asla uyanmak istemediği bir güne uyanırken tek hissettiği duygu hüzündü. ne çabuk gelmişlerdi 2 günün sonuna. kucağında uyuyan bedeninin saçlarına minik öpücükler kondurdu art arda. zaten o da gözlerini aralayıp uyanmıştı.
"sevgilim. günaydın." demişti hyunjin jeongin'in çenesini okşarken. jeongin dudaklarını birleştirip sertçe emmişti hyunjin'in dolgun dudaklarını. ayrıldıklarında hyunjin gülmüştü. jeongin'in onu öpmesini çok seviyordu.
jeongin'in "bebeğim, biliyorsun bugün gideceğim." demesiyle gülüşü yüzünde solmuştu. dudakları büzülmüş, gözleri dolmuştu. "gitmesen." demişti titreyen sesiyle.
"gitmek zorundayım biliyorsun. hem bence 1 yıldan kısa sürecek tedavin. çoktan ayağını oynatabiliyorsun yavaş yavaş."
hyunjin kafasını sallamıştı. jeongin onun yüzünden yeterince zorlanırken bide bu konuda onu zorlamak istemiyordu. yüzüne zorlukla bir gülümseme yerleştirip jeongin'e sarıldı.
"hazırlanmam lazım güzelim. uçağıma az kaldı." dedi jeongin. elleri hyunjin'in bel boşluğunda dolaşıp orayı okşuyordu. "seni çok seviyorum."
"bende seni. çok seviyorum."
▪
ağlayan sevgilisine rağmen uçağa binmek o kadar zordu ki jeongin için. beomgyu onu sakinleştirmeye çalışıyordu ama bu o kadar zordu ki.
hyunjin kafasını eğmiş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. jeongin onun hizasına gelmek için diz çöktü. yüzünü kendi elleri arasına alıp yanaklarının sıkışmasını sağladı. hyunjin'im yüzünü kendine çekip dudaklarını birleştirdi. tuzlu tada rağmen hala güzeldi hyunjin'in dudakları. geriye çekilip elleriyle hyunjin'in gözyaşlarını sildi.
"bana bir söz ver hyunjin. gittiğimde ağlamayacaksın. eğer tutmazsan gamzelerimi bir daha göremezsin." demişti jeongin. hyunjin kafasını sallamıştı. hala burnunu çekiyordu. jeongin onun kızarık burnuna bir öpücük kondurup saçlarını karıştırdı. "aferim benim güzel sevgilime."
tam o sırada uçak anonsunu duymuştu. hyunjin yine ağlayacak gibi olunca jeongin yine öpmüştü bayıldığı dudakları. "söz verdin unutma papatya."
"tamam ağlamayacağım. görüşürüz jeongin." deyip el sallamıştı.
"görüşürüz jeongin." demişti beomgyuda.
"görüşürüz bebeğim, görüşürüz beomgyu."
ve arkasını dönüp 2 gün önce indiği yerden uçağa ilerledi. uçağa bindiğinde çoktan sevgilisini özlemiş hissediyordu.
kisa bolumduu
finale son 8
cutee
ateez-the leaders