2 ay 40 gün...
Onu görmeyeli 2 ay 40 gün olmuştu. Karşına çıkacağım dedikten sonra acilen toparlanıp gitti bana görüşürüz bile demedi. Sevdiğini söylemedi gidiş sebebini bile öğrenemedim. Bu süre zarfında ne bizim çocuklar ile nede onunla Alev olarak konuşmuştum. 2 ayda beni bir kere bile aramamıştı ne bekliyordum ki hasretimden ölüp ölüp dirilmesini mi? Hah anca rüyamda. Baş hemşire nin yanına ilerlediği sırada Melek hemşire durdurdu.
"Güneşçim ya benim acil işim çıktı eşim çocuğu alacaktı okuldan ama alamamış benim gidip almam gerekiyor benim yerime nöbete kalır mısın?"
Melek hemşireyi severdim iyi biriydi. Eve gidip düşüncelerim ile boğuşacağıma insanlara yardım etmek beni daha mutlu edecekti.
" Kalırım tabikide Melek abla. Hatta buraya da getir bir ara da seveyim yakışıklıyı. "
" Okuldan alayım getiririm oda güneş güneş diye başımızın etini yiyor evde."
Gülümseyerek yanından ayrılıp acile ilerledim. Durgun su bu akşam acil bir kenara geçip elime telefonumu aldım. İnadımı kırıp ona yazdım.
Alev :Neden yoksun Batuhan?
BATU :Bir kaç saate yanındayım bebeğim acil gitmek zorunda kaldım önemli bir eğitimdi
Alev:Anladım.
BATU:Küs müyüz?
Alev:Batuhan ben seninle konuşmak istemiyorum.
BATU:Güneş
BATU:Buradan yazmasan ne farkeder diğer hattından konuşuruz yada yüz yüze.
BATU:Yüz yüze daha farklı şeyler yapacağımızdan emin olabilirsin.
Alev:Ben
Alev:Güneş
Alev:Değilim.
BATU:Güneş beni deli etme sen olduğunu biliyorum.
Alev:
Alev :Yeni elbisem nasıl?BATU:Çirkin.
Alev:Bence çok seksi.
Alev:Ve bunu en kısa zamanda bir düğünde giyeceğim..
Alev:Bakarsın yakışıklı, güçlü, karizmatik birini bulurum kendime.
Alev:Birbirimizden hoşlanırız.
Alev:Sonra bir otel odasına gideriz.
Alev:Elbisemi tek hamlede çıkartıp yere atar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANTEL //+18 TEXTİNG
Teen FictionAlev :Dantellenmiş Geceler Alev:Kan kırmızı Ojeler Alev:Kesik kesik cümleler... Alev:*fotoğraf* Alev :Şarkıyı değil sözlerini yaşamalıyız Batu. Alev:Şarkının ritmiyle sırtına çizikler atmalıyım. Alev:Ah çok fenayım yanıyorum şefim... BATU :Hay sik...