Senasuyun ağzından:
Tofaşsu üzerime şu fışkırttığı an durdu. Arabadan inen bedboysuydu. Çok heyecanlanmıştım. Elim ayağım birbirine dolanmıştı. Bedboysu bana baktı özür bile dilemedi awsu çocu.
Hemen doğal bir poz vermeye çalıştım.Harika. Bana düşeceğine eminim awsu. Benim bu pozumsuma uzun süre bakakaldı ve Nokia 3310 S Plus ını çıkartıp fotoğrafsu çekti. Kudurun sizi kaşarsular ehehehe.
Sonra yanıma kaşar kokuları gelmeye başladı. Bu bim kaşarı kokusunu nerde duysam tanırım. Dip boyası gelmiş sarı saçları ve incecik keman gibi kaşlarıyla bu kaşarsuyun ta kensisiydi. Bedboysuya el salladı ve ona sarıldı. Gözlerim dolmuştu. Tostkaşarısu ve bedboysu tofaşsuya binip gittiler.
Okula vardığımda Esrasu kankimsuyu görmemle ona doğru koştum. Üstüne winksli tişörtüsuyunu giymişti.
Hemen ona bugün yaşananları anlatmaya başladım.Esrasuyun Ağızsuyundan:
Kankimsu bana bugün yaşadıklarını anlatmıştı. Çok travmatiksuydu nasıl dayanıyor bilmiyorum.
Acıktığımı fark edip kankimsuya kantinsuya gideceğimi söyledim ve aşağıya gittim. Giderken bana bir meteorsu çarptı ve ben on takla bir parande atıp yere düşecektim ki o meteorsu beni tutmadı. Sülüksu gibi yere yapışmıştım. Kafamı yukarı kaldırdığımda o meteorsuya baktım. Bu kuulboysuydu. Boş boş bakıp gitti. Çok üzülmüştüm.Sonra yukarıdan bir elsu uzandı. Bu Kerimcansu dan başkası değildi. Uzattığı eli tutmak zorunda kaldım çünkü canım acıyordu. Kalktığımda etrafıma baktım. Tüm erkeksular bana beni öldürecekmiş gibi bakıyordu. Lanet olsun bu okulda en güzel erkeğin Kerimcansu olduğunu unutmuştum.
İştahım kaçmıştı. Arkamı dönüp kantinden kaşarsulu tost alıp sınıfa gittim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öyle Bir Awsu Zaman Ki
Teen FictionSenasu ve esrasuyun eğlenceli, saçma ve bir o kadar da heyecan verici maceraları