18

39 8 5
                                    

MEDYA: BURKİSU

Esrasunun ağzından:

Kuulboysu ile aramız iyi gitmiyordu. Aslında hiç üzülmüyordum. Çünkü tofaşında sitikır bile yoktu. Nasıl onunla beraber aynı arabaya binerim. 

Senasu gelmişti. Hep beraber okula girdik. Ne kadar garipti ki hepimiz aynı bölümü kazanmıştık. Hepimiz aynı sınıftaydık ayrıca. Tesadüf işte. 

Ansızın aniden bir çocuk yanımıza geldi. "Abi saçını hangi şampuanla yıkıyorsun?" diye sordu. 

Herkes aynı anda " Daha resmin bile yok." dedi ve güldüler ben hariç. Herkes ile tanışmaya başladı. Ben pek ısınamamıştım ona. Ama kimseye çaktırmadım. İsminin Burkisu olduğunu öğrendiğimiz arkadaşımız bizim tayfaya dahil olmuştu. Ayşesu ile çok iyi anlaşıyor gibi görünüyordu. 

Sınıfa girdik. Yerlerimize oturduk. Burkisu bi arkadaşının olduğunu ve az sonra geleceğini söyledi. Bizimle çok iyi anlaşacağını ve onunla tanışmamızı istedi. 

Koyu bir sohbet içersindeydik ki Burkisunun sesi ile herkes kapıya döndü. 

Aman yarabbim! Düşmüştüm. Burkisu burda olduğunu belli etmek için elini kaldırmıştı. Bizi gördü ve yanımıza geldi. Klasik tanışma şeysileri gerçekleşti. Nedense heycandan hiç konuşamamıştım. Senasu sordu " Noldu kankasu, kendini kötü mü hissediyorsun?" 

"Hayır, iyiyim ben. Tuvalete gitsem iyi olacak." dedim ve yürümeye başladım. Sınıftan çıktım. Çok geçmeden Arkamda koşma sesi duydum. Bu Kuulboysuydu. Kolumu tuttu. "Bırak kolumu canımı acıtıyorsun." dedim. Sonra aniden ansızın bir el Kuulboysunun kolunu tuttu. "Dostum kız bırak dedi duymadın galiba." 

Ama İmkansız. Bu az önce tanıştığımız Burkisunun arkadaşıydı. O bize kendini tanıtırken heyecandan ismini duymamıştım. Kuulboysu "Bu seni ilgilendirmez bilader, karışma."

İsmini bilmediğim çocuk öyle bir bakış attı ki içim buz gibi oldu. Sonra "İlgilendirir o yüzden şimdi bırak kolunu." dedi. 

Kuulboysu elini kolumdan çekti ve "Sen kimsin de böyle laflar edebiliyorsun?" 

"Ah! pardon size kendimi tam olarak tanıştırmadım. Ben bu hikayeye aranıza girmek için katıldım. Kötü gibi gözüküyorum ama ileride Esrasunun sevgilisi olucam." 

Kuulboysu sinirlenmişti ve bir şey söylemeden gitti. Ben de çok etkilenmiştim ve "Adım ne demiştin?"

Güldü. "Benim adım......."



Devam edecek....



Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin