„Počkej!Počkej! Počkej!" polo-šeptem vyjekla Claudie, aby mě zastavila předtím, než bych znovu zmizel na schodišti. Na poslední chvíli jsem se ještě otočil na patě a sešel několik schodů opět dolu.
„Claudi," zabědoval jsem a sesunul se na gauč vedle ní s povzbuzujícím pohledem, aby už konečně začala.
„Jaké to bylo?" zvědavě se zeptala a automaticky se ke mně přitáhla za mé vlastní stehno, kterého se držela i posléze bez ohledů na to, co bych na to říkal.
„To vystoupení bylo vážně krásné," odpověděl jsem upřímně a překryl Claudiinu ruky na stehně svou.
„A potom? Jak jste si to tam užili? Bylo něco víc?" poslední otázku zašeptala, jakoby se bála, že ji někdo uslyší, a v očích jí živě jiskřilo. Rukou si rychle prohrábla blonďaté vlasy, načež si okamžitě položila hlavu na opěradlo pohovky s pohledem mířícím stále na mě.
„Nejdříve jsem už skoro ani nevěřil, že někam dojedeme," přiznal jsem se pobaveně a pohledem sledoval její skrývající se úsměv, což se jí přílišně nedařilo. „Nakonec jsme tam tedy dojeli, ale chtěl jsem to nejméně třikrát otočit zpět domu."
„Je pravda, že je ta plážička trochu dál, ale stojí to za to, co?" napjatě se zeptala a já mohl pouze přikývnou na souhlas.
„Při západu slunce to bylo kouzelné," přitakal jsem jednoduše se stálou vzpomínkou na klidnou vodní hladinu a Tommyho ozařovaného slunečními paprsky.
„Jamie, z tebe to leze jako z chlupaté deky," postěžovala si nahlas s protočením modrých očí. „A bylo něco víc?"
„Jo," úsečně jsem odpověděl, přičemž jsem cítil, jak se červená rozlévá po mé tváři.
„Jamie, ty draku!" vyjekla, ale okamžitě si rukou překryla ústa, aby nevzbudila děti, které ve čtvrt na jednu už dávno spaly, nebo Tommyho, jenž se šel osprchovat a lehnout si při čekání na mě. „Povídej! Kde všude? Kolikrát?"
„Claudie, to je soukromé!" zahanbeně jsem se bránil s malým úsměvem, který nešel zahnat, ať jsem dělal, co jsem dělal.
„Myslíš, že přede mnou máš soukromí?" pobaveně zašvitořila, abych viděl, jak jsem ji pobavil. „Zlato, viděla jsem tě tolikrát nahého a v takových polohách, že by valil očka i ten tvůj geniální hybrid."
„Dobře," zarazil jsem ji před pokračováním. „Dělali jsme to na loďce."
„A?" pobízela mě k pokračování, do kterého se mi vůbec nechtělo.
„Třikrát," procedil jsem skoro neslyšitelně skrze zuby a viděl Claudii, jak otevírá pusu ze způsobeného šoku.
„Třikrát?" vydechla. „To ses zvládl třikrát udělat, potom ještě odveslovat ke břehu, vytáhnout loď a řídit dobrých dvacet minut nazpět?"
„Co tě na tom překvapuje?" hranou arogancí jsem pronesl a frajersky pokrčil rameny, abych vypadal ještě samoliběji.
„Při mně ses plazil už po druhém čísle a to jsme byli jenom v posteli," kousavě poznamenala.
„Lepším se," pochlubil jsem se pyšně a dětsky na ní vyplázl jazyk.
„Určitě tě musel nejméně dvakrát křísit," posmívala se mi přímo do tváře, ale určitě to bylo jenom kvůli tomu, že záviděla ten sex.
„Byl jsem tak efektivní, že mi Tommy usnul v autě," pyšně jsem zašeptal a vypnul hruď.
„Ale teď na tebe čeká nahoře, že ano?" klidně zašeptala a jedním prstem naznačila směr.
ČTEŠ
Tommy (Mpreg, hybrid)
Teen FictionÚryvek: "Od čeho máš ty jizvy na břiše?" "Císařský řez," odvětil naprosto v klidu, jakoby to byla normální věc. "To je vtip, že?" Pohotově jsem si zase stoupl. "Měl by?" Očividně se bavil nad mojí nechápavostí. "Jsi kluk." Přešel jsem k němu. "Jsem...