12

541 92 42
                                    

"aşkımmmm, çok özledim." seni diye boğazına sarılan bir civciv yüzünden boğulma tehlikesi geçirsede kendisi de özlemişti arkadaşlarını. onu zar zor çektikten sonra changbin saçlarını karıştırdı. seungminde sıkıca sarılıp yanağına bir öpücük kondurdu.

"özlemem sizi diyordum ama özlemişim." dedi hyunjin valizini bir kenara bırakıp. eve gelir gelmez arkadaşları tarafından esir alınmıştı.

"ee neler yaptınız?" dedi felix hyunjin'in yatağına yatıp elmasını ısırırken.

"fotoğraf çektik felix başka ne yapacağız." dedi hyunjin arkadaşına salak mısın der gibi bakıp.

"yongbok ondan bahsetmiyor. takmış kafasını sen ve jeongin'in arasını yapmaya." dedi seungminde yatağa oturup.

"fanfinifon yaptınız mı diye soruyor." dedi changbin seungmin'e arkadan sarılıp.

"mal mısın sen felix." deyip kucağındaki yastığı arkadaşına fırlatıp.

"oha şiddet görüyorum. darp raporu alacağım." dedi felix yastık yüzünden elması boğazında kalırken. sırtını yumruklayan changbin sayesinde ölmekten kurtulmuştu.

"bayıl bide felix." dedi seungmin gülüp.

"beni boşverin siz naptınız." diye sordu hyunjin odasının camını açıp.

"chan ve felix öpüştüler." dedi changbin.

"ve sen arayıp anlatmadın. çok pis küstüm sana." dedi hyunjin.

"çocuk bayıldı. zar zor geldi kendine valla. sen gelince anlatırız diye düşündük." dedi seungmin.

"rezilsin felix."

"evet öyleyim. neyse devam. changbin'in vuruldum dediği çıtır sevgili yaptı. çocuğu görsen varya taş." dedi felix.

"iyi olmuş. changbin'in etrafında da bazı taşlar var ama neyse." dedi hyunjin seungmin'in öldürücü bakışlarına maruz kalırken.

"off umarım biz kazanırız." dedi hyunjin dudağını büzerek.

"yarın görürüz. endişe etme bebek." dedi felix.

"bebek miyim ben. herkes bebek diyor bana." dedi hyunjin. jeongin'de ona bebek demişti.

"öylesin tabii. bizim bebeğimiz." dedi changbin öpücük atarken.

"iyi o zaman. hadi açın yatakları da uyuyalım."

"ben seninle yatacağım."

"hayatta olmaz felix. geçen gün ağzımda çorapla uyandım."

"çok gerginim jeongin. kazanırız değil mi?" diye sordu hyunjin. chaeyoung hocaları tüm ekiplerin resimlerini inceliyordu.

"sakin ol hyunjin. diğerlerinkini gördüm en iyi bizimki. hem o kadar önemli değil ki."

"kazanırsak nereye gidelim?"

"sen nereyi istersen." dedi jeongin sırada arkasına yaslanıp. o sırada hocaları boğazını temizledi.

"tebrikler gençler. hepiniz çok iyi iş çıkartmışsınız. ama tabikide bir kazananımız var."

"öncelikle yeonjun ve soobin. resimleriniz çok şirin ama biraz acemi kalmış. bu normal tabi ama telefon kamerasıyla çekilmiş gibi gözüküyor. yeji ve chaeryeong, kızlar gerçekten iyisiniz ama çok depresif geliyor resimler. shuhua ve soojin biraz fazla mutlusunuz resimlerde. ve son olarak hyunjin ve jeongin, gerçekten iyi gözüküyor. mutlu olduğunuz sahneler az olsa da gayet yeterli."

daisy•hyunin•✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin