10 (özel bölümsuu)

64 8 6
                                    

Esrasunun geçmişi:

Yine klasik bir pazartesi sabahıydı, okula gitmek için hazırlanıyordum. Hemen eteğimi giyip eteği kasıklarıma kadar çektim. Gömleğimin de üstteki 10 düğmesini açık bıraktım. Saçlarım zaten doğuştan maşalıydı. Çünkü annem bana hamileyken maşa yutmuştu. Ve annem loreal paris komple onarıcı bakım şampuanı yuttuğu için saçlarım hep ipeksiydi. Özel okula gidiyordum ama biz fakir olduğumuz için %0,0000001 burs kazanmıştım. Bu yüzden özel okulda okumaya hak kazanmıştım.

Annem yine bana hamileyken diş macunu yuttuğu için dişlerim hep inci gibiydi ve nane kokuyordu.

Aşşağıya indim babam çok meşguldü ve hep iş gezisindeydi.

"Off babam yine mi iş gezisinde." dedim.

Annem "Ne iş gezisi baban perdeci yavrum. Bakkala gitti gelir şimdi." dedi.

"Heeğğğ ok." dedim ve ekmeğime bim çikolatası olan peripellayı sürüp yedim.

Okula gitmek için yola çıktım. Kaykayla gidiyordum havalı oluyordu. Ama sürmeyi bilmiyordum sadece elimde taşıyordum. Ama bazen üstüne oturup kendimi ittiriyorum.

Okula vardığımda sürtüksu kız gelip bana laf atmıştı. Kavga etmiştik. Müdür beni odasına çağırdı.

"Yeter artık bu kaçıncı kavga seni başka okula gönderiyorum."dedi.

"Hangi okul hocam?"

"KEKOSULAR LİSESİ"

....................

Eve gelince hemen bir araştırma yaptım. Oha çok yakışıklı erkekler vardı. Kızları da çok güzeldi. Ben bu okula aittim. Teşekkürler müdür bey öğretmenim. Gerçek evimi sizin sayenizde buldum.

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin