Od pamiętnego wieczora Fumi i Keigo, minął dokładnie tydzień. Białowłosa nie mogła uwierzyć w jakiej sytuacji się właśnie znalazła. Żałowała, że nie wysłuchała Keigo i Izuku tego dnia, kiedy chcieli jej powiedzieć coś ważnego. Może jeśli by się wcześniej dowiedziała o tym co ją czeka, mogła by chociaż przygotować się na to psychicznie. Dziewczyna siedziała w Sali obrad patrząc się martwo w sufit. Po tygodniu śledztwa znaleziono kryjówkę złoczyńców, którzy grasowali w Tokyo. Na spotkaniu mieli omówić szczegóły akcji. Dziewczyna jednak nie przewidziała tego, że jej agencja będzie chciała współpracować z innymi. Dziewczyna przestała patrzeć na sufit i obejrzała się dookoła. Siedziała pomiędzy Izuku i Hado. Na drugim końcu stołu widziała Keigo, który w skupieniu przyglądał się raportom. Fumi w końcu spojrzała przed siebie. Złapała kontakt wzrokowy z dobrze znanym jej blondynem oraz siedzącą obok niego brunetką. Była pewna, że Izuku, tak jak ona czuje się bardzo niekomfortowo. Fumi czuła jak kipie ze złości i frustracji. Ona i Bakugo otwarcie patrzyli się na siebie z poważnym wyrazem twarzy. Po chwili dziewczyna odwróciła wzrok przekręcając oczami i skupiła się na raportach. Po paru minutach do pomieszczenia wszedł Mirio, który pomimo napiętej sytuacji w biurze, co było zresztą spowodowane obecnością Fumi, Bakugo, Izuku i Uraraki w jednym pomieszczeniu, był uśmiechnięty i podekscytowany.
-Dziękuje wszystkim za spotkanie. – powiedział serdecznym głosem. – Mam nadzieje, że każdy przeczytał raporty i wie czemu zebraliśmy się w tym miejscu. Dzięki naszym zwiadom, odkryliśmy kryjówkę złoczyńców. Mamy coraz większe przypuszczenia, że ta grupa jest powiązana z Ligą złoczyńców, dlatego potrzebujemy jak najwięcej ludzi. Złoczyńcy ukryli się w starym, pięciopiętrowym magazynie . Stacjonują na najwyższym z pięter. Chcemy przeprowadzić akcje jak najwcześniej. Najlepiej by było aby wszyscy byli gotowi za 3 dni. Postanowiłem podzielić was na grupy. Furukawa, Midoriya, Bakugo, Tamaki i Kirishima wraz ze swoimi oddziałami, będą działać jako jednostka głównej akcji. Będziecie pierwsi na froncie. Wasze quirki i umiejętności najlepiej się do tego sprawdzają.
Fumi popatrzyła na Mirio, potem na Izuku a potem jeszcze na Bakugo, który także po raz kolejny spojrzał na dziewczynę. Fumi wyklinała w myślach Mirio i jego profesjonalizm. Wszyscy wiedzieli, że ona i Bakugo byli razem. W mediach można by rzec, że byli jedną z popularniejszych par wśród bohaterów. Dlatego kiedy do sieci trafiły zdjęcia Uraraki i Bakugo, całujących się podczas nocnego patrolu , zrobił się ogromny szum.
-Nejire , Denki, Tokoyami będą działać jako suport. Będziecie osłaniali główny front. Wchodzicie do budynku jako drudzy. Keigo i Uraraka odpowiadacie za bezpieczeństwo i analizę sytuacji z góry. Wasze quirki idealnie się do nich nadają.
Dziewczyna spojrzała się na Keigo. Nie dość, że ona musiała się użerać z Bakugo to jeszcze Uraraka będzie z jej Keigo w drużynie. Dziewczyna spojrzała na blondyna, który uśmiechnął się do niej lekko zakłopotany. Dziewczyna była już tak zdenerwowana, że mogła by wybuchnąć w każdej chwili. W dalszej części spotkania Mirio tłumaczył dalsze plany. Dziewczyna słuchała uważnie tego co mówi, jednak cały czas rozpraszały ją spojrzenia Bakugo w jej stronę.
Po omówieniu planu wszyscy wyszli z Sali. Fumi złapała kontakt wzrokowy z Mirio, który uśmiechnął się pobłażliwie, na co tylko westchnęła. Przed agencjom, Fumi pożegnała się z Kiego, który musiał szybko wracać do swojej agencji. Białowłosa wiedziała, że mężczyzna, dzisiaj albo nie wróci do domu albo wróci w środku nocy. Fumi zdawała sobie sprawę z ilości obowiązków jakie musiał wypełniać Keigo, przez to że ma własną agencje, jednak ostatnio coś jej nie pasowało. Blondyn od paru dni dziwnie się zachowuje i ma więcej pracy niż zazwyczaj. Postanowiła jednak na razie nie pytać go o co chodzi. Pocałowali się na pożegnanie i mężczyzna odleciał w niebo. Dziewczyna chwile go jeszcze obserwowała po czym odwróciła się do Izuku, który czekał przy samochodzie. Postanowili odprężyć się po dzisiejszym dniu i pójść na jednego drinka, do swojego ulubionego baru. Dzisiaj obydwoje przeżyli roller coster emocji. Dziewczyna wsiadając do samochodu, po raz kolejny złapała kontakt wzrokowy z Bakugo, który właśnie wychodził z agencji wraz z Uraraką. Fumi odwróciła wzrok od szyby i skupiła się na drodze, która była przed nią.
CZYTASZ
Królowa śniegu
Fiksi PenggemarKolejna część opowiadania ,,Zagubiony płatek śniegu". Fumi została zawodową bohaterką w dawnej agencji Sir Nighteye. Dziewczyna wkracza w dorosłe życie pełne problemów, zawodów miłosnych i obowiązków. Czy poradzi sobie poza granicami U.A? Czy przep...