Batuhanı kudurttuğumdan beri iyice keyiflenmiştim. Çocukken birlikte büyüdüğüm adamdan bir anda uzaklaşmak hiç te kolay olmamıştı benim için. O her ne kadar beni hatırlamıyor olsa da. Sadece bazı şeyleri hatırlıyordu. Abisinin düğününden 1 sene önce kaza geçirmiş yüksek dozda alkol ve uyuşturucunun etkisi ile motor ile kaza yapmıştı. Kimse bilmese de görmese de onu görmeye ilk o zaman gittim. Çünkü annesi Mehtap hanım bulduğu her anı sosyal medyada paylaşan bir kadındı. Hem eskiden manken olması hem de sosyetik bir ailenin kızı olduğu için yadırgamıyordum onu. Onun hakkında her şeyi magazinlerden yada internetten öğrenmiyordum. Çünkü doğduğu andan beri tanıyordum onu. Şu anda İtalyadan kesin dönüş yapıyorum. Burada ki hemşirelik görevimden istifa edip Türkiye'ye kesin dönüş yapıyordum. Ecem benim en yakın arkadaşımdı ama burada kalmak istediğini söylediğinde kabul etmiştim. Kimseyi benimle gelmesi için zorlayamazdım. Uçağımın kalkmasına 1 saat vardı evden çıkarken ecemle uzunca vedalaştığımız için bu kadar geç kalmıştım. Taksiye atlayıp havaalanına doğru ilerledim. Kısa süre sonra taksici beye teşekkür edip paramı verdim.
"grazie Signore" (Teşekkür ederim beyefendi)
Taksiden inip dış hatlar yazan kapıdan ilerledim. Elimdeki 2 koca bavulu çekiştire çekiştire danışmaya ilerledim. Bilet işlemlerini hallettik ten sonra artık önümde hiç bir engel kalmamıştı. Sevdiğim adama, aileme kavuşmak için. Zamanında kıskançlığa kapılıp lise 3 te Türkiyeyi tamamen terk edip İtalya daki halamın yanına yerleştim. Kısa süreli de olsa Türkiye'ye 2 kez geldim ilk kaza yaptığı zaman geldim, diğeri de abisinin düğününe. Uçağa bindiğimde koltuğuma oturup son kez telefonumu elime alıp fotoğraf attım ona.
Alev:
Alev:İşte şimdi beni aramaya başlayabilirsin çünkü çok yakınında olacağım Batu...
Hemen cevap verdi.
BATU:Türkiye de değil miydin?
Alev:Hayır.
Alev:Kesin dönüş yapıyorum ama.
BATU:Nereden dönüyorsun?
Alev:İtalya.
Alev:Kapatmam gerekiyor.
BATU:Gelince görüşecek miyiz?
Alev:Hayır. Jdjsj
Alev:Ben seni göreceğim ama sen beni göremeyeceksin çünkü kim olduğum hakkında en ufak fikrin dahi yok. 😉
BATU:Seni bulacağım küçük şeytan 👿
Alev:Jsjsjs Demek küçük şeytan?
Alev:Sana daha şeytanlığımı göstermedim Batu.
Alev:
Alev çevrimdışı.
BATU:Kızıl Afet.
BATU:Sen benim başıma gelen en güzel bela olacaksın.
BATU:Uçaktan inince söyle Mustafa almaya gelsin.
Alev çevrimiçi
Alev:Gerek yok. Kendi arabam var.
Alev:Babamın arkadaşı arabamı getirecek.
*Sen benim başıma gelen en güzel bela olacaksın 'a cevap verdiniz.
Alev:Bunu öğrendiğin iyi oldu çünkü bunca yılın acısını çıkartmayacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun 💋💣Alev:Ci vediamo tesoro (Hadi görüşürüz bebeğim)
BATU:Ci vediamo piccolo diavolo (Görüşeceğiz Küçük Şeytan)
Alev çevrimdışı.
Batu çevrimdışı.
Telefonumu uçak moduna alıp kulaklığımı taktım. İtalyacasının çok iyi olduğunu biliyordum. Çünkü aynı okulda birimiz sağlık okurken öbürümüz şefliğe doğru emin adımlar ile ilerliyordu. Şans eseri bir kaç kez karşılaştık ama kazadan sonra beni unuttuğunu çok iyi biliyordum. Onun hafızasını geri kazanması ve beni hatırlamasını her şeyden çok istiyordum. Çocukluğumuzu, anılarımızı her şeyi yeniden hatırlasın benim onu sevdiğim gibi sevsin beni istiyordum. Elimden geleni yapacaktım. Şerefsiz bir adam değildi Batu. Oğuzhan dan öğrendiğim kadarı ile birlikte olduğu kız sayısı bir elin parmağını geçmezmiş. Her kızla düşüp kalkan bir adam değildi hiçbir zaman olmadı. Bundan sonra da olmayacak. Ona kendimi tabikide gösterecektim ama önce beni hatırlaması gerekiyor...
Düşüncelerime ara verip gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANTEL //+18 TEXTİNG
Teen FictionAlev :Dantellenmiş Geceler Alev:Kan kırmızı Ojeler Alev:Kesik kesik cümleler... Alev:*fotoğraf* Alev :Şarkıyı değil sözlerini yaşamalıyız Batu. Alev:Şarkının ritmiyle sırtına çizikler atmalıyım. Alev:Ah çok fenayım yanıyorum şefim... BATU :Hay sik...