S posledním záchvěvem své autority 99

829 81 5
                                    

„Sluníčko moje," zažvatlala Ellie a já okamžitě na to pocítil stisk jejích chapadel kolem sebe. Někteří lidé jsou opravdu otravní a nemůžou pochopit, že o ně nikdo nestojí.

„Nevěřím vlastním očím," vyjekl jsem s hraným nadšením, „navštívila nás princezna." Vyměnili jsme si sérii francouzských pozdravů, během čehož jsme se drželi za ruce jako nerozlučná dvojka, ale věřil jsem, že z obou stran to byla pouze hra.

„Ale ty lichotníku." Koketně mávla rukou a nalepovacími nehty přešla po mé tváři, až mi naskočila husí kůže. Kdyby mi nedohodila několik rozhovorů, o čemž Tommy netušil, a nepřivedla na můj koncert i své fanoušky za vidinou, že ji zahlédnout, nechal bych ji vyhodit ze své backstage.

„Nikdy jsem nevěřila, že bych mohla být ve tvém zákulisí," zapěla při prohlížení malé místnůstky, kde nic, kromě gauče, nebylo. Jediné, co tam zářilo, byly její růžové vlasy a můj neodolatelný šarm...

„Tak vidíš, i přání se občas splní." poznamenal jsem kousavě a nemohl si odpustit úšklebek, čímž jsem ovšem odhaloval více, než bych měl.

„Nečerpej na mně láskou, kotě," sykla se slyšitelnou ironií. Sedl jsem si do měkké sedačky a vyčkával, jestli se ke mně velká hvězda připojí. „Dostalo se ke mně, že z toho chceš udělat show."

„Každý chce udělat show, aby si ho lidi všimli." Dělal jsem nevinného andílka, který o ničem neví, ale pomalu jsem si už vybíral chvíli, kdy spustím svůj největší plán v životě.

„Nedělej ze sebe idiota, když víš, že to vím." Pleskla sebou vedle na gauč, čímž mě vystřelila do vzduchu.

„Co?" nenápadně jsem se zeptal, abych nemusel vyzradit více, než ví.

„Šušká se, že prý se bude dít něco velkého." Růžovou hlavu položila na mé rameno, což mělo vytvořit asi útulnější atmosféru na svěřování, ale já jí příliš nevěřil. „Několik nápadů bylo, že oznámíš obnovení vztahu mezi tebou a tou mrškou Claudií." Holky se očividně milovali... „Doufám, že to není pravda."

„Ne, to opravdu není, Ellie." Poměrně jsem se bavil, když jmenovala možnosti ještě mnohem šílenější, než byla toto. Jedna obsahovala, že oznámím těhotenství Olivie Potter, kterou jsem mimochodem do jiného stavu dostal já. Zajímavé...

„Máš už jen tři hodiny do koncertu, nejsi nervózní?" Štíhlými prsty zajela na vnitřní stranu mého stehna. „Pomůžu ti."

„Ellie, na mazlení mám Tommyho," přiškrceným hlasem jsem řekl a pokusil se její chapadlo odstrčit, ale marně, protože směřovalo stále výš a výš a mně to pomaličku docházelo.

„Nemluvím o mazlení, ťuňťo." Zvedla hlavu a já pocítil něco vlhkého na krku. „Můžeme dělat věci pro dospělé, když tu nemáš děti."

„To není dobrý nápad, Ellie." Urychleně jsem se zvedl a hřbetem ruky si setřel její sliny smíšené s růžovou rtěnkou. Bylo to odporné. „Jsi krásná, ale já nemůžu. Mám rodinu a přítele," bránil jsem se spěšně.

„Potřebuješ si občas vyhodit z kopýtka, brouku," svůdně zašeptala a zvedla se stejně jako já. Díky svým vysokým botám se tyčila do stejné výšky jako já, takže jsem nemohl říct, že bych měl navrch.

„Nebudu s tebou mít sex," sykl jsem potichu, protože se na chodbě ozývaly kroky, které mě znejišťovaly.

„Dej mi to jako poděkování za ta pozvání do rádií a časopisů, taky to nebylo zadarmo." V duchu jsem se proklínal. Jak jsem mohl být takový naivní debil, který věřil, že by to dělala bez vidiny zisku?

„Chceš mě vydírat?" Vyjeveně jsem na ni zíral neschopen slova.

„Nepoužívej tohle ošklivé slovo, kocoure." Za klopy mého černého saka si mě přitáhla k sobě a špulila rty jako ta nejlacinější děvka. „Prostě si užijeme, tvůj dluh bude splacen a já to nikomu neřeknu."

„Dělala jsi to samé i Zaynovi?" vyjekl jsem z nenadání a stále zoufale couval před jejími doteky.

„Ne, Zayn je idiot, neumí hrát a já se nezabavím," zakňučela smutně, ale její nenechavé prstíčky se ze mě snažily servat oblečení za každou cenu. „S tebou mě to baví," perverzně zavrčela.

„Proč zrovna se mnou?" udýchaně jsem se zeptal a konečně chytil její ruce, abych je mohl zvednout nad růžovou hlavu a přimáčknou ke stěně, kam se mi Ellie podařilo šikovně natlačit díky jedné rychlé otočce.

„Tohle je sexy, Jamie Samuelsi." Její svázanost jí pravděpodobně nevadila, spíše naopak. Laškovně si třením o stěnu vyhrnula mini-šaty a jednu nohu vyzvedla, aby koleno mohla přitlačit k mému rozkroku. Bolelo to!

„Jsi nymfomanka!" nařkl jsem ji, ona si z toho však nic nedělala.

„Nedělej ze sebe takového slušňáka!" zasyčela jako jedovatý had a rty překonala půlmetrovou vzdálenost mezi námi. Prudce jsem rozevřel oči, pokoušel se semknout rty natolik, aby se ke mně nedostala ještě intimněji, a přes veškeré překážky ji silně odstrčil, až zavrávorala a spadla na podlahu vedle gauče, o který se pořádně praštila do hlavy.

„Děvko!" vyplivl jsem znechuceně a i přes veškeré své zásady, že se dívkám neubližuje, nenadává a pomáhá se jim v nesnázích, jsem se jen ušklíbl a popošel k nástěnnému zrcadlu, kde jsem si urovnal límeček košile, zatímco se ona pomalu sbírala se země.

„Jdeme nevhod?" Zayn vklouzl do maličké místnůstky s obrovským dárkovým košíkem v náruči a okamžitě ho následoval i Eddie s Olivií, která se netvářila příliš šťastně, když spatřila rozcuchanou, růžovo-vlasou mrchu na podlaze.

„Ne, my jsme už skončili jednou pro vždy," sladce zavrněla Ellie a s posledním záchvěvem své autority odešla se svůdným pohledem na Zayna.

Díl 99... tleskám sama sobě, že jsem se k tomu dokopala, a omlouvám se všem, kteří čekali něco víc (jako já) :/ - ještě na poslední chvíli můžete položit nějakou otázečku :) a před bouchnutím šampáňa by jsme měli vygradovat i my...
- Když budete občas sledovat mojí hlavní stránku, možná jako první objevíte nový příběh ♥



Tommy (Mpreg, hybrid)Kde žijí příběhy. Začni objevovat