2.0

1.2K 21 27
                                    

"Çenenin bağını sikicem Berkay sus abi duyacak şimdi"

"Sen de hep bana kızıyorsun oğlum yalan değil kıza umut vermeyi kesin"

Gözümü açtığımda Mehmet Berkay Oğuzhan Onur Burak ve Metehan ile karşılaştım.

"Çiçeğim iyi misin?"

Bunu soran Oğuzhandı.

"Değilim"

"Berkay git doktoru çağır"

"Benim derdimi doktor çözemez Oğuzhan boşuna çağırma."

Metehan yanımda duran sandalyeyi çekip oturdu. Elimi tuttu.

What?

Yürek mi yedin yiğidim?

Onurum öksürük krizine girmesi ile Metehan elimi bıraktı.

"Güneş niye bunu yapıyorsun kendine?"

Burak sormuştu bunu

"İçince düşünmüyorum acılarım ağrılarım biraz olsun diniyor. Gelmedi mi?"

Kimi sorduğumu hepsi biliyordu.

"Söylemedik. Sen çıktıktan sonda peşinden gelmek istedi ama biz izin vermedik Metehan aramasa haberi izhar olmayacak"

Onurun sözü bittiğinde kapı büyük bir gürültü ile açıldı içeriye annem ve babam girdi.

"Turuncu prensesim ne oldu benim çiçeğime?"

Babama tebessüm edip anneme baktım gözü yaşlıydı.

"Güneşim güzel kızım neyin var annecim ne üzüyor seni bebeğim anlat annene göz bebeğim"

Annemle babamın bu kadar ilgili olması akmak için hazırda duran gözyaşlarımı daha da şiddetlendirdi. Annemle babama sarılarak hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Benim üzüntümü kendi üzüntüsü belleyen insanların etrafımda olması mutlu eden tek şeydi.

"Ben çok yoruldum anne, yıllardır kırık bir kalple 5 yıldır karaciğer nakli beklemekten yoruldum"

Annemle babam kafalarını kaldırıp bana baktılar.

"Karaciğer nakli de ne demek Güneş?"

"Üniversitenin ilk yıllarında başladı baba sonra anladım ki karaciğer yetmezliği başlamış ilk evrelerdeydi o zaman şimdi son evrede listedeyim ama bir etkisi yok"

"Sen bunu bize nasıl söylemezsin Güneş babacım."

Oğuzhana yardım çığlığı atıyordum gözlerimle. Anlamıştı.

"Bahtiyar amca elimizden geleni yapacağız  merak etme sen Kübra teyze de kötü gözüküyor siz eve geçin ben yanında kalacağım Onur da benimle kalıcak hem Berkay sizi eve bıraksın Burak da gelsin hastanede kalıcak belli ki Kübra teyze kıyafet ve iç çamaşırı versin güneşe kafanıza takmayın ben burdayım son nefesime kadar onun yanındayım hiçbir yere gitmiyorum "

Oğuzhan keşke bu aptal kalbim seni sevseymiş. Öyle sikik birine aşık oldum ki gözümün önündeki yunan tanrılarını göremeyecek kadar kör olmuşum.

Annem ve babam anlayışla başlarını salladı. Onlar kapıya gitmişken kapı sertçe açıldı bir anda içeriye Bindallısı ile Pınar girdi.

"Güneşimm neyin var yavrum kız Allah seni kahretmesin emi kına gecemden kaçıp sana geldim"

"Yahu kızım güldürme. İyiyim bir şeyim yok bu develer abartıyor alt tarafı aşık olduğum adamın bir kadına aşkla bakışını dans edişini izledim ne varki hepimizin başına geliyor. Bak sen sevdiğin adamla evleniyorsun sen de yaşamışsındır"

DANTEL //+18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin