21

33 7 7
                                    

Esrasuyun ağzından:

O günün üzerinden birkaç gün geçmişti. Senasu bedboysuya karşı hiçbir şey hissetmezken durum benim için de pek farklı değildi. Lise aşkım olan kuulboysu artık benim için bir anlam ifade etmiyordu. Tüm bunları tavana gözlerimi dikmiş düşünürken camdan bi tıkırtı geldi. Zeminde olduğumu sanmayın, o kadar fakiriz ki evimiz 72629 katlı. Ben de 37. kattaki odamdaydım. Öncelikle ne olduğunu anlamadım. Camdan aşağı baktığımda taşı atanın Ayazsu olduğunu gördüm. Şaşkındım. Nasıl tek seferde tam da benim bulunduğum katın odasına taşı atmıştı? Bu da soru mu awsu. Benim yeni manitim olacağına göre yerimi ben söylemeden biliyor olmalı. İşte bunları düşününce dedim ki tam aradağım damatsu adayı...

Aşağı inmeye o kadar üşeniyordum ki liseden beri uzattığım saçlarımı aşağıya salıverdim. Ayazsu zar zor tırmanıp odama çıkabilmişti.

"Ayazsu yavaş saçımı söktün!" dedim.

"Özür dilerim my quenn, bunu yapmak yerine kapıdan da gelebilirdim?"

"Çok haklısın awsu" dedim ve ona neden geldiğini sordum. Bana çıkma teklifi etmeye geldiğini söyledi. "Böyle mi teklif edilir awsu, mekana bak" diye içimden geçirdiğimi sanarken Ayazsu "burda değil zaten seni almaya gelmiştim" dedi. Pardon içimden söylemem gerekiyordu diyince orda bi yakınlaştık Ayazsuyla. Hemen twit atıp fav kasmalıydım awsu.

Vakit kaybetmeden hazırlandım, olabildiğince süslendim. Aynaya bakınca gözümü parıltıdan açamıyordum. İstediğim şıklığa ulaşmıştım. Tam Ayazsuyla evden çıkmak için ayrılırken çalışanlarımızdan biri kuulboysunun bizim olduğumuz kata doğru geldiğini söyledi. Kahretsin daha ondan ayrılmamıştım. Daha doğrusu söylemeye fırsat bulamamıştım. Fakirliğimizden dolayı monitör ekranı en fazla seçilen 20 kamera kaydını gösteriyordu. İlk 37sine bakmak mümkün değildi. Tam o sırada sinir krizsuyu geçirip ağlamaya başladım ki Ayazsu "onun ilerleyişine göre, kat kat kayıtları değiştirebilirsin" dedi. Offf çok zekiydi awsu çocu ya. Tam orda ona düşmüşken kuulboysuyun 24. katta olduğunu gördüm.

Ayazsuyu nereye saklamalıydım? Birkaç dakika düşündükten sonra çok dahice bir fikirle onu odamın banyosuna sakladım. 36. kata ulaşan kuulboysuyu beklerken ayağım kaydı. Masaya tutunmak üzere elimi sağa attım ama tuttuğum şey sürahiydi ve tüm su ile başımdan aşağı ıslandım. Ayağa kalktığımda açık bıraktığım kapıdan giren kuulboysuyu gördüm. Ne olduğunu sorduğunda anlattım.

Daha sonra neden burda olduğunu sordum. Beni kaybetmek istemediğini söylerken sözünü kestim. Tam ondan ayrılmak istediğimi söylüyordum ki banyodan güm diye bir ses geldi. Kuulboysu kontrol etmeye gittiğinde karşında sırılsıklam olmuş bir Ayazsu duruyordu. Yerdeydi, anlaşılan düşmüştü. Kuulboysu gördükleri karşısında şoka dönerken kafasında senaryolar kurdu. Her şeyi yanlış anlarken evimi terketti.

Şimdi napacaktım? Aldatan biri konumuna düşmüştüm üstelik masum olmama rağmen. Her şey o kadar aksine ilerliyordu ki ikinci bir sinir krizisuyuna girdim. Ayazsu bana teselli verip bir süre görüşmememiz gerektiğini söyledi. Ardından o da gitti.

Şimdi çocukluk aşkımsuyumla da ayrı düşmüştük. Ne yapacağımı bilemeyen ben hemen telefona yapıştım. Bizim kızlarla konferans başlattım...

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin