17 (2. sezon ilk bölüm)

27 7 5
                                    

MEDYA "BERKCANSU"

Senasuyun ağzından:

Günün ilk ışıkları odama vururken saate bakakaldım. Yine geç kalmıştım. Fakültedeki ilk ayımdı. Ve bu 3672738. geç kalışımdı. Kekosunun büyük büyük dedesinin eski kankasının 4. karısının 9. evladının exinin babasının inşa ettirdiği kekos üniversitesinde okuyordum. Ne tesdüftür ki Esrasu, Ayşesu, Melihasu , Bedboysu, Kuulboysu, Kerimcansu ve Kekosu da burada okuyordu.

Telefonumu elime aldım, kankamsu beni 12 kere aramıştı. Hemen hazırlanmak için yataktan çıktım. Banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra gelin topuzumu yaptım. Her şey hazırdı. Odama geçtim ve Ayşesuyun bana hediye ettiği kızılderili kostümünü giydim ve en son olarak Melihasunun aldığı parmak arası terliklerimi giydim. 

Woooaaw harika olmuştum. Daha önce bu kadar havalı göründüğümü hatırlamıyorum. İşte insanın böyle kankaları olunca havalı olunuyor demekki. Tam çıkacaktım ki çorap giymediğimi hatırladım ve odama geri çıktım. Tam o sırada telefonum çaldı. 

Arayan Bedboysuydu. Açtım ve aynı anda çoraplarımı giymeye başladım.

Bedboysu "Hişt fıstık arabaya kıstık" dedi.

"Noldu?"

"Hadi aşşağıya in de seni götüreyim." 

"Tamam geliyorum." dedim ve hızlıca terliklerimi giydim. Bu beyaz çoraplar terliğimle harika görünüyordu. 

Aşşağıya indiğimde Bedboysuyun biri ile tartıştığını gördüm. Hızlıca yanlarına gittim. 

"Neler oluyor burda?"

Yabancı çocuk konuştu "Ben kitaba yeni dahil oldum. Sana iyi davranarak kalbini çalıcam ve Bedboysu ile aramda karar vermen için seni zor durumda bırakıcam." dedi. Çok etkilenmiştim. 

"Adın ne peki?"

"Berkcansu." dedi. Nedense beni ismi bile etkilemişti.

Telefonum titredi ve okul aklıma geldi. Berkcansuya veda edip hemen yola koyulduk. 

Okula vardığımızda herkes ordaydı. Hepsi ile sarıldım. Etrafı incelerken gözüme biri takıldı. Bu Berkcansuydu! Bedboysuya baktığımda yumruğunu sıkmış benim baktığım tarafa bakıyordu. Bu işin sonu pek iyi yerlere gitmeyecek gibi görünüyor. Bakalım bizi neler bekliyor. 



Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin