ŞİMDİ OKUDUĞUN Öyle Bir Awsu Zaman Ki Novela Juvenil Senasu ve esrasuyun eğlenceli, saçma ve bir o kadar da heyecan verici maceraları #arkadaşlık #awsu #aşk #bad #badboy #bir #boy #cool #coolboy #drama #eğlence #fantastik #gençkız #gençlik #klişe #komedi #kurgu #kötüçocuk #lise #macera #romantikkomedi #romantizm #serüven #zaman #öyle Karakterlersu 150 13 24 ashilepikachu tarafından ashilepikachu tarafından Takip Et Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Reportar Historia Karakterleri çok merak etmişsiniz kıramadımsu. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Tostkaşarısu(Lağnet olsun çok güxel) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Kuulboysu (gurban olduğum yaratıyor) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Yhaa burda da uçağa biniyor şapşal Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Bedboysu (duruşuna gurban)