Esrasuyun ağzından:
Bu gün cumartesi idi. Kızlar ile birlikte mezuniyet için kıyafet alacaktık. Biz çok fakir bir aile olduğumuz için babamın kasasından 29389292 dolar aldım. Ve yine çok fakir olduğumuz için buluşacağımız yere özel jetimle gittim. Fakirliğin gözü kör olsun.
Kızlarla buluştuk. Bugünü ölümsüzleştirmek için vlog çekmeye karar verdik. Hepimiz videoyu merhaba arkadaşlar diyerek açtık ardından Ayşesu heğloo havagii dedi. Bir öğrenemedi Türkçeyi awsu. Vlog çekmeye ara verdik.
Daha sonra kızları bir süzdüm. Senasu her zamanki gibi gelinlik giymişti ve çok güzel görünüyordu. Ayşesu yine bildiğiniz gibi kızılderili kıyafetlerini giymişti. Melihasu ise üstünde İsmail YK olan bir eşofman takımı giymişti. Hepimiz yine tarzdık.
Şoföre jetin bana lazım olduğunu o yüzden anahtarı bana vermesini söyledim. O da anahtarı bana verdi. Çok şükür yakın bir yere park etmiş ki çıkınca çok yürümeyeceğiz.
Mağazaya girdik. O kadar çok model vardı ki hepsini deneyecektik. Melihasu arı mayalı eşofmansu denedi. Ne kadar abartılı awsu. Fiyatı da 25 tl idi, çok pahalı. Sonra biz Senasu kankamla daha sade olması açısından gelinlik denemeye karar verdik. Çok ucuz ve ekonomik 930271937 tl olanlardan denedik. Ayşesuya da gelinlik almayı düşünüyorduk ama o geleneksel kıyafetleri olan kızıl derili kostümü seçti. Güzel görünüyordu awsu kızı.
--Bu arada annem bana hamileyken ağda yuttuğu için bacaklarımda kıl çıkmıyordu. Teşekkürler annesuyum.--
10 saat geçmişti ve ne alacağımıza karar verememiştik. Bi 10 saate daha ihtiyacımız vardı. Ama onun öncesinde acıkmıştık. Yemek yemeye karar verip bizim Mahmut ustanın yerine gittik.
İçeri girdik ve ne görelim kekosu buradaydı.
Ayşesunun yanakları kızarmıştı. Çok tatlıydı yhaaa. Bize doğru gelmeye başladı.
Ayşesu " ne yapmalıyım kızlar buraya geliyor" dedi. Ona "doğal davran" dedim.
Bi anda dans etmeye başladı aynen şu şekilde;
Kekosu etkilenmişti. Çünkü bundan daha fazla doğal olamazdı. Gelip bize selam verdi.
Onun burada ne işi olduğunu sorduk. Meğerse burası amcasının halasının torununun bi dönemler baktığı köpeğinin gerçek sahibinin kardeşinin yeriymiş.Bize bir şeyler ısmarladı ve karnımızı doyurduk. Mağazaya geri döndük. İstediklerimizi alıp benim jetimle herkesi bize topladım çünkü birbirimize destek olmalıydık. Acaba mezuniyet günü bizi neler bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öyle Bir Awsu Zaman Ki
Teen FictionSenasu ve esrasuyun eğlenceli, saçma ve bir o kadar da heyecan verici maceraları