Yaklaşık olarak 1.5 gündür nöbetteyim ayakta duracak halim bile yok. Soyunma odasına gidip üzerimi değiştirip hastaneden çıkmak için can atıyordum.
"Güneş hemşire 3250 numaralı odadaki hastaya bakar mısın çıkmadan?"
Derin bir nefes alıp gülümsedim sırf onun altıyım diye bana bu kadar yükleniyordu. Ya şeytan diyor ne gerekiyorsa yapılacaksa yap ol şunun üstü. Nermin hemşireye gülümseyip şık bir şekilde 3.kata çıkıp 3250 nolur odaya girip yaşlı bir amcanın serumu değiştirip odadan sakince çıktım. İmdat diye bağıracağım birazdan. Gene geliyor yürüyen eziyet.
"Ah güneş bende seni arıyordum şu dosyalara bir bakar mısın?
" Benim görev saatim bitti. "
" Ay ne olacak canım ben senin gibi genç olsam başhemşiremin peşinden ayrılmazdım. "
Allahım sabır ver bana. Sabahtan beri çıkmaya çalışıyordum karı çıkartmıyordu beni. Elindeki dosyaları alıp hemşire odasına doğru ilerledim. Sinirlerim,uykum ve ben olmak üzere bu kadını 3 koldan boğmayı düşünüyoruz. Çalan telefonumu arayana bakmadan açtım.
"Ne var?"
"Ovvv güzelim sakin ol"
"Oğuzhan sinirlerim tepemde ne söyleyeceksen söyle?"
"Hastanede misin?"
"Barın birinden sızmış olmayı tercih ederdim maalesef hastanedeyim. Çıkamıyorum bir türlü uykum var sikik karı sürekli iş veriyor deliricem"
"Akşama bende toplanıyoruz Batuhan gelmiyor işi varmış restoranttan. Onur akşama alsın mı seni?"
"İyi olur viskiler kimden?"
"Berkay dan"
"doğru mu duydum bizim cimri Berkay mı?"
Güldü.
"Doğru duydun güzelim iddiaya girmiştik kaybetti"
"Keşke o da gelse dur ben arayacağım"
"Emin misin? Onun yanında rahat edemezsin diye söyledim ben"
"Sevdiğim adamın yanında rahat edemeyeceksem ne diye seviyorum onu. Dur ararım ben birazdan kaçta alacaksınız beni?"
"İşin bitince haber ver onuru gönderirim"
"Tamamdır."
Telefonu kapatıp Alev olarak kullandığım yurt dışı hattımdan mesaj attım.
Alev :Selam bebek
Alev :
BATU:Oha amına koyim.
BATU:Yapma kızım şöyle şeyler fena oluyorum.
BATU:Seni altıma almak için sabırsızlanıyorum Alev.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANTEL //+18 TEXTİNG
Teen FictionAlev :Dantellenmiş Geceler Alev:Kan kırmızı Ojeler Alev:Kesik kesik cümleler... Alev:*fotoğraf* Alev :Şarkıyı değil sözlerini yaşamalıyız Batu. Alev:Şarkının ritmiyle sırtına çizikler atmalıyım. Alev:Ah çok fenayım yanıyorum şefim... BATU :Hay sik...