Uçaktan inip bavullarımı elime alıp dış hatların çıkışına doğru ilerledim. Bir yandan yürüyor diğer yandan babanın arkadaşının oğlu olan Emirhana bakınıyordum. Arabamı o getirecekti. İtalyadan alıp buraya geitene kadar biraz zorluk çekmiştim ama sonucuna değişmişti. İleride Emirhanı görünce yanına ilerledim.
"Pişt yakışıklı"
"Güneş?"
"Evet ben?"
Baştan ayağa süzüyordu tabi süzmek denilirse bakışlarıyla yiyordu beni.
"Sen çok değişmişsin?"
"E çok normal değil mi? En son 3 sene önce görüştük Emirhan"
"Doğru haklısın. Neyse hoşgeldin"
Elini uzatınca sıkmadım. Eline bakıyordu.
"Temastan hoşlanmıyorum."
Anlayışla başını salladı. Bavullarımı alıp arabama doğru ilerledik son model bmv desek daha doğru olur çünkü bebeğimdi benim.Bavulları bagaja yerleştirip sürücü koltuğuna geçtim Emirhan da yanıma oturduğunda arabayı çalıştırdım.
" Senin ehliyetin var mı?"
Ters bir bakış attım.
"Hakaret kabul ederim bunu. Bir çok motorlu taşıtı sürebiliyorum. Hatta yakın bir süre içerisinde motorum gelecek italyadan."
Ağzı açık kalmış hayran hayran bana bakıyordu.
"Hız yapmayı severim sıkı tutunsan iyi olur"
Ayağımdaki topukluları çıkartıp hemen arka koltuğun alt tarafında duran spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip topıklularımı nazikçe yerine koydum. Kaç yüz dolar saydım onlara. Anahtarı kontağa yakıp gaza yüklendim. İbreyi zorluyordum ama sıkıntı yoktu çünkü alışıktım. 2 saatlik yolu ara yollardan giderek 1 saatte bitirdiğimde Emirhanın beti benzi atmıştı."İyi misin?"
"Sanmıyorum midemi hissetmiyorum çünkü" dedikten sonra eli ile ağzını tutup hızlıca arabadan indi. İlk önce eve gelmiştim. Üzerimi değiştirsem iyi olacaktı annem ve babam evde olmadığı için anahtar ile kapıyı açıp içeri geçtim. Bavullar ile ne kadar zor olsada başarmıştım. Emirhan da arkamdan girdikten sonra kapıyı kapatıp anahtarı deliğe taktım.
"İşin varsa gidebilirsin Emirhan"
"Aslında gitmem gerekiyor sıkıntı olmaz dimi senin için?"
"Hayır benimde işlerim var. Neyse kapıyı çekersin çıkarken"
Bavulumu çekiştirerek odama girdim. Yatağımın üzerine koyup içinden giyeceklerimi çıkarttım.
Üzerimdekileri çıkartıp Siyah bir elbise giyip saçlarımı elimle düzeltip eyeliner ve ruj ikilisine de sürüp. Çantamı elime aldım kimlik kredi kartı gibi eşyaları koyup ayağıma da siyah topukluları giyip odamdan çıktım. Emirhan gitmişti. Telefonumu elime alıp batuya mesaj attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANTEL //+18 TEXTİNG
Teen FictionAlev :Dantellenmiş Geceler Alev:Kan kırmızı Ojeler Alev:Kesik kesik cümleler... Alev:*fotoğraf* Alev :Şarkıyı değil sözlerini yaşamalıyız Batu. Alev:Şarkının ritmiyle sırtına çizikler atmalıyım. Alev:Ah çok fenayım yanıyorum şefim... BATU :Hay sik...