Gözlerimi açtığımda karşımda onur, Berkay, Mehmet ve Oğuzhanı gördüm.
"Güneş uyandın mı? Ağrın var mı?"
Onur sormuştu telaşlı sesiyle.
"İyiyim ağrım yok biraz başım ağrıyor o kadar."
"Sizin ne işiniz var burada bir şeyim yok benim iyiyim"
Yataktan hızlıca kalkıp ayaklandığım anda başım döndü olduğum yerde sendelerken biri belimden tuttu. Gözlerim kapalı yatağa yavaşça uzanmama yardım etti. Gözlerimi yavaşça açtığımda Batuhanı gördüm karşımda. Onur yumruklarını sıkıyordu.
"Bırak beni Batuhan ve lütfen çık git bu odadan"
"Güneş açıklamama izin ver lütfen."
"Neyi açıklamana izin vereyim Batuhan? Nişanlın ile olan mutluluğunu mu dinleyeyim yoksa annenin haklı olduğunu mu Dinleyeyim. Lütfen daha fazla durma ve git"
"Gitmiyorum sen beni dinleyeceksin"
Ve suratında bir yumruk patladı.
"Kız sana seni dinlemek istemiyorum dedi şerefsiz herif. Siktir git"
"Onur bir dinle lütfen"
"Lan neyini dinleyeyim amına koyayım neyini? Dua et hastanedeyiz yoksa gebertmiştim seni."
Onur konuştukça benim içim acıyordu. Çünkü burnu kanıyordu. İçim rahat etmeyecekti onu böyle gönderirsem. Yattığım yataktan ağır adımlar ile kalkıp yan tarafımda duran tentürdiyot ve pamuğu alıp ona doğru eğildim.
" Kalk şu yatağa otur Batuhan "
Hepsi sinirle bana bakıyordu.
"Bakmayın öyle ne olursa olsun hemşireyim ben yaralılara yardım etmek için varım. Ve şu anda benim gözüm de o bir yaralı başka bir anlamı yok."
Aklımın aksine kalbim gümbür gümbür atıyordu. Yatağa oturdupun elimdeki pamuğa biraz tentürdiyot koyup kan akan yere bastırdım. Elimdeki pamuk kan olunca yanımdan diğer pamuğa uzandım esnada elimi tuttu.Kalbim yapma şöyle şeyler zaten karşısında durmakta zorlanıyorum. Aklım devreye girdi bu anda. Güneş aldanma numara yapıyor anasının karşısında seni savunmadı bile. Sevse böyle yapar mıydı? Yapmazdı o yüzden kanma bu numaralara aklımla düşündüğüm zaman ondan uzaklaşıyordum ama kalbim ile hareket ettiğim zaman soluğu yanında alıyordum. Oğuzhanın öksürmesi ile kendime gelip işini hızlıca bitirdim.
"Bir daha benim yanımda kavga etmeyin ben sizin burnunuzla elinizle uğraşamam gidin başka hemşireler ah yada pardon Merveler yapsın ne de olsa nişanlın vardı senin tüh nasıl da çıktı aklımdan görüyor musun?"
"Nişan falan yok güneş kimse ile nişanlanmıyorum, evlenmiyorum. Ayrıca sen anneme bakma ne dediğini bilmiyor"
"Bence gayet de iyi biliyordu. Asıl sen dut yemiş bülbül misali annenin karşısında sustun bende diyorum bu adam niye susuyor meğerse karın ağrısı büyükmüş benden saklamana gerek yoktu Batuhan. Annen haklı ben kim sen kim ayrıca sen kendin dememiş miydin dün kendi kendine gelin güvey olma diye. İşte bende kendi kendime gelin güvey olmamak için İtalyaya kesin dönüş yapıyorum sana mutluluklar dilerim. Annene de söyle bir daha karşısında bu kadar suskun bir güneş bulamaz ayağını denk alsın canımı daha fazla sıkmasın ben ceyda ablaya benzemem uykusunda damarına zehiri enjekte ederim. Sende götünü kollasan iyi edersin annen için bunları yapabileceksem sana kim bilir neler yaparım. "
Kolumdaki serumu canım acısada söküp çıkardım.
" Biriniz beni arabamla eve bırakabilir mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANTEL //+18 TEXTİNG
Teen FictionAlev :Dantellenmiş Geceler Alev:Kan kırmızı Ojeler Alev:Kesik kesik cümleler... Alev:*fotoğraf* Alev :Şarkıyı değil sözlerini yaşamalıyız Batu. Alev:Şarkının ritmiyle sırtına çizikler atmalıyım. Alev:Ah çok fenayım yanıyorum şefim... BATU :Hay sik...