Ahoj :)
Dnes v 15:20 jsme překonali 18 000 přečtení :OO děkujůů :3
Dnešní díl je extra nudný a není vhodný pro obdivovatele Tommyho (možná až ke konci)!!!
Slibuji, že v další díle už bude zase nějaká akce :D„Miláčku?“ přitulilo se ke mně teplé tělo.
„Tommy?“ rozespale jsem zachraptěl a natočil hlavu za tím hlasem, který jsem neidentifikoval.
„Tom tady není, jenom my,“ vlhký polibekpřistál na mém ušním lalůčku a já se nepřímě ošil, za což se místností rozezněl dívčí zvonivý smích.
„Claudi?“ neobtěžoval jsem se otevřít oči, „Kdy si přišla?“
„Před chvílí,“ když se na mě tiskla, přišlo mi, že je nahá, „dala jsem si ještě sprchu.“
„Jak dopadla ta přehlídka?“ chtěl jsem jevit zájem, ale u každého slova jsem se přemáhal, abych neusnul.
„Skvěle, i když ta kráva Alice opět hodila hubu ve večerních šatech, ale kdyby si viděl tu držku, kterou potom měla, škoda, že si tam nebyl,“ miloval jsem vyprávění ze světa modelingu v podání Claudie. Většinou jsem se u toho počurával smíchy a i dnes tomu nebylo jinak, i když jsem stále napůl spal.
„To je ta zrzka?“ ujišťoval jsem se, jestli máme na mysli tu stejnou osobu.
„Jo, to je ta zrzka,“ odfrkla si, „s křivýma nohama a obrovskou prdelí,“ musel jsem se usmát. Claudie znala jen dokonalost a každá holka, která měla míry přes zadek větší než devadesát, měla prdel, že bourala dveře, když procházela.
„Aha,“ automaticky jsem kolem Claudie obmotal ruku, abych ji měl blíž a mohl už konečně usnout.
„Nespi!“ drcla do mě, „S tebou vůbec nic není,“ zamžoural jsem na budík, abych jí odpověděl.
„Zlato, je půl čtvrtý ráno,“ obličejem jsem se zavrtal do jejích vlasů, „a jsem tak duchapřítomný, že s tebou vedu konverzaci v cizím jazyce. Víc už ze mě nedostaneš.“
„Tak zítra,“ políbila mě na čelo a pak už si nic nepamatuji...
Probudil jsem se až kolem desáté dopoledne s polonahou Claudií po boku a můj první úkol byl se vymanit z jejího sevření, aby se neprobudila a já si mohl dojít rychle vyřídit své věci do koupelny a následně zkontrolovat kluky.
S hlasitým zívnutím jsem se postavil před zrcadlo a pohladil se po tváři, abych posoudil jestli má cenu se holit, ale nakonec jsem se rozhodl, že se oholím až odpoledně, kdy půjdeme s Claudií na večírek, teď jsem však musel vyřešit problém v nižších partiích...
Uzavřením sprchové koutu jsem se ocitl na místě, kde jsem byl pouze já a veškerá nejistota mě opustila. Horké kapky dopadaly na moji tvář, stékaly přes ramena, hruď, břicho až k místům, kde jsem se pokoušel zkrotit přírodu.
Chlad ovinul mé tělo a já pochopil, že již ve svém úkrytu nejsem sám, „Chceš pomoct?“ zeptala se Claudie, i když už dávno obmotala štíhlé dlouhé prsty kolem mého údu.
„Zvládnu to sám,“ zapřel jsem se o dlaždičky kolem její hlavy.
„Myslím, že ne,“ škodolibě na mě mrkla a pokračovala. Zavřel jsem oči a začal obsypávat její krk a ramena polibky, abych vzrůstající chtíč uživil a se zrychleným dýcháním jsem se dokázal za Claudiiny asistence uvolnit...
Dopoledne jsem nějak přežil, ale byl dost mimo a všimli si toho i kluci, když jsem se každou chvílí zasekl při pohledu na něco nebo na někoho.
„Máš všechno?“ Claudie kolem mě naposledy proběhla a už potřetí mi upravila motýlka.
„Ty jsi krásná, ale já vypadám jako přežraný tučňák těsně před infarktem,“ otráveně jsem zabručel, když jsem se kroutil před zrcadlem jako žížala. Byl jsem zvyklý na společenské obleky, ale ne, když k tomu byly všelijaké volánky, vyztužený límec, který kousal a motýlek perfektní pro škrcení nepřátel, ale hlavně jsem v tom vypadal tlustě. Nejsem nejstarší, ale mé návštěvy posilovny dělají svoje a podle šestnáctiletých dětí s padesáti kily vypadám jako mrož.
„Miláčku, chodím mužem, ne s klučinou a navíc vypadáš nehorázně sexy,“ mrkla na mě, „Kdyby pro nás za chvíli nemělo přijet auto, tak to z tebe ztrhám,“ protočil jsem oči.
„Jaký je vlastně program?“ nevšímal jsem se Claudiiných sexuálních narážek a zapl si manžetové knoflíčky.
„Focení, přehlídka, kterése mimochodem zúčastním i já, proslov, ocenění Erica, přípitek, podepisování a volná zábava,“ princeznovsky se otočila kolem své osy a nadšeně zatleskala.
„To tam budu sám?“ došlo mi až teď, že Claudie bude opět přebíhat z maskérny na pódium a opačně.
„Budeš se na mě koukat,“ pokrčila rameny, „a potom přijdu a budu jenom s tebou.“
„Dobře, když tak mě najdeš na baru,“ pobaveně jsem pokrčil rameny tentokrát já, za což jsem si vysloužil šťouchnutí do hrudi- asi to měla být od Claudie rána, ale já to téměř necítil.
„Nebudeš pít! Je to dobročinný večírek, ne rozlučka se svobodou,“ vstoupila mezi nás Olivie, „ale neboj se, Zayn už ji plánuje,“ uculila se.
„Kdy se budete brát?“ vypískla překvapeně Claudie a začala poskakovat kolem ní.
„Chceme to plánovat na červen, ale možná budu nedočkavá,“ každý chlap je na vrcholu blaha, když se dostane mezi dvě ukecané holky...
Přehlídka byla fajn, i když mi občas očko zajelo i na jinou modelku, než byla Claudie a následně jsem skončil na baru jako při každé přehlídce, ale to mi aspoň dodalo odvahu...
V sálezacinkal zvoneček kvůli pozdní hodině v noci a Claudie se stále neukázala nikde mezi prostým lidem, ale mně to nevadilo. Obraz před očima se mi trochu vlnil a barmanka byla více než milá, dokonce žrala i mé opilecké kecy o ničem a asi ji to i bavilo nebo chtěla být jen další holka, která by mohla hrdé prohlásit, že mě měla v posteli.
„Musím najít Clau-,“ začal jsem se chechtat ze zvuku vlastního hlasu a z myšlenky, která mi právě proběhla hlavou, „Klaun to zní stejně jako Claudie,“ zařehtal jsem se.
Nejhorší na tom všem bylo, že jsem si uvědomoval, že jsem totálně na sračky, ale nemohl jsem s tím nic dělat.
„To je Vaše dívka?“ zarazila se barmanka.
„Bohužel,“ položil jsem si hlavu na bar, ale okamžitě jsem ji dostal zase do vzduchu a prstem jí naznačil, aby se ke mně naklonila blíž, „Tebe bych bral víc.“
„Co Vám brání, pane Samuelsi? Za chvíli mě bude střídat kolega a pak už mám volno,“ šeptala těsně u mého ucha.
„To nejde,“ posmutněl jsem.
„Proč?“ vyjekla.
„Protože je těhotná a kdyby jenom ona,“ naštvaně jsem mávl rukou, že nemá cenu jí to říkat a ona se po této větě otočila a zaměřila se na nového hosta, „Nashledanou!“ neukázněně jsem na ní křikl a odploužil se do maskérny, kde jsem hodlal najít Claudii a odtáhnou ji domů klidně za vlasy, jestli nebude chtít a moje opilost by zajisté byla polehčující okolnost, ale v momentě, kdy jsem ji spatřil, jsem okamžitě vystřízlivěl...
ČTEŠ
Tommy (Mpreg, hybrid)
Teen FictionÚryvek: "Od čeho máš ty jizvy na břiše?" "Císařský řez," odvětil naprosto v klidu, jakoby to byla normální věc. "To je vtip, že?" Pohotově jsem si zase stoupl. "Měl by?" Očividně se bavil nad mojí nechápavostí. "Jsi kluk." Přešel jsem k němu. "Jsem...