2.1

1.1K 25 33
                                    

Hastaneden zar zor taburcu olmuştum. Pınar ile ahmetin düğününe gidemediğim gibi hasta yatağıma gelinlik ile gelmişti Pınar. Gerçekten hayata ne gibi bir iyilik yaptım da bana böyle güzel insanları verdi hiçbir fikrim yok sadece arkadaş konusunda gerçekten şanslıydım. Keşke aşktada şanslı olsam bundan sonra Batuhanın yüzüne bakabileceğimi hiç sanmıyorum çok seviyorum ama daha fazla bu acıyı kendine yaşatamam. Hastaneden çıkalı 3 gün oluyordu 3 gündür odamda yerimden dahi kıpırdatmamıştı annem. Babam başımdan bir an olsun ayrılmıyordu. Bizim çocuklardan haber yoktu ama hiçbiri yanıma gelmemişti evde iken hastanede yanımdan ayrılmayan Oğuzhan bile aramamıştı bu beni gerçekten üzmüştü. Bugün hastaneye gidecektim raporum bitmişti. Yatağımdan kalkıp sıcak bir duş aldım havalar yavaştan soğumaya başlamıştı ılık tı aslında soğuk değil ama ne biliyim üşümüştüm. Duştan çıkıp  siyah iç çamaşırlarımı içime giydikten sonra dolabımla bakışmaya başladık ne giysem acaba.

Beyaz mini etek ile gri tonlarında crop ta karar vermiştim saçımdaki havluyu çıkarmıştı ki odamın kapısı açıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz mini etek ile gri tonlarında crop ta karar vermiştim saçımdaki havluyu çıkarmıştı ki odamın kapısı açıldı. Arkam kapıya dönük olduğu için kimin geldiğini görememiştim.

"Hazırlanıyorum Anne çıkıcam şimdi"

Hala saçlarımı havlu ile kurutmaya devam ediyordum. Ses gelmeyince kafamı yerden kaldırıp arkamı döndüm. Oğuzhanı görmeyi beklemiyordum.

"Güneş şey ben"

"Ney Oğuzhan utanmana gerek yok ilk defa görmedin vücudumu"

Kıpkırmızı olmuştu bu hali çok tatlıydı.

"Özür dilerim kapını çalmadan girdim odana. Benim hatam"

"Oğuzhan cidden önemli değil. Geç otur şöyle üzerimi giyineyim çıkalım"

Yatağımın üzerine oturduğunda dikkatlice incelemeye başladım ona çaktırmadan. Esmer tenine çok yakışan kahverengi saçları vardı yapılı bir vücudu vardı üzerine giydiği beyaz gömlek tam anlamı ile yapışmıştı üstten 2 düğmesini açık bırakmıştı pürüzsüz esmer teni parlıyordu. Siyah kot pantolonu bacaklarını sarmıştı ne çok dar ne çok boldu. Onu incelerken bir yandan eteğimi altıma giymiştim diğer yandan da saçlarımı tarıyordum oldum olası saçlarımı taramayı sevmezdim her seferinde bir topak saç elimde kalırdı. Çocukken Batuhan tarardı canımı hiç acıtmazdı. Keşke o günlerdeki gibi kalsaydık Batuhan seninle en azından bu kadar canım yanmazdı. Elimdeki tarak Oğuzhan tarafından kendi eline geçirildi.

"Güzelim saçlarını yoldun Güneş bırak ben tarayayım"

Bir şey demeden tarağı eline bıraktım. Yavaş ve narince tarıyordu saçlarımı. Oğuzhan gerçekten çok iyi bir el çok ta iyi bir baba olacaktı onunla evlenecek kız çok şanslıydı. Saçlarımı taradıktan sonra yanda duran kurutma makinası ile kuruttu.

"Teşekkür ederim Oğuzhan"

"Rica ederim."

Üstüme crobumu geçirip ayağımada spor ayakkabılarımı giydim çantamı da aldığımda hazırdım.

DANTEL //+18 TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin