0.9

2.3K 43 6
                                    

Telefonumu da elime alarak küvetin içine oturdum.

ALEV :

Alev :Ayaklarımın ucunda boş yer var gelebilirsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alev :Ayaklarımın ucunda boş yer var gelebilirsin...

BATU :Yutkunmakta zorluk çekiyorum sayende.

BATU :Elim ayağım tutmuyor bir kaç dakika amına koyim.

Alev:Olur olur yeriz.

BATU :Alkol almayı seviyorsun galiba?

Alev :Evet. Seviyorum tek başıma iken hafif şeyler ama karşımda sen olursan meze niyetine seni yerim rakı da yanında armağan olur...

BATU:O zaman en kısa zamanda rakı balık yapıyoruz güzelim...

BATU :Daha ağırlarını da deneriz yavrum.

BATU:Bugün ilk defa güneşe sert çıkmıştım sinir oldum. Sonra aklıma sen geldin rahatsız etmek istemedim.

BATU :Bu arada mesleğin ne?

BATU :Hangi ülkeden kesin dönüş yaptın?

Alev :Hemşireyüm üniversite hastanesinde.

Alev :İtalya.

Alev:Neden evdeyim bu saatte?

Alev :Gece nöbetim var. Birazdan evden çıkacağım.

BATU :Erken çıkıp restorana uğrasana söz veriyorum yanına gelmeyeceğim.

Alev:Sözüne güvenmek isterim.

BATU :Seni üzecek bir şey yapmak istemem Alev. Ama sözümün arkasında dururum gelmem dediysem gelmem. Uzaktan saçlarını bile görsem yeter.

Alev :Tamam. Gelicem eğer yanıma gelirsen bir daha asla konuşmayız seninle bu konuşma burda biter. Gerçek kimliğim ilede ulaşamazsın bana geldiğim yere geri dönerim.

BATU :Söz veriyorum yanına gelmeyeceğim Alev sen isteyene kadar seni bulmayacağım.

Telefonu kenara bırakarak. Tek dikişte bitirdim elimdeki şarabı kısaca duşumu alıp banyodan çıktım. Bornozumu üzerime giyip odama geçtim.
Siyah dantelli iç çamaşırı takımımı giyip üzerime beyaz askılı crop ile pudra tonlarında derin yırtmaçlı eteğimi giydim. Saçlarımı kurutup taradığımda hazırdım.

Beyaz stilettomu da ayağıma giydiğimde hastane çantama daha günlük şeyler koyup gerekli eşyaları alıp odamdan çıkıp kapıya ilerledim. Kapıyı açıp evden çıktım. Kapıyı kilitleyip aşağıya arabama indim. Hemen içine geçip anahtarı kontağa takıp çalıştırdım. Klimayı da açtığımda biraz olsun serinlemiştim. Telefonumu elime aldım.

DANTEL //+18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin