȘTIU CĂ ARE LEGĂTURĂ CU ELLA. 

DE CAND O CUNOSC, TOATE AU LEGĂTURĂ CU EA. 

Nu vreau să mă grăbesc, nu vreau să regret nimic din ce am trăit. 

Dar, dacă voi ajunge totusi să regret?

 Ce o să fie cu mine atunci? 

Îmi mut privirea din laptop spre biroul unde se află Ella și ea tastează concentrată, fără să știe că o privesc. Vreau să am încredere în ea, eu cred că am. 

Dar nu pot să am încredere în ETHAN. Știu că tipul ăsta urmăreste ceva. DAR NU AM IDEE CU CINE, UNDE VREA SĂ SE OPREASCĂ ȘI CAND. 

Trag aer în piept și mă schimb la chip în clipa în care aud un ciocănit la ușă. Până și Ella este atentă la noi și eu simt că mă ia cu rău cand Luna pășeste în încăpere la fel de traumatizată : 

-V-am adus dosarul pe care doreati să-l evaluati. 

-Te poti apropia, Luna. 

Îi spun și după ce închide ușa, vine langă birou cu tot cu dosar. Mi-l înmanează fără să mă atingă și se uită în altă parte, cred că se gandeste la ce a fost între noi, dar pentru mine nu a fost decat o aventură, nimic mai mult, nimic în care să pun suflet : 

-Aidan nu știe, corect? 

-Nu, nu i-am zis. Oricum nu mai este cu mine. Oricum nu ne mergea. Cred că are sentimente pentru alta, dar nu știu cine e. 

-De aceea l-ai trădat, prima? 

-Nu l-am trădat eu prima, el a fost. Credeti că este usor, să stai cu o persoană și ea să viseze la alta? NU ESTE DELOC, VĂ SPUN EU.

-Aidan nu este genul acela. 

-Oare nu este domnule? Cat de bine îl știti? DACĂ ERAM FERICITĂ CU EL, MAI CĂUTAM ALINARE LA ALTUL? 

-Uite,Luna, este o situație delicată. Nu am vrut să te refuz, fiindcă nu îmi place să rănesc lumea. Dar eu, nu știu ce așteptări ai tu acum, ori ce gandesti. 

-Credeti că o să vă fac rău? Nici vorbă. Eu sunt aici, pentru dumnevoastră. Nu știu dacă aveti pe cineva, nu este treaba mea. Însă da, eu nu regret nimic, din contră, mi-a plăcut. DACĂ AȘ AVEA OCAZIA, AȘ ACȚIONA LA FEL DIN NOU. 

Îmi spune Luna, după care se apleacă spre mine și întinde bratul spre cravată, de care mă trage încet : 

-Sunteti un șef tare bun. Îmi pare bine că lucrez aici. Mă simt valoroasă că am fost cu dumnevoastră, chiar și pentru o aventură. 

Se dă Luna la mine și Ella se uită spre noi, neagră la chip. Tranteste pe birou un carnetel și vrea să se ridice, dar Sofia apare precum un balaur și intră peste noi pornită : 

-Mă rog, ce faceti aici? Nu știam că suntem la bar! 

Luna se îndreaptă de spate și se uită zambind spre Sofia, care se opreste langă ea plescaind iritată : 

So what,sir?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum