5

73 8 9
                                    

Esrasuyun ağzından:

Senasu kankam beni aramıştı. O sırada yapabildiğim tek yemek olan makarnasu yapıyordum. Telefonu açamadım. Bir kez daha arayınca önemlidir diye açtım. Senasu heyecanlı bir şekilde bedboysuyla geçirdiği vakti anlatıyordu. Ben de ona kuulboysu ile neler yaptığımı anlattım. Ve kuulboysunun bana çıkma teklifi ettiğini söyledim. Senasu karşı çıktı ve dedi ki " saçmalama awsu o seni peşinden sürükledi biraz naz yap awsu çocuna." dedi. Haklıydı. Bunca zamandır hoşlandığım kuulboysu bana bir hi bile dememişti...

Ertesi gün okula geldiğimde senasu kankamın yanına gittim. Bedboysu ile gülüşüyorlardı. Senasuyu yanıma çağırdım "napıyorsun awsu kızı" dedim. O da bana " intikam alıyorum kankasu sen bana bırak " dedi. Çok fenaydı bu awsu kızı ama severim kendisini best firendsuyum çünkü.

Sınıfa girdim senasu dersten kaçmak için rehberliğe gitmişti akıllı kız awsu.
Yanım boş kalınca Kerimcansu geldi. Sohbet etmeye başladık. Kerimcansu bana bir sır vermek istediğini söyledi. Çok merak etmiştim. Aslında erkeklerden hoşlanmadığını ve sınıfımıza geçen ay katılan Melihasudan hoşlandığını söyledi. Vat da fak awsu diye bağırdım. Öğretmensu dahil olmak üzere herkessu bana baktı. Kuulboysu da maçoluğunu kullanıp sahiplenici tutumuyla "ne bakıyonuz lan esrasuya, hocaa sen de anlat dersi herkes tahtaya baksın lan" diye bağırdı. O sırada çok etkilenmiştim. Kalpsuyum hızlandı, kan şugırım düştü. Bir şeyler yemem lazımdı, melihasuyun bisküvisine uzanıp tek hamlede yuttum bütün bütün.

Melihasu sınıfın en inek öğrencisiydi awsu. Yanına yaklaşınca ya ot kokardı ya da tezek. Notlarını kimseyle paylaşmazdı. Biz de senasu kankamla çalardık. Bisküvileri yediğim anda melihasu ağlamaya başladı ve sınıfı terketti. Kerimcansu arkasından koştu.

Zilin çalmasına tam 1 saniyesu kala senasu kankam geldi...

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin