„Kluci už spí?" špitl Tommy z malého gauče, který stál na chodbě u dětského pokoje, kde se nyní těsnali dva chlapci a jedno mimino v přenosné sedačce.
„Jo," vyčerpaně jsem se pleskl vedle něj a přitáhl si pohublého hybrida do náruče, „a ty bys měl jít taky, usínáš v sedě, stále jsi ještě nedospal tu dobu, co jsi byl, ty víš kde," věnoval jsem mu soucitný pohled a nechal spočinout Tommyho hlavu na své hrudi.
„Můžeš to říct, nesložím se z toho," rychle se natáhl a ukradl si jeden můj polibek, ale než jsem stačil reagovat a prohloubit jej, znovu se stáhl.
„Nechtěl jsem ti to připomínat, když je to tak čerstvé, přeci jsi se domu dostal teprve včera," tiše jsem zamumlal do jeho vlasů a přitiskl Tommyho k sobě ještě mnohem pevněji.
„Ale teď už jsem doma ve tvé náruči a ne v kleci o rozměrech metr padesát na metr padesát," znovu mnou projel mráz při představě, jak moc musel trpět a v jak nelidských podmínkách jej drželi po celou dobu procesu.
„Nemysli na to, zlato," sám jsem se to snažil vytěsnit z mysli, ale zrovna se mi to nedařilo, když o tom Tom čas od času začal mluvit bez špetky emocí.
„To nejde," přiznal se s hlasitým povzdechem, který značil, že je mu to také nepříjemné, ale co s tím nadělá.
„Já vím, ale zaměř se jen na děti, to ti pomůže," pokoušel jsem se mu poradit, přesto myslím, že na tuto techniku už přišel dávno sám.
„Vždy, když se na ně podívám, mi to připomene, že už jsem úplně bezcenný," svěsil ouška a po tváři se mu svezla maličká slzička.
„Nejsi bezcenný, jsi dokonalý," utěšoval jsem chlapce s ušima, ale pouze slova nestačila, proto jsem přešel v činy a začal Toma líbat nejlépe, jak jsem uměl. Nejdříve jsme se po takové době odloučení jen tak poznávali, ale poté jsem se odhodlal k dalšímu kroku v podobě mapování drobného tělíčka přede mnou svýma rukama a mnohonásobným prohloubením polibku, který mi Tommy vášnivě vracel se vším všudy, až jsme párkrát cinkli zuby o sebe, při čemž jsme se vždy uculili, ale jinak se nenechali vyrušit z právě probíhající činnosti.
„Pojď," Tommy udýchaně vydechl a snažil se nemotorně zvednout během toho, co spojil naše rty znovu ve vášnivém polibku, „Pojď, pojď do lož-ložnice," zničeně a nahlas zavzdychal do mých úst, až se mi z toho podlomila kolena a já se trochu svalil na blonďáčka pod sebou, ale okamžitě jsem to napravil, když jsem jej vyzvedl a dosti klopýtavě se dostal přes dlouhou chodbu do požadované místnosti, Tommy se ode mě za tu chvíli ani na chvíli neodpojil a já od něj také ne.
„Chci tě," rozrušeně zavrčel s očima dokořán a zornicemi široce rozšířenými.
„Já tebe taky, Tommy," jedním tahem jsem mu strhl tričko a z nedočkavosti mu okamžitě začal stahovat kalhoty i s boxerkami, čímž jsem s potěšením spatřil Tommyho úd, který už vypadal jinak, než v přirozené pozici. Celý hybrid se pod mými doteky klepal a jeho pohled, když se na mě zadíval, byl jako v mlze. Rukou jsem se jemně dotkl nabývajícího pokladu, prsty zlehka obemkl celou délku a podepřel jej v bocích, když se prohnul jako luk a z hrdla se mu vydral nepopsatelný zvuk značící rozkoš ovládající celé tělo na posteli.
„Počkej!" zasýpal a mírně se přetočil, abych nemohl nadále pohybovat rukou a doprovázet ho k vrcholu, „lehni si prosím," natáhl ke mně ručičku a já s trhnutím posadil hybrida vedle sebe, mezi tím, co jsem si lehl, jak přikázal.
„Jsi tak krásný," zasněně jsem špital udýchanému chlapci, který se mi snažil ohrabaně sundat kalhoty a já palcem obkresloval linii plných růžových rtů, které začínaly být mírně nateklé, ale i přesto překrásné a sladké.
„Hrozně jsi mi chyběl, ani si neumíš představit, jak moc," vyhrkl, když dobojoval s mým posledním oblečením, košilí.
„Umím, ty mně taky," poprvé jsem vzdychl i přes zaťatou čelist, když mě obklopilo vlhké horko a má stehna silně svíraly jemné dlaně, byl to podivný pocit, při kterém se mísila vášeň s něžností a hrubost s pomalým laskáním, „moc jsi mi chyběl," nevědomky jsem zapletl prsty do Tommyho vlasů a uvědomil si to až ve chvíli, kdy zastavil plynulé pohyby hlavou, „Nepřestávej," rozněžnělost vlastního hlasu mě překvapila, ale neřešil jsem to, protože jsem si příliš užíval a nevadilo mi odhalovat před svojí láskou vlastní zranitelnost.
Nikdy jsem nebyl extrémní citlivka, co je na hlazení a motýlí doteky před sexem, abych se vůbec vzrušil a následně si to i užil, ale musel jsem přiznat, že něžné pečování od hybrida bylo úchvatné. Jednou rukou kroužil po mém přirození a druhou kreslil kolečka na podbřišku, masíroval má třísla, jemnou kůžičku za nejcitlivějším místem na mém těle, konečky prstů kroužil na mých půlkách a začal vyvíjet tlak na mezeru... Počkat! Co?
„Co to děláš?" násilně jsem rozlepil oči a i když jsem ze začátku viděl rozmazaně, obraz se postupně zaostřil a já spatřil Tommyho prohnaný výraz, když se snažil probojovat do onoho místa, kam jsem zasouval do jeho těla já, „Tommy?" naprosto mě ignoroval a zjevně mě vůbec neslyšel, protože jen koukal na moje přirození a ještě níže, kam se snažil, skrz mé zatnuté svaly, dostat za každou cenu, „Tommy!" zavrčel jsem a prudce si sedl, protože se skrz zatnuté svaly snažil už dostat i nehty a to opravdu bolelo.
„Co?" vyjekl a byl celý takový divoký.
„Tohle ne, Tommy! Tohle ne," shodil jsem ho ze sebe a stoupl si, abych měl zase pocit převahy a bezpečí.
„Proč?" stoupl si také a vypadal jako čertík, který právě vyletěl z krabičky. Vlasy mu trčely do všech stran, nevědomky vrčel a mrskal ocasem.
„Tome, je mi jedno, co jsi za tu dobu, když jsi byl pryč, dělal, ale tady tohle dělat nebudeš," až když jsem to dořekl, jsem si uvědomil, jak hnusně to vyznělo a chtěl to vzít zpět, ač jsem nehodlal být submisiv, neměl jsem na něj být tak příkrý, „Promiň, nevyznělo to tak, jak jsem..."
„Ale vyznělo!" skočil mi do řeči, „Já to pochopil, jestli chci sex, mám si lehnout na postel a roztáhnout nohy, tak jako vždy," zůstal jsem s otevřenou pusou.
„Tohle jsem po tobě nikdy nechtěl!" zaprotestoval jsem a zajel si rukou do vlasů.
„Nechceš být dole, takže na mi zbývá už jen jediná role," zdvihl hlavu v neústupném gestu, „což je prakticky to samé jako kdybys mi řekl, ať si lehnu a čekám, než na to zrovna nebudeš mít náladu."
„Tohle přeháníš, ale jestli si to myslíš, tak se rozhodni, co teď uděláš, protože mě už to docela přešlo," naštvaně jsem si sedl znovu na matraci, na které jsem se před chvílí svíjel v rozkoši. Tom se zvedl a zamířil ke koupelně, ale přesto jsem se musel zeptat, kam míří, „Kam jdeš a co chceš dělat?"
„Připravit se, protože už to opravdu potřebuji," takže sex dneska bude, ale jaký? „A nechci se koukat na tvůj znechucený xicht, kdyby ses mi měl věnovat, tak jako já tobě."
MOC SE OMLOUVÁM, že jste museli na tento díl čekat tak dlouho, ale ten jeden týden jsem byla v Chorvatsku a teď řeším problém s mým kocourkem :/ protože ho někdo chytil do želez, takže ho stále musím hlídat, doktor mu dává koňské dávky antibiotik a ještě včera se nevědělo, jestli vůbec přežije :/ ale stále ještě zůstává, že má na 99% přeraženou kost :( vím, že vás to nezajímá, ale chtěla jsem vám upřímně říct, kde to vázlo a nevymýšlet si nějaké pohádky :/
Doufám, že vás tento díl aspoň trochu potěšil a vlastně jsem ho zezačátku psala, abych si vás udobřila (a když je to ten 69díl), ale pak se mé myšlenkové pochody nějak zvrtly a vyšlo z toho tohle :) protože já prostě nemám ráda nudné části bez otazníků :P
Moc děkuji za vaše úchvatné komentáře, které mě nepřestávají překvapovat a motivovat k dalším dílům, hvězdičky a přečtení :3
ČTEŠ
Tommy (Mpreg, hybrid)
Teen FictionÚryvek: "Od čeho máš ty jizvy na břiše?" "Císařský řez," odvětil naprosto v klidu, jakoby to byla normální věc. "To je vtip, že?" Pohotově jsem si zase stoupl. "Měl by?" Očividně se bavil nad mojí nechápavostí. "Jsi kluk." Přešel jsem k němu. "Jsem...