6

68 8 3
                                    

Senasuyun ağzından:

Sınıfa giderken sıkılmamak için airpodssuyum ile barbi görl şarkısını dinliyordum. O sırada zil çalmış zaten awsu. Sınıfa girdiğimde esrasu kankam yanıma geldi tüm olan biteni anlattı ve ben de vat da fak awsu diye bağırdım. Bu kez de herkes bana baktı ve tam o sırada derse geç kalmış olan bedboysu geldi. "Ne baktınız lan yengenize herkes önüne dönsün" diye bağırdı. Ben de yanına gidip feyk olarak sarıldım awsu bedboysuyuna.

Tam o sırada bizim okula yeni transfer olan Alpersu Erözersu bizi bedboysu ile görmüştü. Hızlıca yanıma gelip bileğimden tutup kolumu çekti. Ve ardından bedboysu ya yumruk attı. Benim için kavga etmeye başladı salaklar. Daha sonra esrasu kankam beni aldı ve oradan uzaklaştırdı. Çıkış saati geldi ve eve gittik.

Eve vardığımda bedboysudan 92729410 tane cevapsız arama vardı. Alpersu ise 2678394 tane mesaj atmıştı. Off artık ikisine de katlanamıyordum. Bedboysuya geri dönüş yaptım. Sesi üzgün ve sinirli geliyordu. Benle konuşmak için akşam yemeğine davet etti. Davet ettiği yer de onların mahallesindeki varoşsu kafesiydi. Orayı severdim Esrasu ile orda çok anımız vardı. Her gittiğimizde ben fakir sumutisuyundan içerdim. Esrasu da vayt çaklıt mokasu içerdi. Yoksa kendine gelemezdi awsu kızı.

Akşam oldu. Acelem olduğu için tüm meyk apsularımı bir bardakta eritip yüzüme döktüm. Saçımı sim kovasına soktum ve barbili tişörtümü giydim. Varoşsu kafesine gittim. Bedboysu tüm kafeyi kiralamıştı. Kimse yoktu ortalıkta. Yerde gram romantik olmayan gül yaprakları, masada şamdan vardı. Ortam o kadar fakirsuydu ki buram buram sefaletsu kokuyordu.

Bizim için hazırlanan masaya oturdum. Bedboysu lafı dolandırmadan damdan düşer gibi "senasu sen vurursun dikiş atarlar ama ben diktirmem yani demem o ki bir bakış attın kalbimi yaktın hebele hübele eğvle eğvle" dedi. Çok etkileyiciydi, daha önce kimseden duymamıştım bunları. Ama beni bu sözlerle kandıramazdı. Ben de hemen ardından " bedboysu üzgünüm ama ben senden hoşlanmıyorum" dedim. Bedboysu yediremedi, şamdanı alıp cama fırlattı ve perdeler tutuşmaya başladı...

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin