El ieși din salon, deși Ella era sigură că nu îi era frică de Liam, pentru a-i lăsa să vorbească, poate pentru o ultimă dată.
Ella se fastaci pe patul de spital, în timp ce Liam se opri langă acesta și întinse bratul spre chipul său. Ella nu avu intenția aceasta, dar se feri de atingerea lui, căci știa ce făcuse mai devreme cu altcineva și Liam observă schimbarea din comportamentul său :
-Am vrut să văd cum te simti.
Îl aude Ella pe Liam, iar o urmă de tristete i se măreste în suflet și se uită spre acesta lung :
-Nu bine. Totul e din cauza mea. Te-am acuzat, dar uite că am gresit la fel .
-De ce mă eviti, Ella? Cine este acest barbat? Ce treabă ai cu el?
-Liam, abia mi-am pierdut sotul pe care nu am dorit să-l pierd vreodată. Nu am vrut să-l rănesc, dar uite că, a pierit din cauza mea. În mod indirect, deoarece a aflat că l-am înselat, deși i-am spus că nu îl pot iubi.
-A aflat de noi? De acea dată?
Se uită Liam panicat spre Ella, fiind urmărit de momentele cu Sofia intense, iar Ella zambeste afectată și spune pe un ton slab :
-Nu am fost doar cu tine.
Liam suferă un șoc în clipa în care o aude și se forțează să nu ridice vocea la Ella :
-Cum adică, Ella? Vrei să spui că, e ceva între tine și el?
Gesticulează Liam disperat spre usa pe care a iesit bărbatul misterios, iar Ella trage aer în piept și se uită spre Liam resemnată :
-Nu cred că putem să mai fim împreună, Liam. Nu am mintit cand am spus că te iubesc.
Liam încearcă să nu-si piardă mintile, căci nu este pregătit să-i dea drumul și o prinde pe Ella de maini afectat de pe urma adevărului :
-Vrei să spui că, s-a terminat totul? Îți vezi de viață, fără mine, Ella?
Insistă Liam cu lacrimi în ochi și Ella nu suportă să știe că îi face rău și lui, deși nu doreste. Îl mangaie cu mana pe obraz, după care îi spune bland :
-Te iubesc Liam, dar se pare că nu atat de mult cum am crezut, fiindcă am putut să mă ofer lui fără să stau pe ganduri și să țin la acesta, nici eu nu știu cand și cum. S-a întamplat natural. Am vrut să-l țin la distanță, am vrut să mă păzesc , dar nu am putut.
Liam se retrage cu o privire bantuită, după care ia loc pe un scaun, fără să mai deschidă gura minute bune. Ella atinge pătura cu mana și mai aruncă priviri spre usă, dorind să știe dacă el mai este acolo sau nu.
Peste un timp, după ce se gandeste nitel, Liam îi zice fără să facă un scandal, purtandu-se precum un bărbat adevarat :
-Atunci, nu te voi minti nici eu. Am fost cu Sofia din nou. Poate ai dreptate, Ella. Poate vreau cu tine familia, dar o pot avea și cu Sofia. Nu știu nici eu. ȘTIU DOAR CĂ TE-AM IUBIT LA RANDUL MEU ȘI ÎNCĂ O FAC. NU O SĂ FIE USOR SĂ TE UIT. DE FAPT, NU VREAU SĂ TE UIT.
Ella îl ascultă atentă, fără să-l întrerupă, căci Liam nu a terminat :
-Nu te voi ține forțat în viața mea, să te fac a mea. Dacă tu simti așa pentru el, ești liberă să iei decizia pe care o vrei. Nu voi ascunde faptul că voi suferi, dar nici nu te pot avea, cand nu ești prezentă cu sufletul aici. Ella, nu vreau să ne purtăm ca doi străini, dacă ne vom mai întalni vreodată. Vreau să ai grijă de tine și să nu regreti nimic. Vreau să te văd fericită, să te facă el în fiecare zi fericită, să nu-ti lipsească nimic. Ai numărul meu, nu? Dacă vei avea nevoie de ceva poti să mă suni. Mereu te voi astepta să te întorci, să vorbim, să știu că nici tu nu m-ai uitat după atatia ani. Îți doresc numai bine și fericire, Ella și nu uita că, te iubesc.
Se apleacă Liam spre aceasta, după care o sărută pe frunte și o ia în brate, cu lacrimi pe chip. Ella îi răspunde la îmbrătisare, fiind la fel de îndurerată și avand o multime de ganduri :
-Liam, orice s-ar întampla, mereu vei avea un loc în inima mea. Fiindcă ești singurul care a luptat pentru mine, care m-a căutat și care a vrut să răman în viața lui. Singura persoana, e adevărat că m-ai rănit, dar știu că nu a fost intenția ta. Te rog, dacă nu vei avea familia pe care o doresti, ai grijă de tine și nu renunta la ceea ce vrei niciodată.
Liam zambeste cand o aude pe Ella, îi mai inspiră mirosul o dată, cu toate că simte parfumul acelui bărbat prin aer, după care se îndreaptă spre ușă fiind cu adevărat în stare de șoc, dar împăcat în sinea lui.
Ella îl urmăreste cu privirea în tăcere, se forțează să nu plangă tare în fața lui și după ce Liam dispare din încăpere, Ella aruncă pătura pe podea și izbucneste în secunda următoare.
Dar se pare că Ella nu mai este singură. El nu a plecat. Intră din nou, fără să o ia la întrebări pe Ella și o calmează,ori vrea să o calmeze, fiind tandru cu ea și gingas.
Ella se agață de acesta plangand fără oprire și el doar este prezent, este aici, alături de ea și martor la toată suferința sa.
Ar vrea să-i spună ceva, dar alege să tacă. Ella știe că este îngrijorat pentru ea, apreciază că nu a lăsat-o singură și închide ochii epuizată :
-Înțeleg de ce l-ai iubit. Chiar este un bărbat interesant.
Îi spune el, dar Ella nu are putere să-i răspundă și stă privind în podea, în bratele lui.
-Nu vreau să regreti că m-ai ales pe mine, în locul lui, Ella. Nu vreau să îți ofer ce ți-a oferit el. Îmi doresc să-ti fie bine, langă mine.
Îl aude Ella ca prin vis, după care se lasă moale în bratele lui și doreste să ia o pauză. I s-au adunat multe.
Știe că trebuie să se pregătească psihic pentru înmormantare.
Nu va păstra banii lui, va dona din ei fără să ezite. Nu vrea să fie bogată, deși a semnat acele foi.
Sunt așa multe pe capul ei, pe care trebuie să le rezolve.
Dar știe că mai presus de orice, este vorba de inima ei și de linistea la care tot visează.
A obosit enorm .
CITEȘTI
So what,sir?
RomanceRegret ziua în care am acceptat să o primesc la noi. Regret că i-am oferit o șansă, de dragul unei cunoștințe comune. Regret că m-am uitat la ea, regret că am ajuns să o iubesc. Pentru ea sunt doar șeful, căci așa mă port, dar în realitate, aș vrea...