Esrasuyun ağzından:
Sabah uyandığımda telefonsuyumu kontrol etmek içinsu elime aldımsu ve gördüğüm manzaraylasu şoksu oldumsu. Cellat31su olan babamsu ile çektiğimiz tiktoksu 69 milyonsu izlenmişti. tiktoksuda ben direksuya çarpıyordum ve babam cellatsu direksuyu dövüyordu. yorumlarda herkes allah şifa versin yazmıştı. takipçisularımız bizi çok seviyor awsusuyu. aralarından bir tane yorumsu dikkatimi çektisu. alper erözersu yeni şarkısının klipsuyusu için oynucak bir kız aradığını yazmıştı. şartsular kürdan gibi kolları olan 1 adet kızsuydu. bu duyuruyu görüncesu heyecanlandımsu ve aynanın karşısına geçip kollarıma baktımsu. e5 karayolu gibi kalındı awsu.
Üzülmüştüm. ama hemen aklıma senasu geldi ve onun kollarısu kürdan gibiydisu. senasu evine gelmemi istedisu ve hemen hazırlanıp evine gitttim. evin önünde 10 tane itfaiye aracı vardı. çok korktumsu. hemen 313131. katta olan evine merdivenlerden koşarak çıktımsu. çünkü böyle daha hızlı çıkardımsu. 2 saat sonra çıkmıştım. kapıyı çaldığımda senasu ağlıyordu. hemen ona sarılıcaktım ama boksu kokuyordu. ama yine sarıldım çünkü boksu. neden ağlıyorsun diye sorduğumda:
-en sevdiğim klozetsuyum tıkandısu. dedi. ben de 'olsun kanka yenisisuyunu alırız, zaten 31 milyon dolarsuydu çok ucuzsu.' dedim. sonra kötüsu habersu geldi ve öğrendik ki itfaiyesular klozetsuyu kurtaramadıkları gibi banyosuyu da kaybettiler ve banyoyu söküp götürdülersu. bu kez ben de üzüldüm çünkü banyosunun fiyatı 31,000,001 dolarsuydu ve bunu ödeyemezdik.
o an aklıma senasuya vereceğim habersu geldi. alper erözersunun yeni klibine kız aradığını senasuya söyledimsu. ve banyosunun fiyatını bu klibin parasuyuyla ödeyebileceğimizi farkettik ve hemen seçmelerin olduğu yersuya gittik.
oraya vardığımızda hemen kabulsu edildi çünkü tek senasu katılmıştı. ne kadar şanslıydık awsu.
senasuyun ağzından:
hemen klip çekimsuyuna başlamıştık. beni hemen odaya aldılar ve gelinsu makyajsuyu yaptılar ve içeri alpersu girdi. bana olan liseden kalmasu aşkı tekrar canlanıverdisu. ve bana dönüp:
'ah senasu kürdandan kolların beni benden aldı, aslında bu şarkısuyu senin için yazmıştım. senin geleceğini biliyordum çünkü senin tuvaletin yüzünden benim evimi boksu bastı ve bu kokuyu nerde olsam tanırdımsu. ve bu duruma bakılırsa banyonu değiştireceğini düşündümsu. o an aklıma senin paraya ihtiyacın olduğu için bu klibin seçmelerine geleceğini biliyordum. o yüzden herkese sen gelince klibi çekeceğimi söyledim.'dedi.
bunu duyunca etkilenmiştimsu. çünkü şuana kadar kimse benim boksu kokumu bilmiyordu. hemen klipsu için çekimlere başladık.
31 gün sonra klip hazırdı. esrasuyla oturup klibi izlemeye başladık.
şarkı:
klip:
esrasu klibe aşıksu olmuştu. aniden evi yıkıcakmış gibisu kapısu çaldı. kapıyı korkaraksu açtımsu ve karşımda berkcansuyu gördümsu. çok sinirliydi sanki sıçmak için ıkınıyormuş gibi görünüyordu. hemen ona:
'sen de mi kabız oldunsu awsu' dedim. bana bağırarak
'evet ama konumuz o değil. bu saçma salak abuk subuk sümük balgam gibi olan şarkı ve klip de ne .sen bilmiyor musun alpersu benim en büyük düşmanım kan davalım tefankardo aşireti ile kuzikeri aşireti kavgalı. biz de o aşiretlerin varissularıyız. dedi.
önce içimden bir mutlu oldumsu. çünkü biz çok fakirsu olduğumuzdan asla bir passatsuya binememiştim. sadece porşesu ve lamborginisuyumuz olduğundan hep bir passatsu hayaliyle yaşamıştım. ama bir yandan da götüm tutuşmuştu çünkü iki varis de bana aşıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öyle Bir Awsu Zaman Ki
Fiksi RemajaSenasu ve esrasuyun eğlenceli, saçma ve bir o kadar da heyecan verici maceraları