0.7

2.8K 47 5
                                    

1 haftadır Batuhan ile görüşmüyor konuşmuyordum. Çünkü sadece sevişmek istiyor Alev de bendim Güneş de bendim. Hem alevi hem güneşi sevsin istiyordum. İmasını bile yaptım Alev Güneş dedim ama anlamadı çocukken de böyleydi işte hemen anlamıyordu. Nasıl oldu da bu kafayla başarılı bir şef oldu bu adam anlamıyordum. Bu arada bende özel bir hastanede işe başlamıştım. Sorunsuz bir şekilde ilerliyorduk hastane ile. Amacım başhemşire olmak hedefim hep yüksekti. Annem ve babamla hasret gideriyorduk bolca. Buraya geldim geleli bir annem bir Ceyda abla ağzıma sürekli bir şeyler tıkıştırıyorlardı. Ceyda abla alperen abinin eşi. Batuhanın yengesi. Evden hastane önlüklerini giyip çıktığımda hava oldukça sıcaktı açık olan saçlarımı toka yardımı ile toplayıp ensemi açıkta bıraktım. Arabama binip klimayı açtığımda biraz olsun kendime gelmiştim. Anahtarı konağa takıp çalıştıracağım sırada telefonumun birden çok kez gelen bildirim sesleri kulağımı tırmaladığı için elime alıp baktım.

Kızıl afet adlı gruba Mehmet tarafından eklendiniz.

Oğuzhan :Lan bu grubun adı ne bir de kızı eklemişsiniz.

Onur :Kapa çeneni ozi.

Mehmet :Kızıl afet kızmadım dimi ekledik diye.

Berkay :Kızın 50.000 takipçisi var amk. Benim en fazla 10 bin.

Burak :Küfür yasak oğlum.

Alperen abi :Yuh yani tamam makara yaptık ettik de kızı nereye eklemişsiniz. Batuhan da bu gruptaydı dimi. Ceyda hayatım kızı yalnız bırakma.

Ceyda abla (Yenge) :Zevzek herifler bana nasıl saygıda kusur etmiyorsanız bu kıza da etmeyeceksiniz. Yavşamak da yok ayrıca. Hepinize söylüyorum. Alperen sen hariç hayatım senin gözün benden başkasını göremez zaten. Hem kızın yaşında o.

Batuhan💣:Bu grup ne mal mısınız oğlum siz kız daha gelişi 1 hafta yeni oldu ben doğru düzgün konuşamamışken siz yavşamaya başlamışsınız. Siktirmeyin belanızı.

Siz:Niye kızdın ki? Biz arkadaşlar ile gayet güzel anlaşıyorduk hepsi birbirinden tatlı çocuklar. Ayrıca alperen abi ile ceyda abla da grupta onlar sorun etmemiş. İken sana ne oluyor Batuhan?

Siz :Konuşmak için neyi bekledin o zaman eski arkadaşız ikimizde. Yeni geldim diye uyum sağlayamaz oradaki ni hayatını özler diye düşünme buraya kendi isteğim ile kesin dönüş yaptım.

Siz:Sebebini soracak olursan söyleyeyim hepiniz duyun. Sevdiğim biri var onun için döndüm. Ve onunla evlenmeden durmayacağım.

Mehmet :Ovvv aga fena laf koydu. Bacımsın bundan sonra jsjs

Berkay:Kanka sen sevdiğin hıyarı bırak beni al. Bne saniyesinde nikah kıyarım sana.

Onur:Kızıl afet 5 üstteki arkadaş biraz salak bakma sen ona. Onun da gönlünde biri var sen gibi anlata anlata bitiremedi yıllarca.

Alperen abi :Oysaki çocuklarımıza yenge yapmayı düşünüyorduk seni hayallerimiz suya yıkıldı @ceyda abla

Ceyda abla (Yenge) :Bence o kadar emin olma derim benim adım Ceyda Polat Alsancak 😉

Ceyda abla (Yenge) :Kafama koyduğum şeyi ne zaman yapmadım ben 5 senelik evliliğimizde 😉

Oğuzhan :Sen kafan herşeyi başarırsın çünkü senin inanılmaz bir gücün ve sefginde var ndjxnakdjdjsj

Siz :Haykırdım ejdjxjsjhsjxjajjxjdkakz arkadaşlar yapmayın ya sjsjs hastaneye geç kalıyorum hastalarım var benim.

Siz:Mesela bugün çok yakışıklı bir Beyefendi den kan alacağım jdjsj

DANTEL //+18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin