23

12 1 0
                                    

Senasuyun ağzından;

Alt kattan duyduğum ses ile şaşkınsuya döndüm. Kapıdaki adamsu kim diye aşağı indiğimde gördüğüm kişi babamsuydu. Babam çok ünlüsu birisuydu. İsmi cellatsu olan babamsu berkcansuyu bu şekilde görünce hemen soru yağmursuyuna tuttu. Kendisi çok rahatsu biri olduğundan asla kızmayıp "ilişkimizi" çok takdirsu etti. Ortada ilişki bile yoktu ancak babişsuyumun bizi böyle bilmesinde sakınca yoktu.

Dakikalar sonra esrasu kapıyı çaldı. Babişsuyumuzu gören esrasu hemen ona sarıldı. Biz aslında esrasuyla üveysu kardeşsularmışız. İkimizin de babasuyu cellatsuymuş. Geçim kaynaksuyumuz da tiktoksuymuş. Ondan çok zenginsuyuz awsu.

Esrasu cellat31 ile birlikte bir tiktoksu çekip gitmişti. Sonra eve annemsu geldi. Annemsu berkecansuyu görünce şoksu, berkacansu da bimsu oldu. Çünkü ikisi daha önce a101su da karşılaşmış ve biz çok fakirsu olduğumuz için 282891 tl tutan faturamızsuyun 50 kuruşsuyunu berkecansu ödemişti.

Annemsu çok sevindi ve hemen fakirsu yemeksuyu hazırlamaya başladı.

Sofrasuda portakallı ördeksu, 188292 malzemeli pizzasu ve tatlısu olarak da özel olarak yurt dışından getirttiğimiz de elte tatlıke isimli tatlısudan vardı. Off fakirliğin gözü körsu olsun açlıktan ölücezsu.

Berkecan ve bensu hayvansu gibi yemesuya başladık. Sonra doyduksu, çünkü fakirsular erkensu doyar.

Annemsuya "berkecansu bizde kalabilir mi" dedim annem "tabiki kalabilirsu ama dikkatlisu olunsu" dedi. Neyi ima ettiğini anlamamıstımsu.

Hemen odamsuya çıktık Berkecansu beni öpmek istedisu ben de evlenmeden olmazsu diyince üzüldü ve penceresuyumdan 2839922 kattansu aşağısuya atladı ama hiç birşeysu olmadı çünkü o berkecansuydu.

O gidince ben yataksuyuma yatıp salyasu sümüksu ağladım. Sonra tuvaletimsu geldi kabızsu olmuşum yapamadım daha çoksu ağladımsu.

Anidensu pencereden berkecansu geldisu. "bbbb ebebebebebeberkecansu" diye kekeleyereksu neden geliğini sordumsu. O da " osuruksuların taaa aşağı mahalledensu duyuluyorsu sana yardıma geldimsu" dedi. Sonra sıçmamsu için bana yardım ettisu. Sonra sıçtımsu ve rahatladımsu. Beni yatağa yatırıpsu üstümü örttü ve camdansu yeniden aşağıya atladısu. Ben de musmutlusu uyumaya başladımsu.

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin