Ahoj :) omlouvám se za delší prodlevu, ale neměla čas :/
- EXTRA NUDNÁ ČÁST!!! - takže čtení pouze pro hodně znuděné lidi :)
- příští díl už se bude odehrávat doma (v Londýně) a začne to zase nabírat grády :* a k tomu se váže další nová postava, ale více v otázce :P
-omlouvám se za chyby a pro zájemce- HEZKÉ POČTENÍ :**
PS: otázka je na konci tohoto dílu :)+ neblbnou Vám taky v poslední době statistiky? :O nebo nemá wattpad rád zase jenom mě?
„Jsou kouzelní,“ rozplýval se Tommy při pohledu na své děti a já musel přitakávat. Ode dne, co byli kluci poprvé s animátory, tak museli své nové kamarády vidět nejméně jednou denně. S Tommym jsme byli šťastní, že se tak rychle dostali do kolektivu a Tristan byl dokonce mezi malými dětmi za celebritu, ale kvůli tomu, že dětská zábava končila poměrně pozdě a kluci tam museli být vždy až do konce, neměli jsme po večerech moc času na sebe...
„Všichni tři jste kouzelní,“ pohladil jsem ho po líci, „je očividné, že jste příbuzní.“
„Nejsme si vůbec podobní,“ sklopil zrak na skleničku, „oba jsou jako On. Tristan je taková malá kopie,“ smutně povytáhl koutky do úsměvu.
„Jsou krásní po tobě,“ za bradičku jsem pozvedl jeho tvář do své úrovně.
„To On byl taky,“ neochotně přiznal, ale já ho ihned uvedl na správnou míru.
„Nemyslel jsem vzhledově, ale uvnitř,“ dotkl jsem se drobného hrudníku v místě srdce a dostal Tommyho posměšné odfrknutí, ale přehlížel jsem to. Znám Toma, je to vtělení nevinnosti...
„Neměli bychom si kazit poslední den v roce takovými blbostmi,“ pozvedl skleničku k přípitku, napodobil jsem ho, „Na nové a lepší začátky,“ pronesl a po cinknutí skla o sebe se napil.
„Miluju tě,“ za tento týden jsem vyslovil tato dvě slova víckrát, než za celý život, ale nehodlal jsem končit.
Nepatrně se ošil, ale skryl to ve vášnivém polibku.
„Tatí,“ vyrušil nás Tristan, který držel za ruku malého Tommyho, „Onur ř-řík-kal, že už m-máme jít z-za vámi,“ vysvětlil ve spěchu a už šplhal na můj klín, pohotově jsem střelil pohledem na hodiny, ale zbývala ještě čtvrt hodina do Nového roku...
„Dáte si něco k pití?“ obětavě jsem se zeptal, sundal Tristana z klína a vydal se rychlím krokem k baru, u kterého jsem měl pocit, že jsem zahlédl někoho, koho znám, ale možná se mi to jen zdálo...
„Jamie? Jamie Samuels?!“ vyjekla nadšeně holka toho typu- devadesát, šedesát, devadesát- a vrhla se mi kolem krku...
„Ani nechci vědět, kdo byla ta silikonová královna,“ povytáhl Tommy obočí, ale i když řekl, že to nechce vědět, věděl jsem, že o to stojí víc, než o cokoliv jiného v tuto dobu.
„Byla to moje druhá holka,“ pokrčil jsem rameny.
„Kolik si měl holek,“ až agresivně hladil Tommyho po hlavičce.
„Tohle není zrovna informace, o kterou bych se dělil s ostatními,“ poškrábal jsem se na zátylku s výmluvným úsměvem.
„Řekni to teď, ať si nekazíme nový začátek života,“ stiskl mojí dlaň.
V hlavě se mi honila různá jména a já se je pokoušel sečíst... Rebecca... Emma... Dominika... Fleur..., „Jedenáct vážnějších vztahů včetně Claudie a pak takové ty kratší... no..., ale teď už mám tebe-.“
„A Claudii,“ jedovatě poznamenal, ale vypadalo to, že už namítat nebude.
„Deset,“ rozlehlo se terasou hotelu na břehu moře a já zmateně zamrkal. To už je tolik?
„Devět,“ přidal jsem se s Tommym k počítajícímu davu a vše ostatní se nám vypařilo z hlavy, „Osm...,“ má mysl si již přinášela imaginární nůžky, kterými odstřihne další úmorný rok, „Sedm...,“ Tristan nadšeně zkoumal všechny okolo, „Šest... Pět... Čtyři...,“ pozvedl jsem skleničku se šampaňským, „Tři... Dva...,“ stoupli jsme si společně s dalšími, „Jedna. Šťastný nový rok!“ všichni křičeli a Tristan- dle očekávání- začal plakat.
„Zlatíčko, neplakej!“ chlácholil jsem ho během cesty k Tommymu, abych ho mohl políbit v novém a lepším roce bez bolesti, bez starostí- i když tomu jsem moc věřit nechtěl...
„Miluju tě,“ opakoval mi stále Tommy s vlhkýma očima během pauz v novoročním polibku s našimi maličkými poskakujícími děťátky kolem.
Kdyby se tento okamžik zasekl a my uvízli v přesmyčce času, tak bych do konce života byl nejšťastnější člověk na světě, který má vše- drahou polovičku, děti, lásku, přátele, další dítě na cestě, peníze, zatím i milenku... a jedno nemilé tajemství, které bych nejraději vypustil z hlavy.
OTÁZKA: Kdo by mohl být novou postavou? (Co bude dělat a s kým bude spjata?)
* nápověda: myslím, že v momentě, kdy se objeví, bude Claudie vaše poslední starost...
* odměna za správnou odpověď: v souvislosti s novou postavou se objeví i další hybrid a vaše odměna bude- můžete si vzhledově i mentálně vytvořit a pojmenovat (jediná podmínka- jméno musí začínat na "T", prosím :)) hybrida, který se bude objevovat poměrně často a znovu to trochu zamotá.
* odpovědi: můžete psát do komentářů nebo mně osobně do zpráv :)
ČTEŠ
Tommy (Mpreg, hybrid)
Teen FictionÚryvek: "Od čeho máš ty jizvy na břiše?" "Císařský řez," odvětil naprosto v klidu, jakoby to byla normální věc. "To je vtip, že?" Pohotově jsem si zase stoupl. "Měl by?" Očividně se bavil nad mojí nechápavostí. "Jsi kluk." Přešel jsem k němu. "Jsem...