Ahoj :)*
omlouvám se, že jsem nepřidala už v neděli, ale nebyl čas a ani nálada :/ a další díl bude nejdříve v pátek :( (nevěřili byste, co se dá napsat testů za jeden týden...)
- v příběhu se nalezne nová postava, která asi nebude zrovna oblíbená (možná potom budete mít radši Claudii :* :D)
- omlouvám se za chyby :(
- moc děkuji za všechna přečtení, hvězdičky a komentáře :3
„Naprosto s Vámi souhlasím, kolego," promluvil postarší muž ve skvěle padnoucím obleku s drahými hodinkami, na které byl náležitě pyšný, „Bylo by vhodné, kdyby autor písní několik týdnů doprovázel slečnu Ellie, aby se dopilovaly jisté maličkosti, než se vydá na turné po Severní Americe," dívka, o které se bavili, tiše seděla a veškerou pozornost soustředila na mě, což mi bylo velice nepříjemné, ale dělal jsem, že jsem si ničeho nevšiml.
„Promiňte," zasáhl jsem do debaty, kterou oni už považovali skoro za uzavřenou a strhl tím veškerou pozornost na mě, „S doprovodem slečny Ellie nemohu souhlasit," jedenáct párů očích se nechápavě vykulilo.
„Chceme dobrý důvod," Smith, nejhlavnější z celého sezení, mě probodával pohledem, „protože jste nám tímto způsobil poměrně potíže a ty si nemůžeme dovolit po tom nedorozumění na Novém Zélandu," mírně jsem se pousmál, ale jen tak, aby to nebylo nápadné, nad myšlenkou, jak si to slečna dokonalá rozdávala při focení letní kolekce plavek s celým štábem...
„Před devíti dny se mi narodil syn a já tu nemohu nechat rodinu samotnou, když mě potřebuje," Elliina tvář potemněla...
„Gratuluji Vám, ale nic to nemění na tom, že musíte slečnu Ellie naučit texty," přikývl jsem.
„Můžeme se scházet ve studiu, které má teď pronajaté Zayn Cave," navrhl jsem, „Je to rodinný přítel, takže by neměl být problém se domluvit na nějaké přijatelné ceně."
„Ale první koncert mám už pozítří," namítla Ellie s rychlým mrknutím na moji osobu.
„Není problém, abychom se sešli zítra odpoledne a vše zopakovali, protože věřím, že texty už umíte, takže stačí doladit jen melodii a to není problém pro tak nadanou zpěvačku jako jste Vy, slečno," monotónním hlasem za stálého nahlížení do papírů jsem sdělil svůj plán, který by měl za všech okolností klapnout.
„Můžeme to tímto považovat za vyřešené?" obtloustlý mužíček s motýlkem u krku si otevřel blok papírů a úhledným písmem si začal zapisovat podrobnosti mého návrhu.
„Za mě ano," přiklopil jsem svrchní část desek, čímž jsem jen potvrdil svá slova.
„Se Zaynem," laškovně si na prst namotala pramen obarvených vlasů a přitáhla pohledy celé místnosti, „jsem mluvila a dle mých zpráv právě nahrává nové album, takže...," pokrčila rameny, „budete asi muset jet se mnou."
„Texty jsem vám všem dal a zbytek si můžete přizpůsobit sami," nazpět jsem se přehnaně uculil, abych poukázal, jak je mi její přítomnost na přítěž.
„Nadiktujte mi Vaši adresu," suverénně si vytáhla nejnovější model telefonu, který byl právě na trhu.
„Prosím?" povytáhl jsem obočí a začal šátrat po vibrujícím mobilu v náprsní kapse.
„Zítra přijedu k Vám a uděláme to u Vás, vsadím se,že...," umlčel jsem ji.
„Nikdy se nevsázím," odpálkoval jsem růžovku dost netaktním tónem a posunkem se omluvil zbytku kvůli telefonátu, než jsem vyšel na opuštěnou chodbu.
ČTEŠ
Tommy (Mpreg, hybrid)
Teen FictionÚryvek: "Od čeho máš ty jizvy na břiše?" "Císařský řez," odvětil naprosto v klidu, jakoby to byla normální věc. "To je vtip, že?" Pohotově jsem si zase stoupl. "Měl by?" Očividně se bavil nad mojí nechápavostí. "Jsi kluk." Přešel jsem k němu. "Jsem...