"Güneş sen ciddi misin?"
"Ciddiyim Oğuzhan hemde hiç olmadığım kadar"
O mutluluk ile dudaklarıma yapışmıştı deli adam.dokunduğu yerler Alev alıyordu sanki buz gibi olan tenimi dokunuşları ile sıcacık yapmıştı. Bu adamla mutluydum hemde hiç olmadığım kadar hayatımdaki tüm yanlışlarım beni ona çıkarmıştı. Dudaklarından zorla ayrıldığımda konuştum.
"İşe geç kalmak istemem Oğuzhan bey izin verirseniz üzerimi giyinmem lazım"
"Bugün gitme işe birlikte vakit geçirelim"
"Maaşımdan kesilir olmaz."
"Ben konuşurum hastane ile başhekim ile sen merak etme bir günü kesmezler hem sana göstermek istediğim bir yer var"
"Tamam bekle hazırlanayım çıkalım ama ben açım önce doyur beni"
Üstümden kalkıcakken yakalarından tuttum. Tişörtünü başından çektim boynunda askerlik künyesi duruyordu. Askere gittiğinde ne çok ağlamıştım.Yüzümde hafif bir gülümseme oldu.
"Neye gülüyorsun"
"Askere giderken ne çok ağlamıştım gitme diye şimdi gülerek hatırlıyorum hepsini"
"Artık hep yanındayım bırakmam seni geç buldum kaybetmem."
Künyesinden çekerek dudaklarına yapıştım. İlk öpüşüne nazaran bu sefer sert ve tutkulu öpüyordu elleri ile vücudumun her yerini keşfediyordu. Dokunduğu yerde yeni tohumlar filiz veriyordu sanki kendimi tamamen ona bırakmıştım en güzel doğruma. Yaşadığım hiçbir andan pişman değilim onunla."Güneş pişman olacağın bir şey yaşamak istemem seninle bebeğim"
Gülümsedim.
"Pişman olacağım hiçbir şeyi yaşamadım bunca yıldır inan hayatımdaki en doğru an şu an korkma yemem seni"
"Sen değil de ben seni yiyeceğim ama şimdi değil."
"Ne zaman"
"Karım olduğun zaman doya doya yiyeceğim seni az kaldı bebeğim sabret"
"Ben seninle hemen evlenmiycem ki sen daha gelip beni istemedin bile doğru düzgün teklif bile etmedin."
Oğuzhan gülümsedi.
"Urfaya gidelim mi?"
Güneşin gözleri parladı.
"Gerçekten mi? Gider miyiz?"
"Gideriz tabi bebeğim sen istedin ben nereye götürmedim seni?"
"Geldiğimden beri kimse beni bir yere götürmedi yıllardır yokum türkiye de kimse demedi gel güneş kafan dağılır diye sonra herkes içki içme güneş sigara içme güneş kokain içme güneş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANTEL //+18 TEXTİNG
Teen FictionAlev :Dantellenmiş Geceler Alev:Kan kırmızı Ojeler Alev:Kesik kesik cümleler... Alev:*fotoğraf* Alev :Şarkıyı değil sözlerini yaşamalıyız Batu. Alev:Şarkının ritmiyle sırtına çizikler atmalıyım. Alev:Ah çok fenayım yanıyorum şefim... BATU :Hay sik...